Was vandaag best te doen met de zon erbij.quote:
heb jij zonquote:Op zondag 24 maart 2013 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was vandaag best te doen met de zon erbij.
Nu niet meer, nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb jij zon
wij hebben alleen een wind die kouder is dan chloro's hart
en maagdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:24 schreef Chloroform het volgende:
Klopt, ben gewoon klein, onzeker en verlegen meisje in het echt.
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.quote:
Dat vooral.quote:
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
[..]
Ze heeft mij verteld dat het anders zit.
No, but really, ben echt heel lief in het echt hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gezien. (srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies) Kan me er ook bij Chloroform wel iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
(srs realtalk realstory 100% legit genuine no lies)
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?
Mja, mja, ze is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
Je doet wel heel erg je best, hommoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.
Meisjes en jonge vrouwen daarentegen maken me gek. Ze zijn precies wat ik wil.
Heb deze foto nu als lockscreen achtergrond op mijn krio-phone. Kwam hem tegen hier op FOK!.
[ afbeelding ]
Normaal heb ik helemaal niets met fitnessmeisjes en zeker niet als ze gewoon skinny zijn zoals deze. Maar toch, er is iets met deze foto waardoor ik erg graag naar kijk.En geloof me, ik unlock mijn phone vele duizenden keren per dag. Voor andere dingen dan.
Volgens mij heeft het meer met haar lange haar te maken dan met haar lichaam eigenlijk, maar zeker weet ik het niet. Wat vinden jullie hiervan?
Haha, ik heb daar wel eens heel goed over nagedacht. En eerlijk vooral. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik me nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een (jonge)man. Ze geven mij niet de reactie die ik zou moeten krijgen als ik een homo zou zijn. Heb het er namelijk over gehad met iemand die zelf homo is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij homo bent, klopt dat?
Laat me gewoon eens je huis zien dan, we plannen gewoon een avond vanaf een uurtje of 7. Je mag nadien iedereen op dit internetforum vertellen dat je me zo'n leuke jongeman vond en je in geen tijden zo goed geneukt bent. (indien van toepassing)quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No, but really, ben echt heel lief in het echt hoor.
Laten we nu niet op de feiten vooruitlopen. Ik kijk altijd eerst waar het lichtknopje is en ik begeef me altijd aan de zijde van de deur. Voor zowel jouw als mijn eigen veiligheid.quote:
Dat idee heb ik ook. Maar toch, volgens mij ligt het gewoon aan haar haar ofzo. Ik ga lichtelijk dood als meisjes hun haar zo geil hebben zitten als dat.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, mja, ze is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder of zo.
live to win maatjequote:
Oké, wat doe je vanavond?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me gewoon eens je huis zien dan, we plannen gewoon een avond vanaf een uurtje of 7. Je mag nadien iedereen op dit internetforum vertellen dat je me zo'n leuke jongeman vond en je in geen tijden zo goed geneukt bent. (indien van toepassing)
Het komt misschien wat lollig en stoer over, maar ik ben zo genuine als een Jumi op een travobeurs hier.
[..]
Laten we nu niet op de feiten vooruitlopen. Ik kijk altijd eerst waar het lichtknopje is en ik begeef me altijd aan de zijde van de deur. Voor zowel jouw als mijn eigen veiligheid.
Nicequote:Op zondag 24 maart 2013 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
ik moest hardop lachen aight1 jij klootzak nu zit er water in mijn neus
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.quote:
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik in geen tijden zo goed geneukt ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.
dwc is trotsquote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ben al playlist aan het maken voor vanavond.
Dat is ook wat waard, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik in geen tijden zo goed geneukt ben.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Ben al playlist aan het maken voor vanavond.
Laten we woensdag doen. Ik ben nu moe en hongerig, ik ga nu niet helemaal naar partytown Arnhem om voor een dichte deur te staan.quote:
Denken dat ik zo met lieve en kwetsbare meisjes omga.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, morgen zit je onder de zorgvuldig geplaatste blauwe plekken.
Veel gajes daar, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef aight1 het volgende:
Arnhem moet je sowieso proberen zo veel mogelijk te ontlopen
Oké bel me xoxoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we woensdag doen. Ik ben nu moe en hongerig, ik ga nu niet helemaal naar partytown Arnhem om voor een dichte deur te staan.
You love us, doe niet zo.quote:
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?quote:
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef aight1 het volgende:
Arnhem moet je sowieso proberen zo veel mogelijk te ontlopen
iMessage me je nummer maar.quote:
Onzekerheid.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch terwijl Panzer er serieus werk van wil maken?
Oh gelukkig, ben helemaal gerustgesteld nu. Woel door mijn haren terwijl je je leeftijd in mijn oor fluistert.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.
[..]
iMessage me je nummer maar.
[..]
Onzekerheid. [ afbeelding ]
Nergens voor nodig meid, je bent dan wel een beetje aan de oude kant, maar dat ben ik niet. Dus het komt wel goed.
Abject en infaam.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.
alweer eentje die denkt dat ik homo benquote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik Panzie lang niet zo interessant vind als hij zichzelf.
Iets zegt me dat je dat vaker hebt gedaan. "Maar juf, wat doet u nu?" ZEG ME HOE OUD JE BENT SNOTJONG OF IK SCHIET DE GOUDVIS DOODquote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ben helemaal gerustgesteld nu. Woel door mijn haren terwijl je je leeftijd in mijn oor fluistert.
Hoezo?quote:
Zit jij nu ook al in A'dam?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zal best, maar naar Amsterdam komen wil ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |