Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Ja, dat heb ik vaker.
![]()
Best handige informatie wel. Maar die trainingsbroek gaat dan wel van een M naar maat XXXL?
Lieve Choleroform, hoe kom je hierbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie nu voor me dat Panzie met een chick dat aan het doen is en dat zij hem dan anaal neemt en hij roept: "GAY!", en zij dan zegt: "I know, hehehhe.![]()
"
Een harembroek?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.Heb wel eens een keer in zo'n harembroek op stage gezeten.
Denk niet dat jij homo bent hoor, ben volledig overtuigd van jouw heteroseksuele voorkeuren.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.Heb wel eens een keer in zo'n harembroek op stage gezeten.
[..]
Lieve Choleroform, hoe kom je hierbij.Waarom denkt iedereen altijd dat ik homo ben.
"full homo" panzermausquote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom denkt iedereen altijd dat ik homo ben.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:33 schreef aight1 het volgende:
Oh dat is niks meer ik vond dr irritant worden
Alsof jij dat nooit hebt gehad.quote:
Ja gewoonquote:
Was ze Limburgs?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja gewoon
inhoudsloos
ik kan dat niet lang volhouden
Luisterde zeker geen radio.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja gewoon
inhoudsloos
ik kan dat niet lang volhouden
Zonde.quote:
Ben je gefrustreerd, dWc?quote:
Oh.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee "het was irritant dus heb haar maar weggedaan" heb ik nog nooit gedaan nee
quote:
Waarom nietquote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Liever jezelf ergeren dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Het gaat me dan eerder om mijn fix dan om het fixen zelf.quote:
Waarom heb jij zo een hekel aan mij?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Was even bang of het niet te subtiel was, maar I can count on you.
Voor iemand die mij zo erg haat, heb je het wel erg vaak over me.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo een hekel aan mij?![]()
Nou?
Waarom negeer je me?
Vragen omtrent mijn seks- danwel liefdesleven beantwoord ik niet in het openbaarquote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor iemand die mij zo erg haat, heb je het wel erg vaak over me.Leg eens uit.
Was vandaag best te doen met de zon erbij.quote:
heb jij zonquote:Op zondag 24 maart 2013 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was vandaag best te doen met de zon erbij.
Nu niet meer, nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb jij zon
wij hebben alleen een wind die kouder is dan chloro's hart
en maagdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.quote:
Dat vooral.quote:
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
[..]
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.
No, but really, ben echt heel lief in het echt hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
(srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies)
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?
Mja, mja, ze is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
Je doet wel heel erg je best, hommoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?
Laat me gewoon eens je huis zien dan, we plannen gewoon een avond vanaf een uurtje of 7. Je mag nadien iedereen op dit internetforum vertellen dat je me zo'n leuke jongeman vond en je in geen tijden zo goed geneukt bent. (indien van toepassing)quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No, but really, ben echt heel lief in het echt hoor.
Laten we nu niet op de feiten vooruitlopen. Ik kijk altijd eerst waar het lichtknopje is en ik begeef me altijd aan de zijde van de deur. Voor zowel jouw als mijn eigen veiligheid.quote:
Dat idee heb ik ook. Maar toch, volgens mij ligt het gewoon aan haar haar ofzo. Ik ga lichtelijk dood als meisjes hun haar zo geil hebben zitten als dat.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, mja, ze is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder of zo.
live to win maatjequote:
Oké, wat doe je vanavond?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me gewoon eens je huis zien dan, we plannen gewoon een avond vanaf een uurtje of 7. Je mag nadien iedereen op dit internetforum vertellen dat je me zo'n leuke jongeman vond en je in geen tijden zo goed geneukt bent. (indien van toepassing)
Het komt misschien wat lollig en stoer over, maar ik ben zo genuine als een Jumi op een travobeurs hier.
[..]
Laten we nu niet op de feiten vooruitlopen. Ik kijk altijd eerst waar het lichtknopje is en ik begeef me altijd aan de zijde van de deur. Voor zowel jouw als mijn eigen veiligheid.
Nicequote:Op zondag 24 maart 2013 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
ik moest hardop lachen aight1 jij klootzak nu zit er water in mijn neus
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.quote:
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik in geen tijden zo goed geneukt ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.
dwc is trotsquote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ben al playlist aan het maken voor vanavond.
Dat is ook wat waard, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik in geen tijden zo goed geneukt ben.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ben al playlist aan het maken voor vanavond.
Laten we woensdag doen. Ik ben nu moe en hongerig, ik ga nu niet helemaal naar partytown Arnhem om voor een dichte deur te staan.quote:
Denken dat ik zo met lieve en kwetsbare meisjes omga.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.
Veel gajes daar, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef aight1 het volgende:
Arnhem moet je sowieso proberen zo veel mogelijk te ontlopen
Oké bel me xoxoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we woensdag doen. Ik ben nu moe en hongerig, ik ga nu niet helemaal naar partytown Arnhem om voor een dichte deur te staan.
You love us, doe niet zo.quote:
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?quote:
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef aight1 het volgende:
Arnhem moet je sowieso proberen zo veel mogelijk te ontlopen
iMessage me je nummer maar.quote:
Onzekerheid.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?
Oh gelukkig, ben helemaal gerustgesteld nu. Woel door mijn haren terwijl je je leeftijd in mijn oor fluistert.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.
[..]
iMessage me je nummer maar.
[..]
Onzekerheid. [ afbeelding ]
Nergens voor nodig meid, je bent dan wel een beetje aan de oude kant, maar dat ben ik niet. Dus het komt wel goed.
Abject en infaam.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.
alweer eentje die denkt dat ik homo benquote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.
Iets zegt me dat je dat vaker hebt gedaan. "Maar juf, wat doet u nu?" ZEG ME HOE OUD JE BENT SNOTJONG OF IK SCHIET DE GOUDVIS DOODquote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ben helemaal gerustgesteld nu. Woel door mijn haren terwijl je je leeftijd in mijn oor fluistert.
Hoezo?quote:
Zit jij nu ook al in A'dam?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.
Gvd.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
KLB / FFFFUUU Mocroflavour die de park en mij checkt!!
Nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
alweer eentje die denkt dat ik homo ben
quote:[..]
Iets zegt me dat je dat vaker hebt gedaan. "Maar juf, wat doet u nu?" ZEG ME HOE OUD JE BENT SNOTJONG OF IK SCHIET DE GOUDVIS DOOD
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.quote:
Oh lawdy, waar zit je jij adonis.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.
Zij is wel leuk, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Zou onchristelijke dingen doen met die mevrouw.
Sinds de KFC hier om de hoek weg is zit ik @ KFC Oost of KFC Dam.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je nietquote:
Kan me Allure's gezicht niet zo voor de geest halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je niet?
Arme ziel.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan me Allure's gezicht niet zo voor de geest halen.
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Chloroform het volgende:
Wanneer ben je weer in Grunna dan, Panzie? Ben over paar weken weer een paar dagen daar, kunnen we hete seks hebben op je kamer.
Appartement in Indi Hood #yoloquote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh lawdy, waar zit je jij adonis.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.Dat doen we dus mooi niet.
Lieve meid, je opent jouw nest maar en dan laat je mij zien waar de koelkast is. En niet anders. Ik wil je best een van mijn befaamde massages geven, maar wel in jouw bed. Kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens.
Maar hey, leuk geprobeerd wel, dat soort opportunisme kan ik wel waarderen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds de KFC hier om de hoek weg is zit ik @ KFC Oost of KFC Dam.
Je herkent ons aan de matzwarte Chrysler 300C met geblindeerde ramen en 24" Giovanna rims.
dit forum is creepyquote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je niet?
Heb voor het eerst hardop om je moeten lachen, bedankt daarvoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.Dat doen we dus mooi niet.
Lieve meid, je opent jouw nest maar en dan laat je mij zien waar de koelkast is. En niet anders. Ik wil je best een van mijn befaamde massages geven, maar wel in jouw bed. Kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens.
Maar hey, leuk geprobeerd wel, dat soort opportunisme kan ik wel waarderen.
HAHAquote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam creepy aan?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vond de "kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens" het mooist.
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zouden mijn moves op het linoleum in de keuken moeten zien.
Ben jij de perfecte man?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.Mijn ex deed er altijd cynisch over omdat ze er nooit wat van te zien kreeg. Het enige wat ze een keer gezien heeft (bij uitgaan) was hoe ik compleet lusu & Jersey Shore ging op happy hardcore en alles. [ afbeelding ]
Kijk naar Chris Brown en je komt in de buurt.
Misschien wil hij jou wel paar danslessen geven.quote:
Geen interesse.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil hij jou wel paar danslessen geven.
Heus wel.quote:
Je hield je ex verborgen voor de rest van de wereld?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.Mijn ex deed er altijd cynisch over omdat ze er nooit wat van te zien kreeg. Het enige wat ze een keer gezien heeft (bij uitgaan) was hoe ik compleet lusu & Jersey Shore ging op happy hardcore en alles. [ afbeelding ]
Kijk naar Chris Brown en je komt in de buurt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Gorzalka het volgende:
Zosk: https://www.facebook.com/(...)eken/498061603563598
Haha Zosk even geen hard feelings en ik zeg niet dat je moet vreemdgaan ofzo, maar als je nieuwe chicks wil pullen moet je gewoon dansen.quote:
Haha nee, maar daar kreeg ze gewoon niets van mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hield je ex verborgen voor de rest van de wereld?
defuckbrahquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Gorzalka het volgende:
Zosk: https://www.facebook.com/(...)eken/498061603563598
Hahaha.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Zosk even geen hard feelings en ik zeg niet dat je moet vreemdgaan ofzo, maar als je nieuwe chicks wil pullen moet je gewoon dansen.Doet voor mij nog altijd meer dan elke kg spiermassa die ik erbij heb gezet. Standaard dushi's die 'miren en gasten die fuckthisimgoinghome-mode gaan. Meisjes die vragen of ik op hiphopdance zit, vrienden die een beetje mee proberen te doen, etc. Geweldig.
Ook een reden waarom ik niet van alcohol bij uitgaan houd trouwens.
Wil het je best leren voor een broodje Zosk.
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is jouw checklist voor de perfecte man, in volgorde van importantie?
[..]
Ahja[ afbeelding ].
0% match.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.
Met wat touw & suspension techniek kun je alles benchenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.
Walgelijke eisen om te posten waar Zosk het kan lezen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No surprise.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kerel uit je UI is flaming gay, wist je toch?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom houdt die linker een pipa op zn eigen nekquote:
Die kunnen heus niet meer dan 80kg benchen.quote:
Omdat hij Fredo Santana isquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom houdt die linker een pipa op zn eigen nek
Nah, I don't workout, but I'll pull up on ya block and brechpress you.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kunnen heus niet meer dan 80kg benchen.
Haha, shit, inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom houdt die linker een pipa op zn eigen nek
Wat is brechpressen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat hij Fredo Santana is.
[..]
Nah, I don't workout, but I'll pull up on ya block and brechpress you.
Kom voor me koken dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven? Niet zulke vragen stellen op een zondag.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar heb je zin in?
inb4 da dick.
Wat maak je graag klaar?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar heb je zin in?
inb4 da dick.
Goed verhaal, zou nog een keer lezen. 8,51/10quote:Op zondag 24 maart 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
Hey swsruigerijder jij submissive hond beter ga je gewoon heen en kook je 1.5 kg aan steak op haar kosten. Vrouwen kunnen toch niet kiezen.
Dat is wat ik zou doen in ieder geval.Heb trouwens mijn strakke boxershort aan vandaag.
Eindbazinquote:Op zondag 24 maart 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat maak je graag klaar?
inb4 'jou'
Geen kwestie van submissive zijn. Je moet soms kunnen pleasen, krijg je heel wat meer voor elkaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
Hey swsruigerijder jij submissive hond beter ga je gewoon heen en kook je 1.5 kg aan steak op haar kosten. Vrouwen kunnen toch niet kiezen.
Dat is wat ik zou doen in ieder geval.Heb trouwens mijn strakke boxershort aan vandaag.
Zou je dressing erover heen doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindbazin.
Zou je salad tossen.
Ranch?quote:
Had de quote van Panzer erbij gezet, maar die salad toss zin stond er ineens ook onderquote:Op zondag 24 maart 2013 18:57 schreef aight1 het volgende:
dwc je edit je post de heletijd dat is vervelend
Yeaahquote:
Oké Chef Blikvoer, Zuivel en Ontbijt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen kwestie van submissive zijn. Je moet soms kunnen pleasen, krijg je heel wat meer voor elkaar
Geen excuus is goed genoeg hiervoor, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had de quote van Panzer erbij gezet, maar die salad toss zin stond er ineens ook onder.
Ratchett.quote:
Vette shit daar hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef aight1 het volgende:
Snap niet waarom X-travel reclame maakt voor zomervakantie naar Texel
Texel is tof u_uquote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef aight1 het volgende:
Snap niet waarom X-travel reclame maakt voor zomervakantie naar Texel
In maart kan je geen zomervakantie hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vette shit daar hoor![]()
Vooral in maart.
Met -8 schapen aflammeren.
Eh, nee dat lijkt me een beetje koud.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
In maart kan je geen zomervakantie hebben.
Tot uw dienst, meneer Swag less than 500 days.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oké Chef Blikvoer, Zuivel en Ontbijt.
Hallo meneer met een piepklein onderbroekje.quote:
Ik vind het vrij vervelend dat je dit topic steeds op zo'n negatieve manier betreedt.quote:
500 days of multiquote:Op zondag 24 maart 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot uw dienst, meneer Swag less than 500 days.
quote:
krio en dwc zijn van mij, ga iemand anders bashenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het vrij vervelend dat je dit topic steeds op zo'n negatieve manier betreedt.
Negatief? Welnee.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het vrij vervelend dat je dit topic steeds op zo'n negatieve manier betreedt.
Yes ma'am.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Krikri, heb je je phone al in gebruik?
Nice.quote:
Heb je wordfeud al geinstalleerd?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wordfeud al geinstalleerd?
Heb helemaal geen harige buik, you got Tha_Erik'd.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:23 schreef Panzermaus het volgende:
Hij iMessage'd mij de hele tijd foto's van zijn harige hamsterbuik.
Je bent zelf nice.quote:
Jammerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]Nee en ga ik ook niet doen, daarvoor moet je bij m'n moeder zijn.
Ontmaagd door zijn FOK!chica, hèquote:Op zondag 24 maart 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neukte je in 2011 überhaupt wel al?
Indirecte dissquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]Nee en ga ik ook niet doen, daarvoor moet je bij m'n moeder zijn.
Wie was het?!quote:
Mocht jij destijds al op de schrobmachien? En om je vraag te beantwoorden: jazeker, best vaak eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neukte je in 2011 überhaupt wel al?
gvdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
Heb helemaal geen harige buik, you got Tha_Erik'd.
watquote:
We moeten allemaal ergens beginnenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In 2011? Door een FOK!chick?
Nee?![]()
.
Geen idee, ze postte hier ook niet veel, heb ik Panz ooit zien vertellen.quote:
Was dat niet zoquote:
Ik douche niet bij de gym.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook dat oude mannetjes naar je body staren in de douches?
Waarom nietquote:
- Omdat ik van de gym naar huis cardiofiets en dan weer zweet.quote:
Jammer, wilde je een keer begluren (no homo).quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
- Omdat ik van de gym naar huis cardiofiets en dan weer zweet.
- Omdat ik eerst thuis pwo meal neem voor ik douche.
- Omdat ik thuis douchen fijner vind.
Kan tegen betaling.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer, wilde je een keer begluren (no homo).
quote:
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgen we dan zulke praktijken?
Daarom fokte ik nooit op school en flikkerde ik bijna van mijn stoel toen een klasgenoot iets over de fok frontpage zei.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.
Zoiets, al prefereer ik kipfilets.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgen we dan zulke praktijken?
Ik voel sowieso vrijwel nooit een behoefte om te FOK!ken in het openbaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is die shit dat FOK!ken in het openbaar zo awkward maakt.
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen usernamequote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom fokte ik nooit op school en flikkerde ik bijna van mijn stoel toen een klasgenoot iets over de fok frontpage zei.
In het OV, of als je ergens 1-mans aan het wachten bentquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik voel sowieso vrijwel nooit een behoefte om te FOK!ken in het openbaar.
pockyquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen username.
Daar hebben normale mensen Twitter en FB voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het OV, of als je ergens 1-mans aan het wachten bent.
Ja hou opquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of dat je je pocky kwijt bent of beroofd wordt oid, en men zien dat dat je ingelogd bent onder je eigen username.
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naamquote:
Mensen moeten van m'n telefoon afblijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik word sowieso altijd para als mensen mijn telefoon willen gebruiken voor iets.
Mensen die beroofd wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Me allesiequote:
Ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen moeten van m'n telefoon afblijven.
Gewoon afblijven, tik op de vingers allesquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik word sowieso altijd para als mensen mijn telefoon willen gebruiken voor iets.
Zal eens van jou afblijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon afblijven, tik op de vingers alles
Tik op je vingersquote:
Als jij poekie heet welquote:
Ho eens even. Dus als ik geen tik op de vingers wil moet ik aan je zitten?quote:
Fuuuquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ho eens even. Dus als ik geen tik op de vingers wil moet ik aan je zitten?
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik deed helemaal niets verkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fuuu
Mindfuck deze
Maar het kan ook een preventieve tik op de vingers zijn
Ja nee..quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
... Awkward Google zoekopdrachten, honderdduizend narcistische bodyshots, foto's van chicks ..
.. VLC staan nog open van toen je met een andere chick was."Was dat een leuke film?", "Nou..."
In before ''Come on, son'' van dWc.quote:
quote:
Wauw.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
"BB", uit te spreken als "beej beej".quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
True, maar stel dat enzquote:
Dacht alesi als in rijstquote:
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
Tien jaar lang op een internetforum zitten en je er nog steeds voor schamen. Echt, I can't.
Basmatiquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"BB", uit te spreken als "beej beej".
[..]
True, maar stel dat enz.
[..]
Dacht alesi als in rijst.
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
oh wauwquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt alle spiegels in huis zo opstellen dat je jezelf kunt bekijken terwijl je zo'n chick neukt en dan ook alleen filmt hoe je penis die grot beroert.
Vechten leer je op straat, niet in de sportschoolquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks komt Panzer me tegen, als ik geen niffie of pipa bij me heb ben ik de Sjaak, vriend.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechtenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vechten leer je op straat, niet in de sportschool.
vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon iPhone 5, noem het diertje bij zn naam
ik welquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger noemden we het ook geen Nokia 3310 of Philips Fizz of Pocketline Swing.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leerde op het schoolplein vechten![]()
Ze noemde mij het beest.
Dat kwam doordat je steevast je tanden gebruikte tijdens pijpbeurten.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ].
[..]
Helaas, pandan geniet mijn voorkeur.
Omdat je zo harig was zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze noemde mij het beest.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Yup!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat is dus een aanrader?
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar)quote:
Je moet jezelf filmenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/20489/
Laten we een JONDAL en een paar STAVE's om je bed zetten (ja dat is een goed idee), en dan timmeren we het hele plafond vol met SÖRLI's.
Jezelf in de spiegel zien bij sex is wel awkward trouwens. Zeker als het licht een beetje gedempt is, want dan heb ik soms het gevoel dat ik naar anderen loop te gluren.Leukste is wel eentje full-frontal hebben.
Heb jij al hoogte gekregen van het seksuele wezen WD? Ik vind het moeilijk te peilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik heb plaatselijk veel haar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je zo harig was zeker.
Hier trouwens, in het huis van wd. Allemaal materiaal van Zosk aan de muur.
[ afbeelding ]
Deze foto heet "Avant playrapé".
Ik ben 11 mei de hele dag en nacht in Amsterdiggiedam. Als ik je zie, danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar).
Poesje.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het nog één keer zo zegt laat ik je koudmaken door iemand van je eigen afkomst.
Plaatselijk met veel kans op buien?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb plaatselijk veel haar ja
En windstoten.quote:
I'll make you.quote:
Hahaha.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup!
[..]
Heb wel eens met een spiegel aan de zijkant een chick doggy genomen, had alleen geen bril op en geen lenzen in, hoop nog altijd dat dat moment er niet te gawky uitzag (omdat je je van jezelf bewust bent zeg maar).
Zal jou eens filmen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 11 mei de hele dag en nacht in Amsterdiggiedam. Als ik je zie, danStaat genoteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er ook niets van. Ze ziet er leuk uit maar volgens mij is ze dodelijk saai in bed. Als je haar al verder krijgt dan je laptop dan. Beetje Sims spelen enzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij al hoogte gekregen van het seksuele wezen WD? Ik vind het moeilijk te peilen.
Ik had trouwens een keer Sims 2 geinstalleerd met ALLE uitbreidingen.Good morning 20 minuten wachten tot alles geladen is.
![]()
Toch nog iets bereikt op de zondagavond.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En windstoten.
Zo, viezer kan niet.
Hahaha ben jij blind ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup!
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I'll make you.
[..]
Hahaha.Was je toen al een beetje buff? Mijn armen zijn ziek van de zijkant, als ik ook een spiegel aan de zijkant zou zetten zou ik een stijve (hihi stijf) nek krijgen.
[..]
Zal jou eens filmen.
[ afbeelding ]Zullen we doen? Wel met ipad leuk gezicht om jezelf te kunnen bekijken
[..]
Staat genoteerd.
Nee je gaat neergestoken wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het een beetje veilig om 's nachts in Amsterdiggiedam (u mad?) rond te zwerven, clubs te bezoeken whatever? Heb een afspraak van 11 tot 11 en ga de laatste trein sowieso missen, dus dan maar een beetje op avontuur.
Dat is wel een leuke uitdaging ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je gaat neergestoken worden
In je eentje?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het een beetje veilig om 's nachts in Amsterdiggiedam (u mad?) rond te zwerven, clubs te bezoeken whatever? Heb een afspraak van 11 tot 11 en ga de laatste trein sowieso missen, dus dan maar een beetje op avontuur.
Dat bedoelde ik niet met "I can't". Cute wel.quote:
Geweldig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Toch nog iets bereikt op de zondagavond.
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe serieus moet ik dit nemen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Zullen we doen? Wel met ipad leuk gezicht om jezelf te kunnen bekijken
Geen idee breh. Ik leer wel wat mensen kennen. Wellicht kan ik nog een meids regelen voor een gratis slaapplek. Who knows. Plannen is zo krampachtig.quote:
Eén kwaliteitsfeest opzoeken en daar drugs ingesteren (not a word, don't care).quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee breh. Ik leer wel wat mensen kennen. Wellicht kan ik nog een meids regelen voor een gratis slaapplek. Who knows. Plannen is zo krampachtig.
Is cool brah. Gaan we net zoals Ahnold inbreken bij een gym, pakken we een olympische stang, wat gewichten en dan gaan we op straat deadliften.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.
[ afbeelding ]
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
Ik kan m'n armen wel enigszins flexen, en vooral vanaf de zijkant zie je die sexy contourenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
Hahaha.Was je toen al een beetje buff? Mijn armen zijn ziek van de zijkant, als ik ook een spiegel aan de zijkant zou zetten zou ik een stijve (hihi stijf) nek krijgen.
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cilinder enzoquote:
Zou mezelf weggooien als ik niet in m'n eigen stad kon rondlopen 's nachtsquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Puik plan.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén kwaliteitsfeest opzoeken en daar drugs ingesteren (not a word, don't care).
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je dit gaat doen en ik ben er ook, dan zal ik speciaal voor jou mijn warme cloacanestje verlaten om je helemaal op te sporen.
[ afbeelding ]
[..]
Hoe serieus moet ik dit nemen?
das helemala niet zoveelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cylinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
Oh, dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cylinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
We zijn nog alleen over kriquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef krioro het volgende:
Kijk ze de MosMeet proberen te imiteren hoor.
halloquote:
quote:
quote:
Mwhehehehe blinde.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]Ik ga echt nooit, maar dan ook nooit zonder lenzen (of bril) op straat anders. Wordt nog m'n dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |