Valt wel mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie wonen ook redelijk dicht bij elkaar
quote:
Ik zie alleen FOK!kers bij mutual?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat Zosk bevriend is met iemand waar ik ook mee bevriend ben. En nee is geen fokker voor zover ik weet.
He hallo, liefde maakt een mens gewoon softquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
Hm, valt niet veel aan te geven. Volgens mij is ie volwassen aan het worden
Very mature indeedquote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
nee dan gaat hij voor mijn neus met een ander wijf
Het is ook geen mutual, het is iemand die jij kent en iemand die een vriendin ook kent. Of "kent" want ze heeft 5000 FB vriendjesquote:
Je bent gewoon verliefd, hij heeft je in je ziel geraakt, je wilt niet zonder hem. Face it.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He hallo, liefde maakt een mens gewoon soft
al is dit niet eens liefde, maar gewoon twisted shit dat terzijde
En jij blijft hem maar willen. Hoe lang gaat dit nu al zo?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is iets van alle leeftijden, hoor. Mannen flikken je dat zo.
Oh, dan heb ik echt geen idee.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook geen mutual, het is iemand die jij kent en iemand die een vriendin ook kent. Of "kent" want ze heeft 5000 FB vriendjes
Was dat maar zo, dat maakte alles een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 maart 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd, hij heeft je in je ziel geraakt, je wilt niet zonder hem. Face it.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA
nee dan gaat hij voor mijn neus met een ander wijf
can't handle die shit
IRL met Fokkers omgaan danquote:
5 eeuwen en ik word er gek van. Bijna jubileumquote:Op maandag 25 maart 2013 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij blijft hem maar willen. Hoe lang gaat dit nu al zo?
Wacht wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is iets van alle leeftijden, hoor. Mannen flikken je dat zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |