Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
Hahaha klinkt goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat! Klinkt goed man.Dit is ook niet 'zomaar een date'. Dit klinkt al wat serieuzer.
En dat voor iemand waarbij je 2 dates geleden dacht.. meh... wat zal ik doen.
Precies, ik zou me zo geen zorgen maken. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.
Beetje relax daten en kijken of er wederzijdse interesse/klik is, mijn aandacht is in ieder geval wel getrokken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Was een geslaagde date dan...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet toch vaak enkele vrienden op de hoogte houden hoe de date gaat
Een keer stuurde ik pas de dag erna wat (toen ik bij de bakker stond om ontbijt te halen), gewoon: nu ontbijt voor 2 halen
Toch een trots momentje om te delen soms
Oke nou wil niemand hier mij nog datenterecht
Awwwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.
m'n vrienden ken ik al heel lang, maar mensen die ik net of tegelijkertijd ongeveer heb leren kennen, die verhalen kan ik wel eens door elkaar gaan gooien. is de leeftijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar?![]()
Meerdere eerste dates is heel wat anders dan met meerdere mensen voor meerdere dates. Dat laatste is al snel wat minder leuk
(ohnoes, alweer SC! hoi silentchaos)
Hangt er vanaf hoe je het bekijktquote:
Ja maar die ken je al langer. Zo kut altijd, dat je niet meer weet wat nou bij wie hoort.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar?![]()
Ha! Je bent verliefd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.
quote:
Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Je bent verliefd.Wat leuk man!
Tuurlijk, hadden niet alle mannen jou aangevinkt bij speeddaten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zucht. Ach. Het zal nog wel eens gebeuren, iets van een relatie.
Tuurlijk wel. En dat is vrij standaard dat verhaal als het een leuke vent betreft en bij wederzijdse interesse. Bedoelde het meer in de zin van fout voor jou maar kon niks beters verzinnen, het staat er nu wat raar. Hmm ja, het kan goed dat hij dingen ook écht graag wil, alleen uiteindelijk blijkt nu dat er niet voldoende is. Heb je zelf vast ook wel eens gehad. En sommige mensen zijn daar vrij rap in, kappen het dan ook gelijk af bij twijfel. Je bent echt een hartstikke leuke vrouw met inhoud en je ziet er leuk uit dus jouw tijd komt wel. Misschien moet je het jagen wat meer overlaten aan de heren in kwestie, of inderdaad even pauze nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....
Zucht. Ach. Het zal nog wel eens gebeuren, iets van een relatie.
Zullen we naar het museum gaan en dan neuken? Of hou je niet van musea?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet mijn date van zaterdag maar eens gaan polsen over wat we zullen gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |