Was vandaag best te doen met de zon erbij.quote:
heb jij zonquote:Op zondag 24 maart 2013 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was vandaag best te doen met de zon erbij.
Nu niet meer, nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb jij zon
wij hebben alleen een wind die kouder is dan chloro's hart
en maagdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.quote:
Dat vooral.quote:
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
[..]
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.
No, but really, ben echt heel lief in het echt hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
(srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies)
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?
Mja, mja, ze is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
Je doet wel heel erg je best, hommoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |