Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.
En nu weer lief doen. Ik namelijk ook van jou.
Balen! Waarom is het afgezegd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
balen, wat was de reden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...
Ik weet dat je het kan, heus!
Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weerquote:
Klopt, ik ben een notoire zeikerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #331 Kneuzenkermis & Playaboys
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?
Wel een super leuke date! Ik wens je alvast veel plezier
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weerzodat je in je blote kont door de kamer kunt lopen met de balkondeuren open natuurlijk, want jullie komen de kamer niet af las ik
Is het voor een bijzondere gelegenheid, of zomaar?
We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.quote:
wat lief van je!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.![]()
Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
How thoughtfulquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.![]()
Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
Het klinkt in ieder geval hoopvol!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.
Dus maar een smsje gestuurd en succes gewenst met vandaag en toen had ik vanochtend een lief smsje terug. Heb er vertrouwen in dat ik haar een andere dag deze week ga zien
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
How thoughtful
Ik zou t niet voor durven stellen geloof ik, zo snel![]()
Tof!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Ynske het volgende:
hij is weer online, zijn weer aan t babbelen op Paiq
Sowieso op je eigen gevoel afgaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel lang
Dat! Klinkt goed man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso op je eigen gevoel afgaan
En als dit geen succesvolle relatie wordt...
Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.quote:
fijn toch!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel lang
Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelostquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
al een dag of 3/4quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer is in de TT de (site) tussen haaksjes?
Dat doe ik dan ook. Al is het op fok makkelijker. Daar weet men tenminste dat niets serieus is en snapt men smileys.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |