never gonna let you don'tquote:
zullen wel wa-jong of uitkeringssukkels zijnquote:
Kloptquote:
Ik heb vrijdag op zaterdag kut geslapen omdat men het nodig vond om om 4 uur opeens keiharde muziek op te zetten en gister moest ik vroeg werken dus dit is mijn zondagquote:
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KloptKut Pumpkin ook, duw ik dr naar boven toe zodat ze eruit zou gaan laat ze zich zo vallen en beweegt niet meer.
Ook katten kunnen maar een bepaald level van ranzigheid hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KloptKut Pumpkin ook, duw ik dr naar boven toe zodat ze eruit zou gaan laat ze zich zo vallen en beweegt niet meer.
Vreemd verhaalquote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.
Is goed.quote:
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook katten kunnen maar een bepaald level van ranzigheid hebbenDeze is bij Pumpkin nu bereikt.
Tijd om te douchen
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je haar op haar kut slaan, dat schijnt te werken.
Zal jou eens.quote:
Moest denken aan pumpkinsoup.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.
Ik heb het over jou, smeerlapquote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee pumpkin ruikt lekker, odeur'd Pompoen.
Was maar grapje hoor. Ik denk dat ik morgen tot 2 uur mijn nest niet uit kom. Morgen vrij namelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag op zaterdag kut geslapen omdat men het nodig vond om om 4 uur opeens keiharde muziek op te zetten en gister moest ik vroeg werken dus dit is mijn zondag
Goeiemorgenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, omdat ze zich liet vallen en niet meer bewoogIk vat m nu pas
zo praten sommige echtquote:
Zoals Balkiequote:Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
zo praten sommige echt, verschrikkelijk om aan te horen
En duitsers. En friezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, beter dan Fransen die zo onbeschoft zijn overal maar hun eigen schijttaal te bezigen.
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Friezen hebben zo in zo geen bestaansrecht.
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.quote:
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, kan me voorstellen dat in jouw vriendenkring zulke mensen zitten
Meer op straat of op werkquote:
Hehe okquote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee als het een vriend was ik wel gezegd "een vriend(in)" het is meer aan vage kennis en dat wil ik ook zo houden
quote:
quote:
quote:
quote:
Uhu...Oke, manquote:
quote:
Wat was het met veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nouquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die dat ook gewoon zo uitspreekt he.
Notoir?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was het meer veer ookalweer, die sprak een woord haar hele leven al verkeerd uit toch welke was het nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |