En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
Dat xoberso.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.
De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We wachten anders nog steeds op jouw dateverhaal..
wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?quote:
dates bespreken, datingsites besprekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
Ik weet niet was aan het teruglezen en kwam op geen andere conclusiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?.... dat is nog steds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
Had ze wel begrip voor je situatie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?
Maarreh nu je het er toch over hebt; binnenkort samen een keer eendjes voeren ?
Eerst de eendjes en dan elkaar zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had ze wel begrip voor je situatie?
Klinkt als een droomdate.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Eerst de eendjes en dan elkaar zeker
Btw, vervolgdate is gepland
Jawel, ze vond het wel schattig.quote:
50 Tinten Weiss, babyquote:Klinkt als een droomdate.
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel, ze vond het wel schattig.
[..]
50 Tinten Weiss, baby
Tof! Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Eerst de eendjes en dan elkaar zeker
Btw, vervolgdate is gepland
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen...
Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites dan
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef All-out het volgende:
[..]
je bent niet over je auto begonnen toch?Haha nee, niet in de eerste 5min in iedergevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook geen bordspelletje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k houd sowieso niet van spelletjes spelen
Bij mij een grote no-go, als een man dit doet knap ik er direct op afquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
Daten jullie wel eens meerdere mensen tegelijk? Of is dat een grote no-go?
Ik probeerde ons alleen maar ontopic te houden. Ik wil geen straf van de juf..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik ken RE beter dan mijn moeder. Maar dit is slowchat.
Nee, als ik daar behoefte aan heb zit er namelijk iets niet goed...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |