Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd om je mening te geven?
Geupload op 10 feb 2011quote:
"Graduation (Friends Forever)" is a single by American pop singer Vitamin C released in 2000quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geupload op 10 feb 2011
Valt toch wel mee?
hoe is het mogelijkquote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Op facebook erachter komen dat een vriendin van me bevriend is met een andere FOK!ster
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Graduation (Friends Forever)" is a single by American pop singer Vitamin C released in 2000
fokkers evryywherquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The country full of fokkende people.
Ik kwam er achter dat Zosk bevriend is met iemand waar ik ook mee bevriend ben. En nee is geen fokker voor zover ik weet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Op facebook erachter komen dat een vriendin van me bevriend is met een andere FOK!ster
"Ja hoi, ik vind je niet meer leuk. Doei."quote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
vas help me, hoe kom ik van mn boefje af
Geef hem aan bij de politie.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
zeg dat je nu met de capo di tutti capi gaat en hij beter weg kan blijven voor er een drive by komt.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
Heb ik gedaan. Werkt niet, want als hij mij negeert pik ik dat nietquote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik vind je niet meer leuk. Doei."
Hm, valt niet veel aan te geven. Volgens mij is ie volwassen aan het wordenquote:
Nee, dan verpest ik het voor mezelfquote:
Jullie wonen ook redelijk dicht bij elkaarquote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat Zosk bevriend is met iemand waar ik ook mee bevriend ben. En nee is geen fokker voor zover ik weet.
HAHAquote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zeg dat je nu met de capo di tutti capi gaat en hij beter weg kan blijven voor er een drive by komt.
Drive byquote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zeg dat je nu met de capo di tutti capi gaat en hij beter weg kan blijven voor er een drive by komt.
Valt wel mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie wonen ook redelijk dicht bij elkaar
quote:
Ik zie alleen FOK!kers bij mutual?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat Zosk bevriend is met iemand waar ik ook mee bevriend ben. En nee is geen fokker voor zover ik weet.
He hallo, liefde maakt een mens gewoon softquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
Hm, valt niet veel aan te geven. Volgens mij is ie volwassen aan het worden
Very mature indeedquote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
nee dan gaat hij voor mijn neus met een ander wijf
Het is ook geen mutual, het is iemand die jij kent en iemand die een vriendin ook kent. Of "kent" want ze heeft 5000 FB vriendjesquote:
Je bent gewoon verliefd, hij heeft je in je ziel geraakt, je wilt niet zonder hem. Face it.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He hallo, liefde maakt een mens gewoon soft
al is dit niet eens liefde, maar gewoon twisted shit dat terzijde
En jij blijft hem maar willen. Hoe lang gaat dit nu al zo?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is iets van alle leeftijden, hoor. Mannen flikken je dat zo.
Oh, dan heb ik echt geen idee.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook geen mutual, het is iemand die jij kent en iemand die een vriendin ook kent. Of "kent" want ze heeft 5000 FB vriendjes
Was dat maar zo, dat maakte alles een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 maart 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd, hij heeft je in je ziel geraakt, je wilt niet zonder hem. Face it.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA
nee dan gaat hij voor mijn neus met een ander wijf
can't handle die shit
IRL met Fokkers omgaan danquote:
5 eeuwen en ik word er gek van. Bijna jubileumquote:Op maandag 25 maart 2013 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij blijft hem maar willen. Hoe lang gaat dit nu al zo?
Wacht wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is iets van alle leeftijden, hoor. Mannen flikken je dat zo.
Indd Chai en Mozy enzoquote:
Recipe for disaster.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
5 eeuwen en ik word er gek van. Bijna jubileumIk ga deze week een serieus gesprek met 'm aan, en hij luistert gvd maar. Weet alleen niet waar en hoe, want ik kan niet alleen met hem zijn
.
misschien heeft 1 van de 2 wel een mummiepak aanquote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Je relatie status met een fokker op ingewikkeld zetten
Fokkers op FB stalkenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Wie?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Nee het is ook ingewikkeld. Geen grapquote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien heeft 1 van de 2 wel een mummiepak aan
Sommige dames houden nu eenmaal van badboys.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat je het niet een afknapper vindt dat hij zo'n crimineel is, Allure.
Fasquote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat je het niet een afknapper vindt dat hij zo'n crimineel is, Allure.
Jij snapt wel meer niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar dat is ie helemaal nietquote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Wat noem jij onbenullige dingetjes?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ie helemaal niet. Van die kleine onbenullige dingetjes vind ik nou niet echt Holleeder waardig
Wanneer vind jij iemand crimineel dan?
Zeiken over een klein moordje.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Poging tot doodslag etc.
Zolang het maar geen moord is, haha.
Jij noemt 'm steeds zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ie helemaal niet. Van die kleine onbenullige dingetjes vind ik nou niet echt Holleeder waardig
Wanneer vind jij iemand crimineel dan?
die 'haha' deed het hemquote:Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Poging tot doodslag etc.
Zolang het maar geen moord is, haha.
Een boefje, omdat hij zo ondeugend is =$. Ja, door het rood fietsen is ook een strafbaar feit.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij noemt 'm steeds zo.Euh, iemand die stelselmatig of iig meerdere malen strafbare feiten pleegt?
Hmm, ook niet een helemaal sluitende definitie.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij noemt 'm steeds zo.Euh, iemand die stelselmatig of iig meerdere malen strafbare feiten pleegt?
Lekker recalcitrant weer Bobby, krijg je dat er met de paplepel ingeslagen door die cavia van je?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:30 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso wat is er mis met moord?Zorgt ervoor dat er geen mensoverschot komt. Ik moedig het alleen maar aan.
Jongeeeeee. Maakt hij overtredingen of pleegt ie misdrijven?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een boefje, omdat hij zo ondeugend is =$. Ja, door het rood fietsen is ook een strafbaar feit.
Overtredingen, hij speelt met mijn hartquote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongeeeeee. Maakt hij overtredingen of pleegt ie misdrijven?
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overtredingen, hij speelt met mijn hart.
is interessant, lekker anders en kijk mij eens samen zijn met iemand "speciaals".quote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen met een strafblad
Je aangetrokken voelen tot mensen met een strafblad!!!!
Deze understanding van deze man.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
is interessant, lekker anders en kijk mij eens samen zijn met iemand "speciaals".
dat gevoel hebben domme blondjes ook met negers enz. Weinig liefde aan.
maar met een kern van waarheidquote:Op maandag 25 maart 2013 12:38 schreef wise het volgende:
dat laatste is natuurlijk om reacties uit te lokken he![]()
nice, behalve die piercingsquote:
is alvast een soort van "excuus" van mijzelf omdat sommige niet tegen deze waarheid kunnenquote:
Nee, de make-up, haarkleur en tattoo's zijn wel leuk.quote:
quote:
Ik las never gonna give you upquote:
Ik heb geen cavia.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant weer Bobby, krijg je dat er met de paplepel ingeslagen door die cavia van je?Alles leuk en wel maar moord is geen pretje hoor, een keer en nooit weer.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de make-up, haarkleur en tattoo's zijn wel leuk.
Het is middagquote:
Met je katten zekerquote:
never gonna let you don'tquote:
zullen wel wa-jong of uitkeringssukkels zijnquote:
Kloptquote:
Ik heb vrijdag op zaterdag kut geslapen omdat men het nodig vond om om 4 uur opeens keiharde muziek op te zetten en gister moest ik vroeg werken dus dit is mijn zondagquote:
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KloptKut Pumpkin ook, duw ik dr naar boven toe zodat ze eruit zou gaan laat ze zich zo vallen en beweegt niet meer.
Ook katten kunnen maar een bepaald level van ranzigheid hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KloptKut Pumpkin ook, duw ik dr naar boven toe zodat ze eruit zou gaan laat ze zich zo vallen en beweegt niet meer.
Vreemd verhaalquote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.
Is goed.quote:
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook katten kunnen maar een bepaald level van ranzigheid hebbenDeze is bij Pumpkin nu bereikt.
Tijd om te douchen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.
Zal jou eens.quote:
Moest denken aan pumpkinsoup.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.
Ik heb het over jou, smeerlapquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.
Was maar grapje hoor. Ik denk dat ik morgen tot 2 uur mijn nest niet uit kom. Morgen vrij namelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag op zaterdag kut geslapen omdat men het nodig vond om om 4 uur opeens keiharde muziek op te zetten en gister moest ik vroeg werken dus dit is mijn zondag
Goeiemorgenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, omdat ze zich liet vallen en niet meer bewoogIk vat m nu pas
zo praten sommige echtquote:
Zoals Balkiequote:Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
zo praten sommige echt, verschrikkelijk om aan te horen
En duitsers. En friezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, beter dan Fransen die zo onbeschoft zijn overal maar hun eigen schijttaal te bezigen.
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.quote:
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
Meer op straat of op werkquote:
Hehe okquote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houden
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhu...Oke, manquote:
quote:
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nouquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Notoir?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het meer veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
Misserlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
Misserlijk om daar zo om te lachen.quote:
Ja jij reageerde niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt, Lana?
Hahaha, daarom vind ik veer zo leukquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. 1 baby neushoorn voor jou
[ afbeelding ]
rondtonde, matrijsbordenquote:
chihauhauquote:
Ja die search in de chat werkt niet meequote:
watquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Je posticon doet anders vermoeden.Jammer Tito, met jouw gevoel voor kleurbalans en mise-en-scène zouden we een hele Tumblr kunnen beginnen.
http://piitb.tumblr.com
Bestaat al zie ik.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Wat denk je nu zelf dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het nietmaar ben ook niet feilloos
Ze blijft hier plakken en is nogal explosief?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.
Dat leek me afgeleid van dat explosief. Maar verlicht mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.
Semtex is een plastisch explosief materiaal dat een brede bruikbaarheid bezitquote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zijn warm. 'Explosie' en 'plakkerig' zijn inderdaad de relevante termen hier.
Trouwens, Nootmans, verkapte hipster, wanneer gaan we nu buffen dan?
Die krijg ik ook steeds ja. Van bepaalde personen hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef fyah het volgende:
X and 2 others gave an item in Candy Crush Saga.
[ afbeelding ]
plz
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zijn warm. 'Explosie' en 'plakkerig' zijn inderdaad de relevante termen hier.
Trouwens, Nootmans, verkapte hipster, wanneer gaan we nu buffen dan?
jump sweet <3quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef tliciouz het volgende:
Mijn nicht spreekt trouwens het woord ''jumpsuit'' uit als ''jumpsuite'' als in hotelkamer.
Wel ongezouten pinda's toch?!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.
Maar ik ga vanavond weer, maar nog rustig aan dus.
Ben wel beetje begonnen met volle melk en pinda's btw
Noem je mij nu een flauwe pinda?quote:
Waardeloze combinatiequote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, haha.quote:
Over wie heb je het nu?quote:
Tuurlijk. Te veel zout is niet goedquote:
Wel joh, gewoon bakken met zout nemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
[..]
Tuurlijk. Te veel zout is niet goed
Klinkt goed man, handje pinda's in je bek en blik op oneindig.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.
Maar ik ga vanavond weer, maar nog rustig aan dus.
Ben er al bijna klaar mee. Lamon is al een weekje aan het proofreaden, gaat helemaal goed komen. Jij wil zeker een handtekening?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Chloroform het volgende:
Panzie, schrijf alsjeblieft een boek. Het zou wreed zijn om niet-FOK!kers te ontouden van je kennis.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil bij dezen ook vast een gesigneerd exemplaar bestellen.
Onderaan ook echt "tekst ergens gelezen".quote:
Een gesigneerd exemplaar en een extra handtekening graag.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben er al bijna klaar mee. Lamon is al een weekje aan het proofreaden, gaat helemaal goed komen. Jij wil zeker een handtekening?
[..]
Dat dacht ik al.Iets met grote Mindy's denken allen tezamen enzo.
Zal hem op je uiers kalken met een STABILO BOSS. En daarna ga je squirten, Miss.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een gesigneerd exemplaar en een extra handtekening graag.![]()
![]()
Milkin' them titties.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal hem op je uiers kalken met een STABILO BOSS. En daarna ga je squirten, Miss.
Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.quote:
Ik voel de bal al in mijn keel zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.
Ik sla ze allemaal af, mits ik gevoel erbij hebquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt goed man, handje pinda's in je bek en blik op oneindig.
Ik kan je trouwens nu wel aanraden om af en toe een dame op afroep te nemen, hoeft niet eens zoveel te kosten. Maar dan ben je alvast een beetje voorbereid voor als je straks de echt wilde chicks op je af krijgt.
Leg op elke slak zoutquote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel joh, gewoon bakken met zout nemen.
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik voel de bal al in mijn keel zitten
Bob en zijn relatie dusquote:
Moet huilen van een spatie tussen het woord en het uitroepteken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
1,744 people like this.
je kan toch niet zo zijn
die melk zorgt er toch voor dat dat niet hoeftquote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.
Hahaha wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
It's complicated. Als je hun FB mag geloven
quote:
quote:
Ben even weg en meteen roddelsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen dat ook daadwerkelijk als relatiestatus hebben.
Goed hoor.quote:
Had het niet gedaan dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.
Dat bepalen we zelf wel.quote:
Ho ho, daar heb ik nog niets over gezegd. Voor die zwangerschapscapriolen moet je bij 4EBE zijn. Geef mij maar vanillasex zonder safewords en zonder extreme zieke walgelijke fetishes.quote:
complicated? Gooit dqod weer roet in het etenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.quote:
Nee want dan hadden we wel gewoon relatie gedaan. Nu is het lekker vaagquote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.
Dqod was er van het weekend nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
complicated? Gooit dqod weer roet in het eten
Geen idee maar bob is de pinda en zij de melk :squote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo melk eigk?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee maar bob is de pinda en zij de melk :s
wit? dunnoquote:
Dat is bijna net zo erg als dat volk dat van die halfslachtige status updates plaatst zodat mensen gaan reageren met: "omg meisss wat is errr??!?!?". Gewoon beetje attention whoring dus, gekke Bobby.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want dan hadden we wel gewoon relatie gedaan. Nu is het lekker vaag
Tuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als dat volk dat van die halfslachtige status updates plaatst zodat mensen gaan reageren met: "omg meisss wat is errr??!?!?". Gewoon beetje attention whoring dus, gekke Bobby.
Me & u against the worldquote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk.Niks leuker dan dat.
![]()
Mensen die internet serieus nemen.De mensen om ons heen weten hoe het zit de rest zal me aan m'n reet roesten.
Oh ja, jullie hebben natuurlijk ook allemaal FOK!kers op FB.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Mensen die internet serieus nemen.De mensen om ons heen weten hoe het zit de rest zal me aan m'n reet roesten.
Als je 15 bent is dat leuk, jaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je vanavond?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ho ho, daar heb ik nog niets over gezegd. Voor die zwangerschapscapriolen moet je bij 4EBE zijn. Geef mij maar vanillasex zonder safewords en zonder extreme zieke walgelijke fetishes.
Ja. /Care.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je 15 bent is dat leuk, jacompleet serieus ben ik nu btw.
Zeg het hem meidquote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd laatst dus voldoen we compleet aan jullie verwachtingen toch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd laatst dus voldoen we compleet aan jullie verwachtingen toch?
quote:
Jullie hebben deze FB gemaakt he?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd
Ja. Maar dat zou je hier niet vertellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Jullie hebben deze FB gemaakt he?
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk
Compleet serieus is hij. Terecht ook. Je jeugd inhalen doe je maar op spele.nl.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je 15 bent is dat leuk, jacompleet serieus ben ik nu btw.
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.quote:
Ik neem het toch niet serieus? Waar denk je dat /Care voor staat?quote:
Ik wist niet eens dat hij nu lion heet. Wat voor lame naam is dat dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Srsly, een film over snoop dogg/lion.
Ik heb totaal geen verwachtingen hoor. Gaf gewoon mijn mening en verwachte dat je er niet op inging omdat het je allemaal geen flikker kan schelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daar kom ik wel overheen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oké hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem het toch niet serieus? Waar denk je dat /Care voor staat?
Dat boeit me ook niet. Als het me zou boeien zou ik stampvoetend de SC uit gegaan zijn en jou een klootzak genoemd hebben, maar ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verwachtingen hoor. Gaf gewoon mijn mening en verwachte dat je er niet op inging omdat het je allemaal geen flikker kan schelen.
Hij vind zichzelf nu verbetert dus nu is ie gereincarneerd van underdog naar koning ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nu lion heet. Wat voor lame naam is dat dan?
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet. Als het me zou boeien zou ik stampvoetend de SC uit gegaan zijn en jou een klootzak genoemd hebben, maar ik weet wie het zegt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf nu verbetert dus nu is ie gereincarneerd van underdog naar koning ofzo?
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaringquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaring
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijen
quote:
Tammi tammi tammi ur my gurlquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichtenquote:
Noem je me nou prachtig?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichten
Jaquote:
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen.
Maar leuk zeg. Hoe oud word je? 19?
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Goddomme, Vas, het is De Speld.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Lekker hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.
Dat, ja.quote:
Not even surprised.quote:
mensen die jarig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.
So so agressief, jeetje meid, tiswat.quote:
Redelijk vlakbijquote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Woon je dichtbij het station?
quote:
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Redelijk vlakbijje kan vanaf het hipstercafe haar huis zien
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
Vasje pulled een Veerquote:
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.quote:
Zou het kopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.'Ik heb het toch gekocht dus ik mag ermee doen wat ik wil"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.Zou je de limited version hardcover kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.
Gvd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.
Zeker. Hoelaat eet je meestal?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.
Heb alleen 1 therapeutequote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.quote:
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alleen 1 therapeuteze zegt dat saffraan erg duur is.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Nederland in Beweging wordt 's avonds niet herhaald, maar ik zal wel gewoon Lingo gaan kijken, zoals altijd, haha.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.
Ik zie er best leuk uit vandaag en ik breng mijn eigen verpakking met ongezouten pinda's mee.
Bek houden, jonkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |