quote:
Wauw.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
"BB", uit te spreken als "beej beej".quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
True, maar stel dat enzquote:
Dacht alesi als in rijstquote:
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
Tien jaar lang op een internetforum zitten en je er nog steeds voor schamen. Echt, I can't.
Basmatiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"BB", uit te spreken als "beej beej".
[..]
True, maar stel dat enz.
[..]
Dacht alesi als in rijst.
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
oh wauwquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
Vechten leer je op straat, niet in de sportschoolquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechtenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vechten leer je op straat, niet in de sportschool.
vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
ik welquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechten![]()
Ze noemde mij het beest.
Dat kwam doordat je steevast je tanden gebruikte tijdens pijpbeurten.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ].
[..]
Helaas, pandan geniet mijn voorkeur.
Omdat je zo harig was zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Yup!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar)quote:
Je moet jezelf filmenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Heb jij al hoogte gekregen van het seksuele wezen WD? Ik vind het moeilijk te peilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik heb plaatselijk veel haar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik ben 11 mei de hele dag en nacht in Amsterdiggiedam. Als ik je zie, danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar).
Poesje.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het nog één keer zo zegt laat ik je koudmaken door iemand van je eigen afkomst.
Plaatselijk met veel kans op buien?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb plaatselijk veel haar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |