Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaringquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaring
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijen
quote:
Tammi tammi tammi ur my gurlquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichtenquote:
Noem je me nou prachtig?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichten
Jaquote:
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen.
Maar leuk zeg. Hoe oud word je? 19?
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Goddomme, Vas, het is De Speld.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Lekker hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.
Dat, ja.quote:
Not even surprised.quote:
mensen die jarig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.
So so agressief, jeetje meid, tiswat.quote:
Redelijk vlakbijquote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Woon je dichtbij het station?
quote:
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Redelijk vlakbijje kan vanaf het hipstercafe haar huis zien
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
Vasje pulled een Veerquote:
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.quote:
Zou het kopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.'Ik heb het toch gekocht dus ik mag ermee doen wat ik wil"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.Zou je de limited version hardcover kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.
Gvd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.
Zeker. Hoelaat eet je meestal?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.
Heb alleen 1 therapeutequote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.quote:
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alleen 1 therapeuteze zegt dat saffraan erg duur is.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Nederland in Beweging wordt 's avonds niet herhaald, maar ik zal wel gewoon Lingo gaan kijken, zoals altijd, haha.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.
Ik zie er best leuk uit vandaag en ik breng mijn eigen verpakking met ongezouten pinda's mee.
Bek houden, jonkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |