vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
ik welquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechten![]()
Ze noemde mij het beest.
Dat kwam doordat je steevast je tanden gebruikte tijdens pijpbeurten.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ].
[..]
Helaas, pandan geniet mijn voorkeur.
Omdat je zo harig was zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Yup!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar)quote:
Je moet jezelf filmenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Heb jij al hoogte gekregen van het seksuele wezen WD? Ik vind het moeilijk te peilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik heb plaatselijk veel haar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik ben 11 mei de hele dag en nacht in Amsterdiggiedam. Als ik je zie, danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar).
Poesje.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het nog één keer zo zegt laat ik je koudmaken door iemand van je eigen afkomst.
Plaatselijk met veel kans op buien?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb plaatselijk veel haar ja
En windstoten.quote:
I'll make you.quote:
Hahaha.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup!
[..]
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar).
Zal jou eens filmen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 11 mei de hele dag en nacht in Amsterdiggiedam. Als ik je zie, danStaat genoteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er ook niets van. Ze ziet er leuk uit maar volgens mij is ze dodelijk saai in bed. Als je haar al verder krijgt dan je laptop dan. Beetje Sims spelen enzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij al hoogte gekregen van het seksuele wezen WD? Ik vind het moeilijk te peilen.
Ik had trouwens een keer Sims 2 geinstalleerd met ALLE uitbreidingen.Good morning 20 minuten wachten tot alles geladen is.
![]()
Toch nog iets bereikt op de zondagavond.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En windstoten.
Zo, viezer kan niet.
Hahaha ben jij blind ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup!
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I'll make you.
[..]
Hahaha.Was je toen al een beetje buff? Mijn armen zijn ziek van de zijkant, als ik ook een spiegel aan de zijkant zou zetten zou ik een stijve (hihi stijf) nek krijgen.
[..]
Zal jou eens filmen.
[ afbeelding ]Zullen we doen? Wel met ipad leuk gezicht om jezelf te kunnen bekijken
[..]
Staat genoteerd.
Nee je gaat neergestoken wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het een beetje veilig om 's nachts in Amsterdiggiedam (u mad?) rond te zwerven, clubs te bezoeken whatever? Heb een afspraak van 11 tot 11 en ga de laatste trein sowieso missen, dus dan maar een beetje op avontuur.
Dat is wel een leuke uitdaging ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je gaat neergestoken worden
In je eentje?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het een beetje veilig om 's nachts in Amsterdiggiedam (u mad?) rond te zwerven, clubs te bezoeken whatever? Heb een afspraak van 11 tot 11 en ga de laatste trein sowieso missen, dus dan maar een beetje op avontuur.
Dat bedoelde ik niet met "I can't". Cute wel.quote:
Geweldig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Toch nog iets bereikt op de zondagavond.
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe serieus moet ik dit nemen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Zullen we doen? Wel met ipad leuk gezicht om jezelf te kunnen bekijken
Geen idee breh. Ik leer wel wat mensen kennen. Wellicht kan ik nog een meids regelen voor een gratis slaapplek. Who knows. Plannen is zo krampachtig.quote:
Eén kwaliteitsfeest opzoeken en daar drugs ingesteren (not a word, don't care).quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee breh. Ik leer wel wat mensen kennen. Wellicht kan ik nog een meids regelen voor een gratis slaapplek. Who knows. Plannen is zo krampachtig.
Is cool brah. Gaan we net zoals Ahnold inbreken bij een gym, pakken we een olympische stang, wat gewichten en dan gaan we op straat deadliften.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.
[ afbeelding ]
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
Ik kan m'n armen wel enigszins flexen, en vooral vanaf de zijkant zie je die sexy contourenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
Hahaha.Was je toen al een beetje buff? Mijn armen zijn ziek van de zijkant, als ik ook een spiegel aan de zijkant zou zetten zou ik een stijve (hihi stijf) nek krijgen.
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cilinder enzoquote:
Zou mezelf weggooien als ik niet in m'n eigen stad kon rondlopen 's nachtsquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Puik plan.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén kwaliteitsfeest opzoeken en daar drugs ingesteren (not a word, don't care).
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.
[ afbeelding ]
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
das helemala niet zoveelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cylinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
Oh, dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cylinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
We zijn nog alleen over kriquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef krioro het volgende:
Kijk ze de MosMeet proberen te imiteren hoor.
halloquote:
quote:
quote:
Mwhehehehe blinde.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]Ik ga echt nooit, maar dan ook nooit zonder lenzen (of bril) op straat anders. Wordt nog m'n dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |