Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.quote:
Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Pas maar op, zodadelijk wordt het topic weer dichtgegooid voor 24 uur
Imo terecht, het gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Pas maar op, zodadelijk wordt het topic weer dichtgegooid voor 24 uur
Ja, ik zoek een vent. Geen mak schaap.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis iig wel belangrijk dat iemand op z'n site wel voor zichzelf kiest, en niet steeds maar meedraait in wat ik leuk vind
Nee, ik ben te oud om te daten. Mijn tijd is voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.
Daten?
[..]
Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Imo terecht, het gaat nergens meer over
Tyft op, ventquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?. Ga in een hoekje huilen ofzo.
(en ja, dat recept was offtopic. Wooptiefuckingdoo)
Niks mis met een gokje op z'n tijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:25 schreef Sannne het volgende:
Ik zou trouwens geen chili con carne koken voor mijn date(zo zijn we weer ontopic!)
Offtopic.quote:
Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Offtopic..
Ontopic: Ik heb volgende week een date. Voor het eerst sinds jaren. God oh god, wat moet ik aan....
Goede tips hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerd![]()
Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?. Ga in een hoekje huilen ofzo.
(en ja, dat recept was offtopic. Wooptiefuckingdoo)
Gaaf! Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:
Weekendje Antwerpen geboekt.
Hotelkamer en roomservice, meer heb ik niet nodig!
joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga jankenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.
Maar als er einde pagina 2 (bij mij) wordt gesproken over koken voor je date en binnen een half uur zit je einde pagina 4 (dik 100 posts verder) met allemaal dingen die er heel in de verte misschien nog iets mee te maken hebben (koken, recepten, neuken op de vaatwasser), dan is het toch echt slowchat en daar zijn we al herhaaldelijk voor gewaarschuwd.
Klinkt goed met je date! Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:
Weekendje Antwerpen geboekt.
Hotelkamer en roomservice, meer heb ik niet nodig!
Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga janken
sorry hoor, maar echt waar
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.
In LIF staat vast ergens een PMS-topic
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.
En nu weer lief doen. Ik namelijk ook van jou.
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?quote:
leuk! en spannend!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?
Wel een super leuke date! Ik wens je alvast veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |