Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.quote:
Ik voel de bal al in mijn keel zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.
Ik sla ze allemaal af, mits ik gevoel erbij hebquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt goed man, handje pinda's in je bek en blik op oneindig.
Ik kan je trouwens nu wel aanraden om af en toe een dame op afroep te nemen, hoeft niet eens zoveel te kosten. Maar dan ben je alvast een beetje voorbereid voor als je straks de echt wilde chicks op je af krijgt.
Leg op elke slak zoutquote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel joh, gewoon bakken met zout nemen.
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik voel de bal al in mijn keel zitten
Bob en zijn relatie dusquote:
Moet huilen van een spatie tussen het woord en het uitroepteken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
1,744 people like this.
je kan toch niet zo zijn
die melk zorgt er toch voor dat dat niet hoeftquote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.
Hahaha wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
It's complicated. Als je hun FB mag geloven
quote:
quote:
Ben even weg en meteen roddelsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen dat ook daadwerkelijk als relatiestatus hebben.
Goed hoor.quote:
Had het niet gedaan dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.
Dat bepalen we zelf wel.quote:
Ho ho, daar heb ik nog niets over gezegd. Voor die zwangerschapscapriolen moet je bij 4EBE zijn. Geef mij maar vanillasex zonder safewords en zonder extreme zieke walgelijke fetishes.quote:
complicated? Gooit dqod weer roet in het etenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.quote:
Nee want dan hadden we wel gewoon relatie gedaan. Nu is het lekker vaagquote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.
Dqod was er van het weekend nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
complicated? Gooit dqod weer roet in het eten
Geen idee maar bob is de pinda en zij de melk :squote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo melk eigk?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee maar bob is de pinda en zij de melk :s
wit? dunnoquote:
Dat is bijna net zo erg als dat volk dat van die halfslachtige status updates plaatst zodat mensen gaan reageren met: "omg meisss wat is errr??!?!?". Gewoon beetje attention whoring dus, gekke Bobby.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want dan hadden we wel gewoon relatie gedaan. Nu is het lekker vaag
Tuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als dat volk dat van die halfslachtige status updates plaatst zodat mensen gaan reageren met: "omg meisss wat is errr??!?!?". Gewoon beetje attention whoring dus, gekke Bobby.
Me & u against the worldquote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk.Niks leuker dan dat.
![]()
Mensen die internet serieus nemen.De mensen om ons heen weten hoe het zit de rest zal me aan m'n reet roesten.
Oh ja, jullie hebben natuurlijk ook allemaal FOK!kers op FB.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Mensen die internet serieus nemen.De mensen om ons heen weten hoe het zit de rest zal me aan m'n reet roesten.
Als je 15 bent is dat leuk, jaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je vanavond?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ho ho, daar heb ik nog niets over gezegd. Voor die zwangerschapscapriolen moet je bij 4EBE zijn. Geef mij maar vanillasex zonder safewords en zonder extreme zieke walgelijke fetishes.
Ja. /Care.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je 15 bent is dat leuk, jacompleet serieus ben ik nu btw.
Zeg het hem meidquote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd laatst dus voldoen we compleet aan jullie verwachtingen toch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd laatst dus voldoen we compleet aan jullie verwachtingen toch?
quote:
Jullie hebben deze FB gemaakt he?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daarbij werden we beiden geestelijk 15 genoemd
Ja. Maar dat zou je hier niet vertellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Jullie hebben deze FB gemaakt he?
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk
Compleet serieus is hij. Terecht ook. Je jeugd inhalen doe je maar op spele.nl.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je 15 bent is dat leuk, jacompleet serieus ben ik nu btw.
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.quote:
Ik neem het toch niet serieus? Waar denk je dat /Care voor staat?quote:
Ik wist niet eens dat hij nu lion heet. Wat voor lame naam is dat dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Srsly, een film over snoop dogg/lion.
Ik heb totaal geen verwachtingen hoor. Gaf gewoon mijn mening en verwachte dat je er niet op inging omdat het je allemaal geen flikker kan schelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. /Care.
Daar kom ik wel overheen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oké hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem het toch niet serieus? Waar denk je dat /Care voor staat?
Dat boeit me ook niet. Als het me zou boeien zou ik stampvoetend de SC uit gegaan zijn en jou een klootzak genoemd hebben, maar ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verwachtingen hoor. Gaf gewoon mijn mening en verwachte dat je er niet op inging omdat het je allemaal geen flikker kan schelen.
Hij vind zichzelf nu verbetert dus nu is ie gereincarneerd van underdog naar koning ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nu lion heet. Wat voor lame naam is dat dan?
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet. Als het me zou boeien zou ik stampvoetend de SC uit gegaan zijn en jou een klootzak genoemd hebben, maar ik weet wie het zegt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf nu verbetert dus nu is ie gereincarneerd van underdog naar koning ofzo?
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom kan je me toch nog wel klootzak noemen?
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaringquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee daarom hou ik teveel van je, dat weet je toch. =$
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Wat een openbaring
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho, ho.. een date kan alleen met goedkeuring van beide partijen
quote:
Tammi tammi tammi ur my gurlquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dit. Als ik tammi niet zou hebben zou ik jou gedate hebben hoor.
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichtenquote:
Noem je me nou prachtig?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij doet mij beetje denken aan jou, ja in verschillende opzichten
Jaquote:
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen.
Maar leuk zeg. Hoe oud word je? 19?
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Goddomme, Vas, het is De Speld.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)wintig-slachtoffers/
this can't be real?
Lekker hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
21. Eigenlijk schelen we niet zo heel veel dus. Hopelijk ben jij ook nog zo lekker viriel.
Dat, ja.quote:
Not even surprised.quote:
mensen die jarig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben morgen jarig dus ik kan niet blijven slapen dit keer.
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh gut, daar hebben ons aandachtshoertje weer, hoor.
So so agressief, jeetje meid, tiswat.quote:
Redelijk vlakbijquote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Woon je dichtbij het station?
quote:
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Redelijk vlakbijje kan vanaf het hipstercafe haar huis zien
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
Vasje pulled een Veerquote:
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wélk hipstercafé.
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.quote:
Zou het kopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je zou een boek kunnen schrijven over Vassebeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.'Ik heb het toch gekocht dus ik mag ermee doen wat ik wil"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het kopen.Zou je de limited version hardcover kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me wel vertellen. Het is nog geen uur hier vandaan en als jij alvast boodschappen doet dan kan het prima vanavond.
Gvd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je de limited version hardcover kopen?
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou nog liever tyfyus krijgen dan de limited version hardcover te kopen eerlijk gezegd.
Zeker. Hoelaat eet je meestal?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al boodschappen gedaan hoor. Hoop dat je van broccoli houdt.
Heb alleen 1 therapeutequote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou als dat werkelijk zo is moet je maar even een gesprek voeren met je therapeuteN. Niet normaal om zulke gevoelens te hebben.
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.quote:
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alleen 1 therapeuteze zegt dat saffraan erg duur is.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je er om half 6 bent.
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen saffraan op je patates frites doen.
Nederland in Beweging wordt 's avonds niet herhaald, maar ik zal wel gewoon Lingo gaan kijken, zoals altijd, haha.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te vroeg, dan zit de trein nog om me heen. Laten we afspreken dat je nog wat meer herhalingen van Nederland in Beweging gaat kijken, en dan zie ik je om half 7.
Ik zie er best leuk uit vandaag en ik breng mijn eigen verpakking met ongezouten pinda's mee.
Bek houden, jonkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bemoei je er niet tegen, ouwe zuignap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |