Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar ook DAT heb ik al eens meegemaakt.
R&P / Daten, hoe moet dat?
Ik ben de kerel over wie ze het heeft in dit topic. Wist ook niet dat ze op fok zat.Nadat ze mijn reactie las (en fotoboek zag) smste ze dat ze zich kapotschaamde, gna gna gna.
edit: en natuurlijk dat date-verslag in het volleybal-clubblad waar ik laatst over vertelde.
Ja, ben daarna nog een keer naar haar toe gegaan. Leuke vrouw, erg grappig. Maar het viel me wel een beetje zwaar (nadien) dat ze twee kinderen had. Heb ze toen ook ontmoet, zij me nog waarschuwen dat ze heftig konden reageren op een andere man dan hun vader....nou die oudste rende meteen met een puzzle op me af. Zag in mij (dankzij mijn toen nog babyfacequote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?
Wanneer breng jij een verhalenbundel uit met meer van dit soort anekdotes? Ik zou er zo 24,95 voor neertellen
Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Joysa het volgende:
Silenus heeft ook een mooi verhaal over een fiets.
Neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld?
Nouja, dan nu: na carnaval ging ik frietjes eten bij ons aller Joysa. Toen hebben we gezellig All you need is love gekeken en daarna nam ik weer de trein (in mijn paarse trainingpak, nooit zo slechtgekleed op 'date' gegaan) naar huis.
Ik fietsen op de fiets van Joysa, zij achter...Op een gegeven moment gingen we een beetje helling af en vlogen we echt met een rotvaart op een drempel. Achterwiel volledig dubbelgeklapt.
Sorry daarvoor nog trouwens Joysa. Is ie weer gemaakt?
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date..
Dus. Toen heb ik toegezegd (), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje..
Dat was mijn eerste datesite ervaring.
Bizarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date..
Dus. Toen heb ik toegezegd (), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje..
Ze woont hier om de hoek. Kom der regelmatig tegen in de appie. Gezellig.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Woont niet toevallig in Leiden?! Precies het zelfde meegemaakt, geweldig!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
sounds like she just wanted the Dquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
De neuk?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Weird. Ik zou zeggen dat ze superverlegen is. Of supervreemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet isquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Andromache het volgende:
geen specifieke reden. wil niet meer. alhoewel hij het er eerst op gooide dat het te maken had met dat ik uit het noorden weg wil. vervolgens in hetzelfde smsje 'nee doe maar helemaal niet meer'. que?
Is woord voor woord waarheid. Voor de verandering.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef dawg het volgende:
dat verhaal geloven.
wel leuk verhaal, dat wel.
Geldt voor vrouwen ook hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is
Hoop dat hetzelfde voor vrouwen geldt overigens
Ze is je afhoudende houding zatquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Damn, eerst een meid die heel erg enthousiast tegen mij begint te whatsappen, houd ik de boot af. Nu begin ik wel erg van d'r gecharmeerd te worden (aankomende week date), laat ze zelf veel minder horen opeens. Ik snap er soms niks van.
Zolang er nog niet gedate is, wil ik niet iemand die me bestookt met van alles. Gewoon gezellig is meer dan genoegquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
Semi ongeinteresseerde mannen zijn interessanter.
quote:
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[..]
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.
please respondquote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
Dat zal vast werken, zal het gelijk doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiestenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geldt voor vrouwen ook hoor
Ik twijfel er juist aan of mannen het wel hebben...
Maar ja, volgens Passenger en De Dijk wel dus
Challenge accepted...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
Geloof mij maar op m'n blauwe ogenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
En? Are you?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik heb ook weinig foto's van mezelf... 1 dame reageerde meteen: Hoezo? Ben je onzeker?
Ik heb dat met kind ipv exquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Wilde wat leuke foto's van mezelf zoeken. Ik haat op de foto gaan, en 90% waar ik wel sta is met mijn ex.De andere 10% is niet leuk
![]()
FUUUUU
Maw: ze wil je niet zienquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Ach, aangezien je discussies met vrouwen altijd verliest, zullen ze wel gelijk hebbenquote:
Friendszone brahquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online isquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Wie weet hoeveel contacten ze heeft..
S95quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Paiq, wordt dat uberhaupt nog gebruikt. Haast antiek.
Heb inmiddels succes, ze wilde altijd al een stalker hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan moet ze wel. Succes.
Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werktquote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Paiq, wordt dat uberhaupt nog gebruikt. Haast antiek.
Paiq werkt ook maar half, plus teveel kansloze rukkers dus wat sturen zit er 99% van de tijd ook niet inquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werkt
Het kan soms ook handig zijn als de vrouwen juist niets voor te selecteren hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie
Dat is toch het hele idee ervanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie
Hij is wel leuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat het locatie balkje helemaal vol is. En de betreffende persoon in Gouda woont. Want dat is wel echt om de hoek ja.
Uhuquote:
Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu
Wellicht dat er toch iemand tussen zit die je anders bij voorbaat al zou hebben afgeschreven. Kan ook natuurlijk.
Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had paar dagen terug een one liner ontvangen en 2 foto bewonderaars ofzo....
Te lui om er iets mee te doen
Waarom is ie mooi?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).
Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had paar dagen terug een one liner ontvangen en 2 foto bewonderaars ofzo....
Te lui om er iets mee te doen
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.
je bent niet over je auto begonnen toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.
Zal ook deels liggen aan dat 90% erop totaal niet boeiend is.
[..]
Dat sowieso.
Paiq is alleen wel een beetje kapsones krijg ik het idee, in iedegeval van wat ik er op heb gemerkt vroeger
Of ik was gewoon niet boeiend, dat zal het eerder zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaatquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaat![]()
Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw![]()
Nu kun je dat ruim zien hoor, maar een beetje moeite doen mag best.
Dat kan toch? Ik doe ook moeite.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?
Ik ben het helemaal mee je eens! Dat quasi nonchalante gedoe van die semi-geinteresseerde mannen komt me op een gegeven moment echt mijn strot uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw![]()
Nu kun je dat ruim zien hoor, maar een beetje moeite doen mag best.
Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echtquote:
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Die dingen triggeren mij. Zo raar is dat toch nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het dan met heel dat idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt
You and me, grote eik, zonsondergang.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt
k houd sowieso niet van spelletjes spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt.
Een vrouw het hof maken is niet ouderwets, het is van alle tijden. Courtesy is contagious. Maar de rest er om heen, bloemetje of wat voor extra inzet dan ook, is gew bullshit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Sannne het volgende:
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Zo raar is dat toch niet![]()
Oh, ik zeg ook niet dat ik dat doe. Ik merk alleen dat het beter werkt dan volenthousiast ergens induiken, wat ik normaal gesproken doe als ik iemand écht leuk vind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaat![]()
Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).quote:
k zou me zelfs opgelaten voelen als iemand wat mee zou nemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Geen probleem met een fles wijn
Nouja tenminste als de date thuis is / plek waar je hem kan openen en opdrinken.. anders ben je de hele tijd zo aan het slepen met die fles
Ja ok, dat is normaal. Dat heet een relatie. Of vast dateding.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:43 schreef Sannne het volgende:
Een bloemetje op date 1 vind ik ook wel een beetje awkward.
Maar later in de dating-tijd zou ik dat super leuk vinden. Gewoon een gebaar. En extra inzet is echt onzin, het is alleen maar aantonen dat je het echt ziet zitten.
Onbaatzuchtige fellatio?quote:Op mijn beurt doe ik dat net zo goed, maar dan anders.
Kans is klein. Al ben ik wel eens op een eerste meet/date bij iemand thuis geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:47 schreef Ynske het volgende:
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer he
althans nodig jij de eerste keer iemand al bij je thuis uit?
Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten om de ingenieur (match nr 2 speeddaten) af te zeggen. ik merk dat ik best teleurgesteld ben over de havenmeester, dat het met hem niks werd. dus kennelijk vind ik dat type man leuker. idd niet eerlijk als ik hem dan toch date.
zo. maar weer eens op zoek naar mezelf. ik meld me later dit jaar wel weer.
Offline cheat..het is vaak gezegd al hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online is
Laat ik het zo zeggen: ze wil in ieder geval niemand anders van Paiq zien
Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee serieus. Wat doe jij als vrouw dan als extra'tje?
Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:55 schreef Sannne het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).
En waarom diequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....
Eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
En waarom diedan?
Ik vind het superleuk als mannen kunnen koken! Zeker als ze een beetje moeite doen, dat kan mij ook helemaal inpakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |