Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Ja, dat heb ik vaker.
![]()
Best handige informatie wel. Maar die trainingsbroek gaat dan wel van een M naar maat XXXL?
Lieve Choleroform, hoe kom je hierbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie nu voor me dat Panzie met een chick dat aan het doen is en dat zij hem dan anaal neemt en hij roept: "GAY!", en zij dan zegt: "I know, hehehhe.![]()
"
Een harembroek?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.Heb wel eens een keer in zo'n harembroek op stage gezeten.
Denk niet dat jij homo bent hoor, ben volledig overtuigd van jouw heteroseksuele voorkeuren.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dus dan kan ik hem ook een keer aan.Heb wel eens een keer in zo'n harembroek op stage gezeten.
[..]
Lieve Choleroform, hoe kom je hierbij.Waarom denkt iedereen altijd dat ik homo ben.
"full homo" panzermausquote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom denkt iedereen altijd dat ik homo ben.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:33 schreef aight1 het volgende:
Oh dat is niks meer ik vond dr irritant worden
Alsof jij dat nooit hebt gehad.quote:
Ja gewoonquote:
Was ze Limburgs?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja gewoon
inhoudsloos
ik kan dat niet lang volhouden
Luisterde zeker geen radio.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja gewoon
inhoudsloos
ik kan dat niet lang volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |