Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.quote:
Ik voel de bal al in mijn keel zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Chloroform het volgende:
Witte boterham met pindakaas is anders prima weg te krijgen met een glas melk.
Ik sla ze allemaal af, mits ik gevoel erbij hebquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt goed man, handje pinda's in je bek en blik op oneindig.
Ik kan je trouwens nu wel aanraden om af en toe een dame op afroep te nemen, hoeft niet eens zoveel te kosten. Maar dan ben je alvast een beetje voorbereid voor als je straks de echt wilde chicks op je af krijgt.
Leg op elke slak zoutquote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel joh, gewoon bakken met zout nemen.
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik voel de bal al in mijn keel zitten
Bob en zijn relatie dusquote:
Moet huilen van een spatie tussen het woord en het uitroepteken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
1,744 people like this.
je kan toch niet zo zijn
die melk zorgt er toch voor dat dat niet hoeftquote:Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel kauwen natuurlijk, gekkie.
Hahaha wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
It's complicated. Als je hun FB mag geloven
quote:
quote:
Ben even weg en meteen roddelsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen dat ook daadwerkelijk als relatiestatus hebben.
Goed hoor.quote:
Had het niet gedaan dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach dat is ook meer een grapje. Eigenlijk wilden we het helemaal niet op FB zetten.
Dat bepalen we zelf wel.quote:
Ho ho, daar heb ik nog niets over gezegd. Voor die zwangerschapscapriolen moet je bij 4EBE zijn. Geef mij maar vanillasex zonder safewords en zonder extreme zieke walgelijke fetishes.quote:
complicated? Gooit dqod weer roet in het etenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.quote:
Nee want dan hadden we wel gewoon relatie gedaan. Nu is het lekker vaagquote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je het toch gewoon, doe niet zo.
Dqod was er van het weekend nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
complicated? Gooit dqod weer roet in het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |