CBOquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef boik het volgende:
de chicken mythic moet weer terugkomen gvd! beste burger die ze ooit hebben gehad
Same here. Ik kan vaak ook maar met moeite 1 menu op. Verschilt een beetje per burger ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:49 schreef ChilllayD het volgende:
2 Bis Tasty's hahahaha wauw, ik rol na 1 + patat al om (sprak de vrouw)
Een burger van 800 kcal is inderdaad een tussendoortje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:13 schreef acalaca het volgende:
McDonalds is een tussendoortje, geen maaltijd!!!!
890quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een burger van 800 kcal is inderdaad een tussendoortje.
Voor de grote honing mosterd wrapquote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef Yannick567 het volgende:
Op Facebook staat dat de McWrap eruit gaat voor een andere
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef leeell het volgende:
volgende week in egypte de mcMega, 4 lagen met 4 patty's each
de rest van de geweldige burgers die nederland nooit zal kennen :
http://mcdonaldsegypt.com
De chicken premiere wel eens geproefd? Echt de beste kipburger die ik ooit in een fastfood heb gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef boik het volgende:
de chicken mythic moet weer terugkomen gvd! beste burger die ze ooit hebben gehad
instant cholesterol verhogerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef leeell het volgende:
volgende week in egypte de mcMega, 4 lagen met 4 patty's each
de rest van de geweldige burgers die nederland nooit zal kennen :
http://mcdonaldsegypt.com
Die krijg ik never nooit opquote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
instant cholesterol verhoger
[ afbeelding ]
Vanaf morgenquote:
In dat youtube filmpje staan een boel nieuwe artikelenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Caesar Salad gegrilde kip vind ik de enige lekkere salade bij de Mc
Alles gaat er maar uit maar komt er ook iets in? De keuze is al zo reuze AHUM
Gezien. De Greek Mac vond ik een beetje smaakloos vorige keer dat ie er was. Mocht toen ook wel iets warmer, dat zal ook niet hebben geholpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In dat youtube filmpje staan een boel nieuwe artikelen
Ja die gegrilde kip is inderdaad jammer...quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezien. De Greek Mac vond ik een beetje smaakloos vorige keer dat ie er was. Mocht toen ook wel iets warmer, dat zal ook niet hebben geholpen.
Maar die gegrilde kip salade eruit vind ik echt jammer...
Oh, dat vergat ik.quote:
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oh, dat vergat ik.
Vanaf morgen ook weer kortingsbonnen maar nu via je mobiel.
Of er ook een papieren versie komt weet ik niet, volgens mij alleen 'mobile couponing'.
Enige 'maar' is dat je de McDonald's app geïnstalleerd moet hebben, via de app kun je de bonnen gebruiken.
Je kan een bon sliden, die vervolgens 10 minuten geldig is.
Elke week komen er 3 nieuwe kortingsbonnen in de app, en dat wisselt zo tot en met 13 mei door.
De kortingsbonnen zijn regulier, net zoals in de 'papieren' versie
En alles wat in die commercial staat, is vanaf morgen verkrijgbaar.
Laten zien een optie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?
Inleveren, anders geen kortingquote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?
Ben niet bekend met dat Scoupy, maar ik snap het principe.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Inleveren, anders geen korting
Nee, in de app zit zo'n kortingsbon, die kan je sliden (net zoals bij Scoupy bijv), die bon is 10 minuten geldig, er loopt een timer af, na die 10 minuten is de bon niet meer geldig. Je kan hem dus 1x gebruiken. Laten zien volstaat.
*Als accountant in spé is hoe mcdonalds het regelt beter dan scoupy.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Inleveren, anders geen korting
Nee, in de app zit zo'n kortingsbon, die kan je sliden (net zoals bij Scoupy bijv), die bon is 10 minuten geldig, er loopt een timer af, na die 10 minuten is de bon niet meer geldig. Je kan hem dus 1x gebruiken. Laten zien volstaat.
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ben niet bekend met dat Scoupy, maar ik snap het principe.
Nu maar hopen dat ze voldoende bereik hebben daar anders onstaat er een rij in de McDrive
Nouja, laten zien vind ik niet echt inleveren, maar als MD het zo ziet vind ik het primaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.
Mocht wel tijd worden ook, dat die bonnen digitaal ingeleverd konden worden. Je kan ze alleen niet digitaal inleveren via de Easy Order Kiosk, die kan die bonnen digitaal niet 'lezen'.
Tsja.. ze kunnen moeilijk je telefoon innemenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, laten zien vind ik niet echt inleveren, maar als MD het zo ziet vind ik het prima
En de EOK ken ik niet
Dat snap ikquote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tsja.. ze kunnen moeilijk je telefoon innemen
Nadeel van dat systeem was dat je één bon maar 3 keer kon gebruiken, na actieperiode geen actieperiode en vervolgens weer actieperiode werden die 3 stuks niet opnieuw bijgevuld.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:52 schreef stijn_ het volgende:
Zitten er op de grote McWrap ook nog gefrituurde uitjes?
Je kan een bon 1x gebruiken als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Nadeel van dat systeem was dat je één bon maar 3 keer kon gebruiken, na actieperiode geen actieperiode en vervolgens weer actieperiode werden die 3 stuks niet opnieuw bijgevuld.
Wat mensen deden was 1x zo een bon swipen en vervolgens screenshot = infinite times te gebruiken met een lopende timer ingebouwd is dat niet mogelijk. Dus de vraag is hoe vaak kan je gebruik maken van de acties via de mcdonalds app?
Vet dit! Alleen hoe werkt dit dan precies? Ik neem aan dat je dit zovaak kan printen als je wilt, gaat de mac zo niet 'failliet'?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:08 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mcdonalds.nl/sites/default/files/201303_koffiebon.pdf
Gratis koffie! Tot en met 8 april 2013
Dus dat, ze gokken erop dat je dan meteen iets besteld.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef roos85 het volgende:
Vast niet, genoeg mensen die er wat bijkopen..
Het is altijd lekkerder als je een hapje neemt van iemand anders zijn etenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:48 schreef ChilllayD het volgende:
Nah die Greek, vaag stond me bij dat hij 'de vorige' keer dat hij er was lekkerder was. Ofzo.
Toen had ik 1 hapje gehad van 't vriendje om te proeven en nu nam ik 'm laatst zelf...... blegh. Nix byzonders en heb maar iets meer dan de helft opgegeten.
Had gelukkig nog een kroket toe
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef Yannick567 het volgende:
Je moet er van houden Ik vind hem lekker.
Geen idee maar weet bijna zeker dat het rond de 3,50 zal zijn..quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel kost de Greek Mac? Het ziet er erg karig en klein uit. Ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dit zouden kopen als het meer dan 3 euro zou kosten.
3,75 geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel kost de Greek Mac? Het ziet er erg karig en klein uit. Ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dit zouden kopen als het meer dan 3 euro zou kosten.
Andersom in ieder geval welquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je die gratis koffie bon ook op je smartphone laten zien?
Dat iddquote:Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef ChilllayD het volgende:
Zonder tomaat had ik 'm denk ik hélemaal saai gevonden.
Me2. Op zich geen verkeerde burger, maar de saus is te smakeloos.quote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
3,75 geloof ik.
Ik vond hem niet lekker.
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Grootste teleurstelling bij de Mac sinds tijden : De McFlurry Magnum Almond
Imho de lekkerste Magnum, maar de Flurry versie lijkt er in niets op
Zelfde hier inderdaad, vond er niets aanquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.
Hoort die echt met pure chocolade? Dat is de magnum toch ook niet?
Ohquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Ik vind het sowieso al zonde dat ze altijd maar enorm veel saus bij die ijsjes gooien. Altijd maar weer die goedkope chocolade of caramel sausjes die veel te zoet zijn en vaak helemaal niets met de Mcflurry smaak te maken hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 05:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zelfde hier inderdaad, vond er niets aan
Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn van Ola.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.
Hoort die echt met pure chocolade? Dat is de magnum toch ook niet?
Dan hadden ze melk chocolade moeten geven in plaats van die pure troep.quote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn van Ola.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn niet die van de Magnum Almond
Ja en nee. Ongeveer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat McD vraagt om Almond-zaken en Ola deze zooi aanlevert?
Ik snap dat de ingrediënten van Ola zijn, maar het 'recept'?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ongeveer.
Het is niet zo dat McDonald's die zelf produceert. Alles van Magnum komt bij Ola vandaan, M&M's bij Nestlé etc.
Allemaal van Ola ja, zit niks van McD bij.
Het recept is een samenstelling van beide denk ik; dat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat de ingrediënten van Ola zijn, maar het 'recept'?
Zoals ik al aangaf is de Almond mijn favoriet, maar de Flurry heb ik niet eens helemaal opgegeten
Maar er hoort geen saus in/op een Magnumquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het recept is een samenstelling van beide denk ik; dat weet ik niet precies.
Het is wel zo dat de Magnum een 'apart' verhaal is, de rest van de ingrediënten zit in zo'n dispenser die een vaste hoeveelheid geeft, net als met de caramelsaus en de chocoladesaus.
Die saus van de magnum zit in een knijpfles, dus de een doet er meer op dan de ander.
Enige wat een vaste hoeveelheid is bij die Almond Flurry zijn de nootjes, die zitten in zo'n dispenser.
Wow! Sowieso snap ik niet waarom McDonald's NL niet van zulke verse broodjes verkoopt. Ze hoeven niet bang te zijn dat het niet verkoopt want ze zijn het bestlopende horecabedrijf van NL...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef JustinK het volgende:
Op naar Belgie:
[ afbeelding ]
De McBAGUETTE
Dat is precies de reden dat het hier niet zal gebeuren. Het loopt hier al super goed, dus waarom nog de moeite doen? Bij veel andere landen is de concurrentie moordend, dus moet je ook creatiever zijn en concurrerend blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow! Sowieso snap ik niet waarom McDonald's NL niet van zulke verse broodjes verkoopt. Ze hoeven niet bang te zijn dat het niet verkoopt want ze zijn het bestlopende horecabedrijf van NL...
Ik denk dat dit het is ja. En idd, het loopt toch al goed. Waarom dan iets nieuws proberen? Stomme instellingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk dat het veel gedoe is om dat ding in elkaar te flansen?
Bovendien lijkt de Nederlandse Mac erg conservatief en is zo'n broodje wellicht te gedurfd?
En dan met een shot caramel!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Ik teken voor Crunch Die moet gewoon een keer terug.
Dat is al minstens 6 jaar zoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Nafi het volgende:
Vandaag een fish-filet-burger gehaald. Het plakje kaas was misschien de kwart van de grootte van het broodje, blijkt volgens de medewerker daar al jaren zo te zijn
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?quote:
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Nafi het volgende:
[..]
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?
Al zeker 14 jaar zelfs...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan?
Ik werk er iets meer dan 6 jaar, en al die tijd is het al een half plakje.
DOe zelf eens een gokquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef D. het volgende:
Zou je als franchisenemer ook de Duitse formule in NL mogen hebben?
Niks over bekend hierquote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt de McRib nou nog (dit jaar)?
1x, binnen 10 min. na activering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HOe werkt dat app bonnen eigenlijk? 1x of oneindig gebruiken? Geen printer toch?
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccinoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn die donuts bij de Mc te eten? Zijn ze warm ofzo? Ben benieuwd eigenlijk
Ik heb de classic gegeten, bovenkant was puur brokjes chocolade en daaronder ijs . Beetje mixen zit er dus ook niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Is het niet zo dat ze die donuts alleen in de ochtend hebben (tot 12 uur ofzo?), ik kom heel soms langs de mc voorbij rond 12-en maar denk steeds laat maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccino
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze die donuts alleen in de ochtend hebben (tot 12 uur ofzo?), ik kom heel soms langs de mc voorbij rond 12-en maar denk steeds laat maar
Hmm okquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.
Waarschijnlijk zullen ze zelden warm zijn.
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.
Waarschijnlijk zullen ze zelden warm zijn.
Niet warm-warm, als in heet, maar wel warm als in 'vers gemaakt', dus dat je het nog een beetje voelt nagloeien. Niet zoals soms bij de supermarkt, dat ze net uit de diepvries komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...
Eh... De donuts van McDonald's worden niet in het restaurant (af)gebakken...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet warm-warm, als in heet, maar wel warm als in 'vers gemaakt', dus dat je het nog een beetje voelt nagloeien. Niet zoals soms bij de supermarkt, dat ze net uit de diepvries komen.
Ook gewoon uit de vriezer dus!? Jammer. Maar dan dus ook niet warm.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... De donuts van McDonald's worden niet in het restaurant (af)gebakken...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook gewoon uit de vriezer dus!? Jammer. Maar dan dus ook niet warm.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...
Maar kan je er 2 halen dan? Iedereen is tegenwoordig met zn 2.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1x, binnen 10 min. na activering.
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar kan je er 2 halen dan? Iedereen is tegenwoordig met zn 2.
Ik vond ze vroeger wel lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu zijn ze anders? Maar oké, de zomer komt er aan, niet echt de tijd voor donuts nuquote:
Sinds wanneer zijn donuts seizoensgebonden...!?quote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En nu zijn ze anders? Maar oké, de zomer komt er aan, niet echt de tijd voor donuts nu
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vindquote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn donuts seizoensgebonden...!?
Automatencolaquote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vind
Alleen voor een Flurry of een colatje ga ik bij de mac langs in de zomer
Dan kun je toch beter gewoon een blikje bij de supermarkt halen...?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vind
Alleen voor een Flurry of een colatje ga ik bij de mac langs in de zomer
Dan is het niet koud natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een blikje bij de supermarkt halen...?
Datquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Sundae Caramel met stukjes pinda in de zomer
Ik wil aardbei, maar die is er ook uitgegooid. Net zoals flurry met stroopwafel.... Waarom? Dacht die die standaard bleven?quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Sundae Caramel met stukjes pinda in de zomer
Aardbei is eruit gegaan omdat (als ik me niet vergis) de verkoopcijfers landelijk tegenvielen. En stroopwafel moest plaats maken voor een andere variantquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wil aardbei, maar die is er ook uitgegooid. Net zoals flurry met stroopwafel.... Waarom? Dacht die die standaard bleven?
kijk op je bonquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef moddermonster het volgende:
Ik was zaterdag bij de mac, bestel ik een mcflurry en een kleine cola. Ik laat vervolgens de bon voor de mcflurry zien, en vervolgens hoefde ik in totaal maar 2,50 te betalen. Ben ik nu gematst?
Kreeg ik niet. Heb er verder ook niet om gevraagd omdat ik er pas later aan dachtquote:
Kleine fris is euroknaller dacht ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef moddermonster het volgende:
Ik was zaterdag bij de mac, bestel ik een mcflurry en een kleine cola. Ik laat vervolgens de bon voor de mcflurry zien, en vervolgens hoefde ik in totaal maar 2,50 te betalen. Ben ik nu gematst?
Eh op zich wel aangezien veel aardappelproducten gemaakt worden van/met veel aardappelzetmeel, een soort aardappelpuree combinatie...quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bij de reclame zeggen ze: gesneden uit ECHTE aardappelen. is dat iets om trots op te zijn?
http://m.mcdonalds.nl/mee(...)aardappelen-of-van/1
2004 heeft gebeld...quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Documentaire over Mc Donalds in Amerika.
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Tja, als je ALLEEN maar bij McDonald's gaat eten, en dan ook niet eens gebruik maken van de gezonde opties maar puur en alleen voor de vette happen gaat, NATUURLIJK is dat niet gezond voor je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Klopt..quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als je ALLEEN maar bij McDonald's gaat eten, en dan ook niet eens gebruik maken van de gezonde opties maar puur en alleen voor de vette happen gaat, NATUURLIJK is dat niet gezond voor je.
Als die documentaire voor -IEMAND- een eye-opener was, dan moeten ze voorheen echt zo blind als Ray Charles geweest zijn...
Zo kun je dan ook een documentaire maken over de gevolgen van de hele dag lang zitten, in een pleidooi om stoelen/banken af te schaffen...
Gewoon met mate, 1-2 keer per week, kan weinig kwaad, en verder afwisselend eten, en een beetje bewegen.
Vanmiddag trouwens even gelunched bij de Mac hier, omdat we vrij snel weer thuis moesten zijn, en toen meteen zo'n voordeelpasje gekocht van 12 HK$, waarmee je 1 drankje/ijsje koopt, en dan uit een andere selectie iets gratis kunt uitzoeken. Tot half juli onbeperkt geldig, dus wanneer mijn vriendin trek heeft in een koffie of ijsje of whatever, dan heb ik er gratis wat apple pies bij, of ook een ijsje of drankje...
Zeer relaxed dus.
http://www.mcdonalds.com.hk/english/campaign/rr_card/rr_card.htm
bij de mac op zuidplein werd ik gevraagd om dit broodje testen, maar ik had geen tijd ervoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef JustinK het volgende:
Op naar Belgie:
[ afbeelding ]
De McBAGUETTE
Kan ik me wel iets bij voorstellen, je moet natuurlijk doorwerken en die patties bakken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
bij de mac op zuidplein werd ik gevraagd om dit broodje testen, maar ik had geen tijd ervoor
Volgens mij is het elke maand ongeveerquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het lijkt wel alsof ze elke week met mcflurries wisselen. Schiet ook niet echt op
Kijk deze docu gelijk even, wil je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Mooie docu idd, helemaal omdat het vrijwel alles bevestigd wat ik zelf al jaren roep, en met grotendeels dezelfde argumentenquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk deze docu gelijk even, wil je.
Die man van 'Supersize Me' at 5000 kcal per dag. Dat is het dubbele aan wat een gemiddelde man per dag nodig heeft. Nogal logisch dat die vet aanzet. 'Fat Head' toont aan dat je met fastfood ook af kunt vallen, wat ook logisch is. Kcal in vs. kcal uit.
Mooi om te zien dat McD NL nu ook Hot Wings (McWIngs?) heeft, en voor een betere prijs dan hier in Hong Kong. Erg lekker, maar ik koop ze hier nu nauwelijks omdat ik ze te duur vind vergeleken met de rest van het aanbod.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zoals al is gezegd:
- Chicken Wings (4 voor 2,- als euroknaller, 10 voor 4,95)
- McFlurry Snickers
- Milkshake kokos
Exit:
- Garnalen + chilisaus
- Kleine fris uit euroknallers
- McFlurry Lion
- Milkshake appel-peer
Verder staan de 'Magnificent 5' van McD centraal. De BM, QP, Chicken, Tasty en kip 6.
de eerste drie genoemde hebben een actieprijs van 3,25.
die moet ik wel even proberen.quote:
Ik zie de garnalen nog op de site hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zoals al is gezegd:
- Chicken Wings (4 voor 2,- als euroknaller, 10 voor 4,95)
- McFlurry Snickers
- Milkshake kokos
Exit:
- Garnalen + chilisaus
- Kleine fris uit euroknallers
- McFlurry Lion
- Milkshake appel-peer
Verder staan de 'Magnificent 5' van McD centraal. De BM, QP, Chicken, Tasty en kip 6.
de eerste drie genoemde hebben een actieprijs van 3,25.
Foutje dan Ze zijn er echt uit. En of die van de BK vergelijkbaar zijn weet ik niet, heb ze nog nooit op daar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie de garnalen nog op de site hoor!
Hier ook. Alsof ze water zagen branden, en uiteraard hoefde ik ook niet te sliden (maar wel netjes de korting gekregen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef ChilllayD het volgende:
Hier hoef je de app-bonnen niet te activeren, alleen je telefoon even door de lucht te zwaaien.
En de miep aan de kassa zei na het showen van de phone, wat is dat, is dat iets nieuws? Die kende het hele app gebeuren nog niet en moest er iemand bij halen, fail
Ja echt he. Er moet altijd iemand bij komen voor de kortingsbon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Hier ook. Alsof ze water zagen branden, en uiteraard hoefde ik ook niet te sliden (maar wel netjes de korting gekregen).
jezus, is dat nou echt nodig? 10 gram zout in zo'n doosje, kom op manquote:
nouja, 10 gram in 1 portie is wel erg over the top hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Sjongejonge, zeuren over zout in fastfood...
zes jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Loll het volgende:
Das echt wel veel zout hoor.
De maximum hoeveelheid is volgens mij gram.
Ik doe er juist altijd extra zout op omdat ik ze anders niet zout genoeg vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Loll het volgende:
Das echt wel veel zout hoor.
De maximum hoeveelheid is volgens mij gram.
Precies. Een patat met, met zout van de snackbar bevat zo'n 60% ADH, 10 kleine kutvleugeltjes van de Mc 194%. Ergens wel knap..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, 10 gram in 1 portie is wel erg over the top hoor...
Mocht je eindelijk de grot verlaten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef fespo het volgende:
vandaag voor het eerst een quarter pounder gegeten, best lekker
Excuus num-lockquote:
Mensen die de ADH als maatstaf gebruiken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Precies. Een patat met, met zout van de snackbar bevat zo'n 60% ADH, 10 kleine kutvleugeltjes van de Mc 194%. Ergens wel knap..
Mensen die ADHD als maatstaf gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen die de ADH als maatstaf gebruiken.
Mensen sowieso.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen die ADHD als maatstaf gebruiken
Dikkiedik jij gaat echt 5x in de week naar die fastfood ketens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van dat voordeelpasje hier om 1 koffie te halen, en dan 2 gratis apple-pies te krijgen. Voor 1,50 dus een prima deal Apple-pies waren helaas alleen niet zo heet meer.
Gisteren trouwens de nieuwe burger bij de Burger King gehaald in Mong Kok, de Ranch Angus XT, en die was echt fuckingggggggg lekker! Ga binnenkort snel weer heen. Misschien wel net zo lekker als de Steakhouse Burger in Nederland. Prima broodje, en goede combi qua ingredienten, dus lekker dik vlees, maar niet te zwaar maar ook niet te luchtig. Precies goed.
http://www.burgerking.com.hk/en/home#
Tijd dat we met zijn allen de culinaire hoogstandjes van de Mac in Hong Kong gaan proberen dan.quote:
CUL meet in Hong Kongquote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tijd dat we met zijn allen de culinaire hoogstandjes van de Mac in Hong Kong gaan proberen dan.
Ik was 73-74 kg toen ik vanuit Nederland deze kant op kwam, en vanmorgen woog ik 68 kg, dus dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dikkiedik jij gaat echt 5x in de week naar die fastfood ketens.
Goede vraag! Omdat de gemiddelde Nederlander waarschijnlijk geen smaak heeft. Nou ja, ga volgend week weer even de grens over voor de mcRibquote:Op maandag 29 april 2013 01:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Deze producten mogen wat mij betreft meteen van DE naar NL komen. Waarom gebeurd het nou nooit?
Broodje lijkt me wel erg droog. Derhalve doe mij maar de Spicyquote:
is die champ met ketchup?quote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Broodje lijkt me wel erg droog. Derhalve doe mij maar de Spicy
tomato relish lees ik, 1 of andere bekende aussiesaus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo te zien chili- of salsa- + knoflooksaus
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef JimmyJames het volgende:
Laatst weer eens een Big Mac genuttigd. Erg lekker maar wel een beetje klein. Worden voor de Big Mac trouwens dezelfde patties gebruikt als voor een hamburger van 1 euro?
Volgens mij gooien ze er gewoon een bak zout overheen om te verdoezelen dat de kip geen smaak heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gister ook die chickenwings gehaald, wel lekker maar erg zout idd
Gelukkig had ik er een cola bij genomen anders pleurde ik de rest van die kip wegquote:Op maandag 6 mei 2013 15:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze er gewoon een bak zout overheen om te verdoezelen dat de kip geen smaak heeft
Sweet Chilli?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
Wtf is die 'kruidige saus' op de small wrap?
Nu dan nog de HM chicken voor 1 euro, anders is t lulligquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef JustinK het volgende:
En daar issie weer:
[ afbeelding ]
En nu weer voor ¤1
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu dan nog de HM chicken voor 1 euro, anders is t lullig
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.
Oh wist niet dat er al nwe warenquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.
Het is een ranch-sausje, best lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Heu. Vanavond mijn laatste centen uitgeven aan monsterlijk macgalgenmaal.
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
Zeker! Maar ik heb nu zin in de mac.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef muzas het volgende:
[..]
En je bedenkt je niet dat je voor dat zelfde geld voor een week eten kunt kopen?
Nee ze adverteren met de prijs excl. toeslagen en BTW.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Kost de chili chicken echt maar 1 euro? Dan ga ik er zometeen 5 halen.
Precies. Net als Scoupy. Op Scoupy kan je trouwens nog veel meer McDonalds waardebonnen vinden, afhankelijk per stad of dorp. In de McDonalds-app is het landelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Kitlerrr het volgende:
He, die mcdonalds app met de voordeelbonnen he. Moet je dan aan de kassa 'sliden om te activeren' terwijl er zo'n mokkel meekijkt? Hoe werkt dit?
Oh, die kende ik nog niet. Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Precies. Net als Scoupy. Op Scoupy kan je trouwens nog veel meer McDonalds waardebonnen vinden, afhankelijk per stad of dorp. In de McDonalds-app is het landelijk.
Soms kan je met Scoupy een twwede persoon gratis laten mee-etenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oh, die kende ik nog niet. Dankjewel!
WAUWquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms kan je met Scoupy een twwede persoon gratis laten mee-eten
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Kitlerrr het volgende:
He, die mcdonalds app met de voordeelbonnen he. Moet je dan aan de kassa 'sliden om te activeren' terwijl er zo'n mokkel meekijkt? Hoe werkt dit?
Oh oke. Super, dankjewel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwens
10 minquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwens
Daarmee had ik laatst QP's mee gehaald, vreemd genoeg zaten er BT patty's opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Chickenwings zijn echt smerig, je proeft alleen maar zout
De app is wel weer chill: die voordeelbonnen . Had van de week twee voordeelmenu's voor 7,50, heerlijke deal!
Weet je zeker dat jij geen man bent?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap En misschien de chilichicken euroknallert als toetje. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
Dagen hebben dat je geen eten kunt betalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap En misschien de chilichicken euroknallert als toetje. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
ik ben een grote kerel, maar dat krijg ik niet eens weg gok ikquote:
M'n ogen waren weer eens groter dan mn maag.quote:
Ik heb nog wat blikken soep en afbakstokbrood voor de noodsituaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dagen hebben dat je geen eten kunt betalen.
Niet geprobeerd, maar lijkt mij ook heel lekker!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Twisty Shake is nieuw in het assortiment.
Het is een regelrechte rip-off van de Burger King Drizzle Shake maar het lijkt me wel lekker.
Iemand al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |