Misserlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
Misserlijk om daar zo om te lachen.quote:
Ja jij reageerde niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt, Lana?
Hahaha, daarom vind ik veer zo leukquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. 1 baby neushoorn voor jou
[ afbeelding ]
rondtonde, matrijsbordenquote:
chihauhauquote:
Ja die search in de chat werkt niet meequote:
watquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Je posticon doet anders vermoeden.Jammer Tito, met jouw gevoel voor kleurbalans en mise-en-scène zouden we een hele Tumblr kunnen beginnen.
http://piitb.tumblr.com
Bestaat al zie ik.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
Waarom ben je zo onduidelijk? Kenners zoals 2NutZ en Christiaan zouden hier spreken van een zogeheten 'anti-slut defense'.
Wat denk je nu zelf dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je al eens succes gehad met dat FOK!hosselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |