Recipe for disaster.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
5 eeuwen en ik word er gek van. Bijna jubileumIk ga deze week een serieus gesprek met 'm aan, en hij luistert gvd maar. Weet alleen niet waar en hoe, want ik kan niet alleen met hem zijn
.
misschien heeft 1 van de 2 wel een mummiepak aanquote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Je relatie status met een fokker op ingewikkeld zetten
Fokkers op FB stalkenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Wie?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Nee het is ook ingewikkeld. Geen grapquote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien heeft 1 van de 2 wel een mummiepak aan
Sommige dames houden nu eenmaal van badboys.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat je het niet een afknapper vindt dat hij zo'n crimineel is, Allure.
Fasquote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ik snap niet dat je het niet een afknapper vindt dat hij zo'n crimineel is, Allure.
Jij snapt wel meer niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar dat is ie helemaal nietquote:Op maandag 25 maart 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
Wat noem jij onbenullige dingetjes?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ie helemaal niet. Van die kleine onbenullige dingetjes vind ik nou niet echt Holleeder waardig
Wanneer vind jij iemand crimineel dan?
Zeiken over een klein moordje.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Poging tot doodslag etc.
Zolang het maar geen moord is, haha.
Jij noemt 'm steeds zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ie helemaal niet. Van die kleine onbenullige dingetjes vind ik nou niet echt Holleeder waardig
Wanneer vind jij iemand crimineel dan?
die 'haha' deed het hemquote:Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Poging tot doodslag etc.
Zolang het maar geen moord is, haha.
Een boefje, omdat hij zo ondeugend is =$. Ja, door het rood fietsen is ook een strafbaar feit.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij noemt 'm steeds zo.Euh, iemand die stelselmatig of iig meerdere malen strafbare feiten pleegt?
Hmm, ook niet een helemaal sluitende definitie.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij noemt 'm steeds zo.Euh, iemand die stelselmatig of iig meerdere malen strafbare feiten pleegt?
Lekker recalcitrant weer Bobby, krijg je dat er met de paplepel ingeslagen door die cavia van je?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:30 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso wat is er mis met moord?Zorgt ervoor dat er geen mensoverschot komt. Ik moedig het alleen maar aan.
Jongeeeeee. Maakt hij overtredingen of pleegt ie misdrijven?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een boefje, omdat hij zo ondeugend is =$. Ja, door het rood fietsen is ook een strafbaar feit.
Overtredingen, hij speelt met mijn hartquote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongeeeeee. Maakt hij overtredingen of pleegt ie misdrijven?
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overtredingen, hij speelt met mijn hart.
is interessant, lekker anders en kijk mij eens samen zijn met iemand "speciaals".quote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen met een strafblad
Je aangetrokken voelen tot mensen met een strafblad!!!!
Deze understanding van deze man.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
is interessant, lekker anders en kijk mij eens samen zijn met iemand "speciaals".
dat gevoel hebben domme blondjes ook met negers enz. Weinig liefde aan.
maar met een kern van waarheidquote:Op maandag 25 maart 2013 12:38 schreef wise het volgende:
dat laatste is natuurlijk om reacties uit te lokken he![]()
nice, behalve die piercingsquote:
is alvast een soort van "excuus" van mijzelf omdat sommige niet tegen deze waarheid kunnenquote:
Nee, de make-up, haarkleur en tattoo's zijn wel leuk.quote:
quote:
Ik las never gonna give you upquote:
Ik heb geen cavia.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant weer Bobby, krijg je dat er met de paplepel ingeslagen door die cavia van je?Alles leuk en wel maar moord is geen pretje hoor, een keer en nooit weer.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de make-up, haarkleur en tattoo's zijn wel leuk.
Het is middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |