Was dat niet zoquote:
Ik douche niet bij de gym.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook dat oude mannetjes naar je body staren in de douches?
Waarom nietquote:
- Omdat ik van de gym naar huis cardiofiets en dan weer zweet.quote:
Jammer, wilde je een keer begluren (no homo).quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
- Omdat ik van de gym naar huis cardiofiets en dan weer zweet.
- Omdat ik eerst thuis pwo meal neem voor ik douche.
- Omdat ik thuis douchen fijner vind.
Kan tegen betaling.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer, wilde je een keer begluren (no homo).
quote:
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgen we dan zulke praktijken?
Daarom fokte ik nooit op school en flikkerde ik bijna van mijn stoel toen een klasgenoot iets over de fok frontpage zei.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.
Zoiets, al prefereer ik kipfilets.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgen we dan zulke praktijken?
Ik voel sowieso vrijwel nooit een behoefte om te FOK!ken in het openbaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen usernamequote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom fokte ik nooit op school en flikkerde ik bijna van mijn stoel toen een klasgenoot iets over de fok frontpage zei.
In het OV, of als je ergens 1-mans aan het wachten bentquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik voel sowieso vrijwel nooit een behoefte om te FOK!ken in het openbaar.
pockyquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen username.
Daar hebben normale mensen Twitter en FB voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het OV, of als je ergens 1-mans aan het wachten bent.
Ja hou opquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen username.
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naamquote:
Mensen moeten van m'n telefoon afblijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik word sowieso altijd para als mensen mijn telefoon willen gebruiken voor iets.
Mensen die beroofd wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Me allesiequote:
Ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen moeten van m'n telefoon afblijven.
Gewoon afblijven, tik op de vingers allesquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik word sowieso altijd para als mensen mijn telefoon willen gebruiken voor iets.
Zal eens van jou afblijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon afblijven, tik op de vingers alles
Tik op je vingersquote:
Als jij poekie heet welquote:
Ho eens even. Dus als ik geen tik op de vingers wil moet ik aan je zitten?quote:
Fuuuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ho eens even. Dus als ik geen tik op de vingers wil moet ik aan je zitten?
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik deed helemaal niets verkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fuuu
Mindfuck deze
Maar het kan ook een preventieve tik op de vingers zijn
Ja nee..quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
... Awkward Google zoekopdrachten, honderdduizend narcistische bodyshots, foto's van chicks ..
.. VLC staan nog open van toen je met een andere chick was."Was dat een leuke film?", "Nou..."
In before ''Come on, son'' van dWc.quote:
quote:
Wauw.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
"BB", uit te spreken als "beej beej".quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
True, maar stel dat enzquote:
Dacht alesi als in rijstquote:
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
Tien jaar lang op een internetforum zitten en je er nog steeds voor schamen. Echt, I can't.
Basmatiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"BB", uit te spreken als "beej beej".
[..]
True, maar stel dat enz.
[..]
Dacht alesi als in rijst.
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
oh wauwquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
Vechten leer je op straat, niet in de sportschoolquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechtenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vechten leer je op straat, niet in de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |