Geldt voor vrouwen ook hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is
Hoop dat hetzelfde voor vrouwen geldt overigens
Ze is je afhoudende houding zatquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Damn, eerst een meid die heel erg enthousiast tegen mij begint te whatsappen, houd ik de boot af. Nu begin ik wel erg van d'r gecharmeerd te worden (aankomende week date), laat ze zelf veel minder horen opeens. Ik snap er soms niks van.
Zolang er nog niet gedate is, wil ik niet iemand die me bestookt met van alles. Gewoon gezellig is meer dan genoegquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
Semi ongeinteresseerde mannen zijn interessanter.
quote:
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Semi ongeinteresseerde mannen zijn interessanter.
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[..]
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.
please respondquote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
Dat zal vast werken, zal het gelijk doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiestenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geldt voor vrouwen ook hoor
Ik twijfel er juist aan of mannen het wel hebben...
Maar ja, volgens Passenger en De Dijk wel dus
Challenge accepted...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
Geloof mij maar op m'n blauwe ogenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
En? Are you?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik heb ook weinig foto's van mezelf... 1 dame reageerde meteen: Hoezo? Ben je onzeker?
Ik heb dat met kind ipv exquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Wilde wat leuke foto's van mezelf zoeken. Ik haat op de foto gaan, en 90% waar ik wel sta is met mijn ex.De andere 10% is niet leuk
![]()
FUUUUU
Maw: ze wil je niet zienquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Ach, aangezien je discussies met vrouwen altijd verliest, zullen ze wel gelijk hebbenquote:
Friendszone brahquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online isquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Wie weet hoeveel contacten ze heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |