Ik wist niet dat ik andere meisjes mocht meebrengen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in mijn bed rollen en dollen terwijl ik op de bank aan het eten ben.
Zo mooi en puur.quote:
mi kanki mi papi dat was mijn plan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan bind ik je vast, eet je eten op, en ga naar huis.
Kinky hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan bind ik je vast, eet je eten op, en ga naar huis.
Zo veel je wilt, vergeet alleen dat ik echt veel feta op die Turkse pizza wil eh.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik andere meisjes mocht meebrengen.
SMAKELIJKE APETINA!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel je wilt, vergeet alleen dat ik echt veel feta op die Turkse pizza wil eh.
Vanaf 0.30... wat doet ie?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik andere meisjes mocht meebrengen.
[..]
Zo mooi en puur.
[..]
mi kanki mi papi dat was mijn plan.
Je krijgt de variant met paardenkaas.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel je wilt, vergeet alleen dat ik echt veel feta op die Turkse pizza wil eh.
Hij heeft zich verslikt in een pinda ofzo.quote:
Vragen staat vrij.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je krijgt de variant met paardenkaas.
Trouwens, over kinky gesproken. Hoe sta je tegenover playrape? Dit klinkt misschien als een rare vraag die wellicht voor jou geheel uit het niet komt. Maar zo raar is die vraag eigenlijk niet. Want ik wil het gewoon weten.
Hij zet een beat.quote:
Lief.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je krijgt de variant met paardenkaas.
Trouwens, over kinky gesproken. Hoe sta je tegenover playrape? Dit klinkt misschien als een rare vraag die wellicht voor jou geheel uit het niet komt. Maar zo raar is die vraag eigenlijk niet. Want ik wil het gewoon weten.
up in smoke tour part 2quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij zet een beat.
Vas onder contract bij SnoopLion.
Vrijen zonder te vragen inderdaad.quote:
Hoe kom je erbij dat ik bottom zou willen zijn? Dat druist namelijk geheel tegen mijn aard in.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
Zou er niet echt plezier aan beleven om jou te playrapen, maar als jij daar opgewonden van wordt, wil het best bij je doen.
"Mag ik je nemen?"quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrijen zonder te vragen inderdaad.
Zo kom je over, haha.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrijen zonder te vragen inderdaad.
[..]
Hoe kom je erbij dat ik bottom zou willen zijn? Dat druist namelijk geheel tegen mijn aard in.
Yep. Gewoon gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Mag ik je nemen?"
Is ook weer zo knullig.
Volgens mij ben jij overal in geïnteresseerd als het maar gesugarcoat wordt met een beetje olijfolie. Dat zet me aan het denken trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo kom je over, haha.![]()
Maar oké, zou openstaan voor jouw seksuele fantasietjes hoor.
Ik heb het weleens gehad dat ik ineens een vuist in mijn gezicht kreeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep. Gewoon gaan.
Ik vind het op zich wel leuk, het enige wat je nodig hebt is een 'safe word'.Zeer verfrissend ook om een meisje gewoon vlak in haar gezicht te slaan. Wanneer het nodig is dan.
Je krijgt een vuist tegen je face met toestemming van de andere partij?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehad dat ik ineens een vuist in mijn gezicht kreeg.Ik voelde mijn kaak ook zo eruit en erin 'klikken'.
![]()
![]()
Dit was overigens wel met toestemming van de andere partij.
Extra virgine, hehehehhehehe.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij overal in geïnteresseerd als het maar gesugarcoat wordt met een beetje olijfolie. Dat zet me aan het denken trouwens.
De seks was met goedkeuring van ons beiden.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je krijgt een vuist tegen je face met toestemming van de andere partij?
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Ik laat haar handen eigenlijk nooit vrij.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehad dat ik ineens een vuist in mijn gezicht kreeg.Ik voelde mijn kaak ook zo eruit en erin 'klikken'.
![]()
![]()
Dit was overigens wel met toestemming van de andere partij.
Wij zouden een soort Perzische Bruid en het Beest zijn.quote:
Geen idee, het was in het donker. Het kan ook een ongeleide elleboog zijn geweest toen ze draaide of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[KLB PLAYRAPE SC]
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Ik laat haar handen eigenlijk nooit vrij.
Jeetje, nou, ik ben om hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[KLB PLAYRAPE SC]
[..]
Wij zouden een soort Perzische Bruid en het Beest zijn.![]()
Da minde?!quote:
ja en pistoolschoten op de achtergrondquote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Da minde?!
Dus met vuisten, slaan en alles?
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja en pistoolschoten op de achtergrond
Even indekken en zo.quote:
Klinkt wel badass.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja en pistoolschoten op de achtergrond
ja volgens mij wel, is niks nieuws bij toch?quote:
Je zal wel flinke payback hebben gegeven dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, het was in het donker. Het kan ook een ongeleide elleboog zijn geweest toen ze draaide of zo.
Dat dus. Je verkracht haar totdat ze een bepaald stopwoord zegt, verder geen regels.quote:
Waarom denk je dat mijn lichaam zo gehavend is? Als ze eenmaal gaan lopen klauwen is het oorlog.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Da minde?!
Dus met vuisten, slaan en alles?
Waarom is deze docente zo happig.quote:
Ik ben niet bekend met je lichaam.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn lichaam zo gehavend is? Als ze eenmaal gaan lopen klauwen is het oorlog.
Kijk, het heeft op zich wel wat. Je loopt je niet bezig te houden met dingen die je anders wel zou doen, etc. Ik zou het zelf het alleen niet kunnen met iemand op wie je verliefd bent, dan zou het nogal nep en gespeeld voelen enzo. Met iemand die je wat 'vager' kent kun je gewoon echt boos worden (omdat ze je uitdaagt en weet ik het), en achteraf weet je dat ze het nog leuk vond ook. Iedereen happy. Eigenlijk is het gewoon een soort ruzie seks.
Denk ook niet dat het met alle meisjes kan, beter is ze echt zo'n semi-dominant smartass type. Dus niet 4EBE ofzo.
Excuus, ik was in de war met E.colibear. Die is ook bruin.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met je lichaam.
Oh kijk, hier heb ik wat aan.
Haha, wat is jouw safe-word?quote:
Die kop van Sheldon ook op de achtergrond.quote:
Jawel volgens mij ookquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Excuus, ik was in de war met E.colibear. Die is ook bruin.
Nou, zoals je het zegt wel, ik wist alleen niet dat het een naam had. En met licht uit zag ik alle rondvliegende ledematen niet aankomen.quote:Maar nog geen ervaring mee dus? Ergens is het best wel fucked up allemaal.Maar hey, het is eens iets anders dan lights-off-i-dont-see-where-the-fuck-i-am-going-bro #missionary4life bezigheden.
''Harder''quote:
Dat verklaart nog steeds niet waarom je een jongenskapsel hebt, dametje.quote:
Ik dacht altijd dat jij een Spanjaard was.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik ben niet bruin.
[..]
Nou, zoals je het zegt wel, ik wist alleen niet dat het een naam had. En met licht uit zag ik alle rondvliegende ledematen niet aankomen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Harder''
Zorgt vaak voor hilarische misverstanden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een Spanjaard was.
Maar hier bro, hier is een bro-tip. Volgende keer gewoon vastbinden met een trainingsbroek ofzo. Dan gaan die ledematen nergens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |