Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaringquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaring
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijen
quote:
Tammi tammi tammi ur my gurlquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichtenquote:
Noem je me nou prachtig?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichten
Jaquote:
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen.
Maar leuk zeg. Hoe oud word je? 19?
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Goddomme, Vas, het is De Speld.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Lekker hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.
Dat, ja.quote:
Not even surprised.quote:
mensen die jarig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |