quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kijk die autisten niet eens een normaal gesprek kunnen voerenquote:
Nee, ik had me te warm aangekleed, dus moest me weer uitkleden op straatquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch koken de post rondbrengen.![]()
Waaide je niet helemaal uit je sloffen gisteren?
Ja, welkom op fok.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk die autisten niet eens een normaal gesprek kunnen voeren.
noem je dat een gesprek?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
nice..quote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik had me te warm aangekleed, dus moest me weer uitkleden op straat
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik had me te warm aangekleed, dus moest me weer uitkleden op straat
Nja nee dat kwam voort uit een of andere debiel die liep te baggeren. Maar die post is nu verwijderd waardoor wij degenen lijken die niet goed snik zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Precies.quote:
Bedankt voor de opheldering, dat zou mij inderdaad met een geheel verkeerde indruk hebben achtergelatenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja nee dat kwam voort uit een of andere debiel die liep te baggeren. Maar die post is nu verwijderd waardoor wij degenen lijken die niet goed snik zijn.
Jaquote:
Ik wilde wel, maar...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
Vooralsnog wordt de TT niet waargemaakt, valt mij op.
Tof ik wil ook zo'n eenhoornquote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Welcome to the FOK!s, I'll be your guide''
[..]
Precies.
[..]
Bedankt voor de opheldering, dat zou mij inderdaad met een geheel verkeerde indruk hebben achtergelaten.
Ik heb ook één hoorn, if you know what I mean.quote:
Hoe denk je dat Murdera haar heeft gehosseldquote:
Vas bash laatstquote:
Ik heb geen foto van mijn auto en nee die wil idd niemand zienquote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...maar niemand wilde je auto zien?
Ja, die krijgen .. ?quote:
Ik wist het ..quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb ook één hoorn, if you know what I mean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |