Zoals Balkiequote:Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
zo praten sommige echt, verschrikkelijk om aan te horen
En duitsers. En friezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, beter dan Fransen die zo onbeschoft zijn overal maar hun eigen schijttaal te bezigen.
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.quote:
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
Meer op straat of op werkquote:
Hehe okquote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houden
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhu...Oke, manquote:
quote:
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nouquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Notoir?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het meer veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |