Misserlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
Misserlijk om daar zo om te lachen.quote:
Ja jij reageerde niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt, Lana?
Hahaha, daarom vind ik veer zo leukquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. 1 baby neushoorn voor jou
[ afbeelding ]
rondtonde, matrijsbordenquote:
chihauhauquote:
Ja die search in de chat werkt niet meequote:
watquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Je posticon doet anders vermoeden.Jammer Tito, met jouw gevoel voor kleurbalans en mise-en-scène zouden we een hele Tumblr kunnen beginnen.
http://piitb.tumblr.com
Bestaat al zie ik.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Wat denk je nu zelf dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het nietmaar ben ook niet feilloos
Ze blijft hier plakken en is nogal explosief?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.
Dat leek me afgeleid van dat explosief. Maar verlicht mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe maar eens raden hoe SEMTEX aan haar username komt.
Semtex is een plastisch explosief materiaal dat een brede bruikbaarheid bezitquote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zijn warm. 'Explosie' en 'plakkerig' zijn inderdaad de relevante termen hier.
Trouwens, Nootmans, verkapte hipster, wanneer gaan we nu buffen dan?
Die krijg ik ook steeds ja. Van bepaalde personen hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef fyah het volgende:
X and 2 others gave an item in Candy Crush Saga.
[ afbeelding ]
plz
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
Jullie zijn warm. 'Explosie' en 'plakkerig' zijn inderdaad de relevante termen hier.
Trouwens, Nootmans, verkapte hipster, wanneer gaan we nu buffen dan?
jump sweet <3quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef tliciouz het volgende:
Mijn nicht spreekt trouwens het woord ''jumpsuit'' uit als ''jumpsuite'' als in hotelkamer.
Wel ongezouten pinda's toch?!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.
Maar ik ga vanavond weer, maar nog rustig aan dus.
Ben wel beetje begonnen met volle melk en pinda's btw
Noem je mij nu een flauwe pinda?quote:
Waardeloze combinatiequote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, haha.quote:
Over wie heb je het nu?quote:
Tuurlijk. Te veel zout is niet goedquote:
Wel joh, gewoon bakken met zout nemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
[..]
Tuurlijk. Te veel zout is niet goed
Klinkt goed man, handje pinda's in je bek en blik op oneindig.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 3 weken weer bezig na maanden niet vanwege o.a. haarscheur in mijn rib.
Maar ik ga vanavond weer, maar nog rustig aan dus.
Ben er al bijna klaar mee. Lamon is al een weekje aan het proofreaden, gaat helemaal goed komen. Jij wil zeker een handtekening?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Chloroform het volgende:
Panzie, schrijf alsjeblieft een boek. Het zou wreed zijn om niet-FOK!kers te ontouden van je kennis.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil bij dezen ook vast een gesigneerd exemplaar bestellen.
Onderaan ook echt "tekst ergens gelezen".quote:
Een gesigneerd exemplaar en een extra handtekening graag.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben er al bijna klaar mee. Lamon is al een weekje aan het proofreaden, gaat helemaal goed komen. Jij wil zeker een handtekening?
[..]
Dat dacht ik al.Iets met grote Mindy's denken allen tezamen enzo.
Zal hem op je uiers kalken met een STABILO BOSS. En daarna ga je squirten, Miss.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een gesigneerd exemplaar en een extra handtekening graag.![]()
![]()
Milkin' them titties.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal hem op je uiers kalken met een STABILO BOSS. En daarna ga je squirten, Miss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |