Kom we gaan hem opzoeken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het hoe dan ook niet pikken hoor, tli. I got your back alles, we pakken hem.
Verkracht hem.quote:
Eerst iets zeggen en vervolgens claimen dat het een geintje was dat je niet leuk vind, of begrijp ik je verkeerd?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, kijk hoe ze er gebruik van maakt. Kutwijf
Godver.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je in een normaal deel van het land had gewoond wel.
Bek houden, pinda-aap.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
jezus christus wat een vuur en agressie hier stel testosteronapen
Welcome to the jungle, baby.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
Neuk hem met een voorbinddildo terwijl Chloro zijn keel dichtknijpt.quote:
Lekker rangordegevechtenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1e potje: dWc 2e dankzij geduw van Nestalgie in de bochten aan het begin, Nestalgie 5e
2e potje: dWc 1e, Nestalgie did not finish![]()
Je was niet de enige.quote:
Gaat dit over Forza Horizon?quote:
Gatverdamme fatty.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een McChickenSate.
Ik ga een partij oprichten voor het opzetten van bezorgservice bij fastfoodketens.
Om de dikken dik te houden.
Haha ik heb vandaag deadlifts gedaan, je zou mijn abs eens moeten voelen, juf.quote:
thanks brah what is lovequote:
De Apenrots voor Autistenquote:
Wie het hardste brult heeft gewonnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha ik heb vandaag deadlifts gedaan, je zou mijn abs eens moeten voelen, juf.
[..]
thanks brah what is love
[..]
De Apenrots voor Autisten
Docent, niet juf. En zou best willen voelen als je eten meeneemt.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha ik heb vandaag deadlifts gedaan, je zou mijn abs eens moeten voelen, juf.
Apenrots? Wij deden wel apenkooi.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was het meest bazige spel bij gym vroeger.
Mag ik Yoshi zijn?quote:
Bedoelde er mee dat ik gewoon zat te dollen over Vas en ik het rot vind dat ik haar nu heb gekwetst. Iedereen zit te trollen tegen elkaar, wist niet dat ze het zo aan zou trekkenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst iets zeggen en vervolgens claimen dat het een geintje was dat je niet leuk vind, of begrijp ik je verkeerd?
[..]! Je zegt zelf dat je het doet "omdat het fijn is en het kan"
.
Post gebookmarked voor wetenschappelijke redenen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben confuus nu.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apenrots, apenkooi, apenzuur, apenkool.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie het hardste brult heeft gewonnen.
Ik wil niet in je etensresten zitten. Ik wil in je bed rollen en dollen als een stier.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Docent, niet juf. En zou best willen voelen als je eten meeneemt.
Ah, ok.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoelde er mee dat ik gewoon zat te dollen over Vas en ik het rot vind dat ik haar nu heb gekwetst. Iedereen zit te trollen tegen elkaar, wist niet dat ze het zo aan zou trekken
Neem mijn getroll dan ook niet zo serieus, jongenquote:En ik wil jou nog wel horen als je werkloos bent geraakt en je je spaargeld wat eig bedoeld is voor rekeningen te betalen uit moet geven om te zorgen dat je ouders brood op de plank krijgen. Is het dan zo erg dat ik voor 3 maanden ondersteuning krijg?
ik wil net zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Neem mijn getroll dan ook niet zo serieus, jongen![]()
.
Stil maar juffer, ik zal je de 300 euro teruggeven en dan doen we het gewoon overnieuw.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoelde er mee dat ik gewoon zat te dollen over Vas en ik het rot vind dat ik haar nu heb gekwetst. Iedereen zit te trollen tegen elkaar, wist niet dat ze het zo aan zou trekken
En ik wil jou nog wel horen als je werkloos bent geraakt en je je spaargeld wat eig bedoeld is voor rekeningen te betalen uit moet geven om te zorgen dat je ouders brood op de plank krijgen. Is het dan zo erg dat ik voor 3 maanden ondersteuning krijg?
Ik neem getroll nooit serieus en vooral niet van jou maar dit ligt nogal gevoelig.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Neem mijn getroll dan ook niet zo serieus, jongen![]()
.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post gebookmarked voor wetenschappelijke redenen.
Zal jou 's gevoelig doch serieus nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem getroll nooit serieus en vooral niet van jou maar dit ligt nogal gevoelig.
nee?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook dreadlocks?
[..]![]()
[ afbeelding ]
Je kunt gewoon in mijn bed rollen en dollen terwijl ik op de bank aan het eten ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil niet in je etensresten zitten. Ik wil in je bed rollen en dollen als een stier.
dus.. je neemt het getroll serieus?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem getroll nooit serieus en vooral niet van jou maar dit ligt nogal gevoelig.
Dat klinkt echt apartquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet in je etensresten zitten. Ik wil in je bed rollen en dollen als een stier.
Mooie A4quote:
Ik ook niet.quote:
look at da baconquote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zal jou 's gevoelig doch serieus nemen.
dan bind ik je vast, eet je eten op, en ga naar huis.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in mijn bed rollen en dollen terwijl ik op de bank aan het eten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |