Gvd.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
KLB / FFFFUUU Mocroflavour die de park en mij checkt!!
Nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
alweer eentje die denkt dat ik homo ben
quote:[..]
Iets zegt me dat je dat vaker hebt gedaan. "Maar juf, wat doet u nu?" ZEG ME HOE OUD JE BENT SNOTJONG OF IK SCHIET DE GOUDVIS DOOD
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.quote:
Oh lawdy, waar zit je jij adonis.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.
Zij is wel leuk, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Zou onchristelijke dingen doen met die mevrouw.
Sinds de KFC hier om de hoek weg is zit ik @ KFC Oost of KFC Dam.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Momenteel wel. Welke KFC hotspot zit je? Ik kom niet alleen, dus al die whiggers van je mag je meebrengen. Eten we zo'n hele bucket leeg.
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je nietquote:
Kan me Allure's gezicht niet zo voor de geest halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je niet?
Arme ziel.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan me Allure's gezicht niet zo voor de geest halen.
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Chloroform het volgende:
Wanneer ben je weer in Grunna dan, Panzie? Ben over paar weken weer een paar dagen daar, kunnen we hete seks hebben op je kamer.
Appartement in Indi Hood #yoloquote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh lawdy, waar zit je jij adonis.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.Dat doen we dus mooi niet.
Lieve meid, je opent jouw nest maar en dan laat je mij zien waar de koelkast is. En niet anders. Ik wil je best een van mijn befaamde massages geven, maar wel in jouw bed. Kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens.
Maar hey, leuk geprobeerd wel, dat soort opportunisme kan ik wel waarderen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds de KFC hier om de hoek weg is zit ik @ KFC Oost of KFC Dam.
Je herkent ons aan de matzwarte Chrysler 300C met geblindeerde ramen en 24" Giovanna rims.
dit forum is creepyquote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze lijkt puur qua gezicht wel een beetje op Allure, vind je niet?
Heb voor het eerst hardop om je moeten lachen, bedankt daarvoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je er over twee dagen weer met je schrale exotische doos.Dat doen we dus mooi niet.
Lieve meid, je opent jouw nest maar en dan laat je mij zien waar de koelkast is. En niet anders. Ik wil je best een van mijn befaamde massages geven, maar wel in jouw bed. Kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens.
Maar hey, leuk geprobeerd wel, dat soort opportunisme kan ik wel waarderen.
HAHAquote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam creepy aan?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vond de "kruimelen met kaasstengels en paardenfeta wordt je niet in dank afgenomen overigens" het mooist.
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zouden mijn moves op het linoleum in de keuken moeten zien.
Ben jij de perfecte man?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dansen? Koken? Klussen? Anders lack je alsnog manhood skills.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.Mijn ex deed er altijd cynisch over omdat ze er nooit wat van te zien kreeg. Het enige wat ze een keer gezien heeft (bij uitgaan) was hoe ik compleet lusu & Jersey Shore ging op happy hardcore en alles. [ afbeelding ]
Kijk naar Chris Brown en je komt in de buurt.
Misschien wil hij jou wel paar danslessen geven.quote:
Geen interesse.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil hij jou wel paar danslessen geven.
Heus wel.quote:
Je hield je ex verborgen voor de rest van de wereld?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend dansen, en ja, dat zeg ik zelf.Mijn ex deed er altijd cynisch over omdat ze er nooit wat van te zien kreeg. Het enige wat ze een keer gezien heeft (bij uitgaan) was hoe ik compleet lusu & Jersey Shore ging op happy hardcore en alles. [ afbeelding ]
Kijk naar Chris Brown en je komt in de buurt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Gorzalka het volgende:
Zosk: https://www.facebook.com/(...)eken/498061603563598
Haha Zosk even geen hard feelings en ik zeg niet dat je moet vreemdgaan ofzo, maar als je nieuwe chicks wil pullen moet je gewoon dansen.quote:
Haha nee, maar daar kreeg ze gewoon niets van mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hield je ex verborgen voor de rest van de wereld?
defuckbrahquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Gorzalka het volgende:
Zosk: https://www.facebook.com/(...)eken/498061603563598
Hahaha.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Zosk even geen hard feelings en ik zeg niet dat je moet vreemdgaan ofzo, maar als je nieuwe chicks wil pullen moet je gewoon dansen.Doet voor mij nog altijd meer dan elke kg spiermassa die ik erbij heb gezet. Standaard dushi's die 'miren en gasten die fuckthisimgoinghome-mode gaan. Meisjes die vragen of ik op hiphopdance zit, vrienden die een beetje mee proberen te doen, etc. Geweldig.
Ook een reden waarom ik niet van alcohol bij uitgaan houd trouwens.
Wil het je best leren voor een broodje Zosk.
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is jouw checklist voor de perfecte man, in volgorde van importantie?
[..]
Ahja[ afbeelding ].
0% match.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.
Met wat touw & suspension techniek kun je alles benchenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag ik niet al te veeleisend zijn, dus een grote penis hebben en >80kg kunnen benchen zijn mijn enige vereisten.
Walgelijke eisen om te posten waar Zosk het kan lezen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No surprise.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kerel uit je UI is flaming gay, wist je toch?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom houdt die linker een pipa op zn eigen nekquote:
Die kunnen heus niet meer dan 80kg benchen.quote:
Omdat hij Fredo Santana isquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom houdt die linker een pipa op zn eigen nek
Nah, I don't workout, but I'll pull up on ya block and brechpress you.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kunnen heus niet meer dan 80kg benchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |