Oh, jammer. Vond haar wel leuk.quote:
Ben brak, laat me met rust.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
So zo.
Je Jumi-roots verloochenen.
Ook jouw schuld, nu je toch de boeman bent.quote:
Gas is om op te koken.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh, nee 2e hands nieuw.. al zit ik wel te twijfelen over een nieuwe auto, omdat geen apk /wegenbelasting enz..
En zou ik een auto op LPG kopen?
Hoezo mijn schuld? Ik heb niet eens wat van dat mee gekregen over Vas?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ook jouw schuld, nu je toch de boeman bent.
Ja maar goedkoper dan benzine toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gas is om op te koken.
Opzich kan je wel nieuw zo'n wegenbelasting vrij gebakje kopen, maar ik dacht dat ze die regeling alweer willen afschaffen binnen een paar jaar want het kost ze uiteraard weer teveel geld...
En APK blijf je houden hoor. Of je moet een motor kopen of een auto ouder dan 50 jaar hebben.
Nee hoor, bb. dWc, CB en WD deden gewoon erg gemeen tegen haarquote:Op zondag 24 maart 2013 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo mijn schuld? Ik heb niet eens wat van dat mee gekregen over Vas?
quote:
Mensen mensen wat is dit allemaal? Kan jullie ook echt niet alleen laten he.quote:
?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Mensen mensen wat is dit allemaal? Kan jullie ook echt niet alleen laten he.
Kijk haar onschuldig doen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hou er over op! Heb genoeg gehoord.
Ja maar je betaalt het dubbele aan wegenbelasting omdat je op gas rijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar goedkoper dan benzine toch?
Ik wil eigenlijk niet zo'n kleine auto en idd zoiets hoorde ik ook.. maar nog niet gehoord dat ze het per direct wilde afschaffen.
Als je een nieuwe auto hebt hoef je toch de eerste drie jaar geen APK te doen?
Dat blijkbaar iedereen is weggepestquote:
Dan pas ik wel goed bij het verkeerbeeld hier in Agga.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef Salatrel het volgende:
gewoon zon mercedes 190d uit de jaren 80 importeren uit duitsland.... lekker wegenbelastingvrij ronddieselen
Staat er 3 huizen verderop hier een zu kauf.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef Salatrel het volgende:
gewoon zon mercedes 190d uit de jaren 80 importeren uit duitsland.... lekker wegenbelastingvrij ronddieselen
Oh dat is lekker handigquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar je betaalt het dubbele aan wegenbelasting omdat je op gas rijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland.
![]()
En het is net als met diesel, pas vanaf x aantal gaat het echt wat opleveren.
Heel vroegah hadden wij een auto op gas en benzine. Starten op benzine en als de motor een beetje warm was schakelde het ding over op gas.
Nee wist niet eens dat jullie dat bedoelde, daarvoor was ze er al tijdje niet toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk haar onschuldig doen. Walgelijk.
Ik geef liever jou wat kusjes, slettebakquote:
Heb liever dat je me eten komt brengen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik geef liever jou wat kusjes, slettebak.
Met diesel betaal je ook dubbel dacht ik. En zit je ook aan x kilometers voor het wat oplevert tegenover benzine.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat is lekker handig_!!!!
En ik denk niet dat ik echt zo heel veel ga rijden dat het mij echt wat op gaat leveren, tenzij ik een koeriersbedrijfje op ga zetten.
Tja dat ligt bij sommige misschien ook een beetje bij zichzelfquote:
Kapsalonnetje?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je me eten komt brengen.
quote:
Ja zoals mijn reactie. Zo serieus bedoelde ik het niet eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja dat ligt bij sommige misschien ook een beetje bij zichzelf
En kom, de meeste dingen moet je met een korreltje zout nemen.
Ja klopt..quote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met diesel betaal je ook dubbel dacht ik. En zit je ook aan x kilometers voor het wat oplevert tegenover benzine.
Of lekker spoorknorren tussen ongewassen mensen.
Tot de macht vier?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Ik trek al die FOK!issues toch niet meer. Net GTST4 hier
Wil je erover praten?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Ik trek al die FOK!issues toch niet meer. Net GTST4 hier
Dit ja. Maar het gaat soms wel ver en lang door bij sommige mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja dat ligt bij sommige misschien ook een beetje bij zichzelf
En kom, de meeste dingen moet je met een korreltje zout nemen.
Oh dacht deze keer dat je serieus wasquote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zoals mijn reactie. Zo serieus bedoelde ik het niet eens.
Ik ben nooit serieus. Tenzij ik dat wel ben, dan niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dacht deze keer dat je serieus was
Vieze uitkeringstrekkertquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef tliciouz het volgende:
En dat van mij is gewoon een geintje. Vind ik niet leuk want Vas
Nee.quote:
Oh, oké.quote:
Oh, ja, dat is wel proper voer inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]Vieze meuk.
Doe maar gewoon een Turkse pizza met extra feta en groene pepertjes. :$:$
Ja ok zal het niet ontkennen, zou het stevig vasthouden en blauw knijpen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij zou mijn vetjes maar al je graag vastpakken.
Haha, heeft Tli een uitkering?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vieze uitkeringstrekkert!
Is gewoon een geintje. Vind ik niet leuk, want tli.
Wat probeer je me nu te zeggen?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vieze uitkeringstrekkert!
Is gewoon een geintje. Vind ik niet leuk, want tli.
Ik vind slappe friet en warme sla gewoon niet lekker.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is wel proper voer inderdaad.
Zou het hoe dan ook niet pikken hoor, tli. I got your back alles, we pakken hem.quote:
Echt he, kijk hoe ze er gebruik van maakt. Kutwijfquote:Op zondag 24 maart 2013 15:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, heeft Tli een uitkering?
Wat een loser.
Als je in een normaal deel van het land had gewoond welquote:Op zondag 24 maart 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind slappe friet en warme sla gewoon niet lekker.Kom je nou nog brengen of wat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |