Vanaf morgenquote:
In dat youtube filmpje staan een boel nieuwe artikelenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Caesar Salad gegrilde kip vind ik de enige lekkere salade bij de Mc
Alles gaat er maar uit maar komt er ook iets in? De keuze is al zo reuze AHUM
Gezien. De Greek Mac vond ik een beetje smaakloos vorige keer dat ie er was. Mocht toen ook wel iets warmer, dat zal ook niet hebben geholpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In dat youtube filmpje staan een boel nieuwe artikelen
Ja die gegrilde kip is inderdaad jammer...quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezien. De Greek Mac vond ik een beetje smaakloos vorige keer dat ie er was. Mocht toen ook wel iets warmer, dat zal ook niet hebben geholpen.
Maar die gegrilde kip salade eruit vind ik echt jammer...
Oh, dat vergat ik.quote:
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oh, dat vergat ik.
Vanaf morgen ook weer kortingsbonnen maar nu via je mobiel.
Of er ook een papieren versie komt weet ik niet, volgens mij alleen 'mobile couponing'.
Enige 'maar' is dat je de McDonald's app geïnstalleerd moet hebben, via de app kun je de bonnen gebruiken.
Je kan een bon sliden, die vervolgens 10 minuten geldig is.
Elke week komen er 3 nieuwe kortingsbonnen in de app, en dat wisselt zo tot en met 13 mei door.
De kortingsbonnen zijn regulier, net zoals in de 'papieren' versie
En alles wat in die commercial staat, is vanaf morgen verkrijgbaar.
Laten zien een optie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?
Inleveren, anders geen kortingquote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je iPhone inleveren gaat me iets te ver, dus hoe werkt dat?
Ben niet bekend met dat Scoupy, maar ik snap het principe.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Inleveren, anders geen korting
Nee, in de app zit zo'n kortingsbon, die kan je sliden (net zoals bij Scoupy bijv), die bon is 10 minuten geldig, er loopt een timer af, na die 10 minuten is de bon niet meer geldig. Je kan hem dus 1x gebruiken. Laten zien volstaat.
*Als accountant in spé is hoe mcdonalds het regelt beter dan scoupy.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Inleveren, anders geen korting
Nee, in de app zit zo'n kortingsbon, die kan je sliden (net zoals bij Scoupy bijv), die bon is 10 minuten geldig, er loopt een timer af, na die 10 minuten is de bon niet meer geldig. Je kan hem dus 1x gebruiken. Laten zien volstaat.
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ben niet bekend met dat Scoupy, maar ik snap het principe.
Nu maar hopen dat ze voldoende bereik hebben daar anders onstaat er een rij in de McDrive
Nouja, laten zien vind ik niet echt inleveren, maar als MD het zo ziet vind ik het primaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.
Mocht wel tijd worden ook, dat die bonnen digitaal ingeleverd konden worden. Je kan ze alleen niet digitaal inleveren via de Easy Order Kiosk, die kan die bonnen digitaal niet 'lezen'.
Tsja.. ze kunnen moeilijk je telefoon innemenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, laten zien vind ik niet echt inleveren, maar als MD het zo ziet vind ik het prima
En de EOK ken ik niet
Dat snap ikquote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tsja.. ze kunnen moeilijk je telefoon innemen
Nadeel van dat systeem was dat je één bon maar 3 keer kon gebruiken, na actieperiode geen actieperiode en vervolgens weer actieperiode werden die 3 stuks niet opnieuw bijgevuld.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel met Scoupy getest, en dat was een groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |