Mooie docu idd, helemaal omdat het vrijwel alles bevestigd wat ik zelf al jaren roep, en met grotendeels dezelfde argumentenquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk deze docu gelijk even, wil je.
Die man van 'Supersize Me' at 5000 kcal per dag. Dat is het dubbele aan wat een gemiddelde man per dag nodig heeft. Nogal logisch dat die vet aanzet. 'Fat Head' toont aan dat je met fastfood ook af kunt vallen, wat ook logisch is. Kcal in vs. kcal uit.
Mooi om te zien dat McD NL nu ook Hot Wings (McWIngs?) heeft, en voor een betere prijs dan hier in Hong Kong. Erg lekker, maar ik koop ze hier nu nauwelijks omdat ik ze te duur vind vergeleken met de rest van het aanbod.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zoals al is gezegd:
- Chicken Wings (4 voor 2,- als euroknaller, 10 voor 4,95)
- McFlurry Snickers
- Milkshake kokos
Exit:
- Garnalen + chilisaus
- Kleine fris uit euroknallers
- McFlurry Lion
- Milkshake appel-peer
Verder staan de 'Magnificent 5' van McD centraal. De BM, QP, Chicken, Tasty en kip 6.
de eerste drie genoemde hebben een actieprijs van 3,25.
die moet ik wel even proberen.quote:
Ik zie de garnalen nog op de site hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zoals al is gezegd:
- Chicken Wings (4 voor 2,- als euroknaller, 10 voor 4,95)
- McFlurry Snickers
- Milkshake kokos
Exit:
- Garnalen + chilisaus
- Kleine fris uit euroknallers
- McFlurry Lion
- Milkshake appel-peer
Verder staan de 'Magnificent 5' van McD centraal. De BM, QP, Chicken, Tasty en kip 6.
de eerste drie genoemde hebben een actieprijs van 3,25.
Foutje dan Ze zijn er echt uit. En of die van de BK vergelijkbaar zijn weet ik niet, heb ze nog nooit op daar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie de garnalen nog op de site hoor!
Hier ook. Alsof ze water zagen branden, en uiteraard hoefde ik ook niet te sliden (maar wel netjes de korting gekregen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef ChilllayD het volgende:
Hier hoef je de app-bonnen niet te activeren, alleen je telefoon even door de lucht te zwaaien.
En de miep aan de kassa zei na het showen van de phone, wat is dat, is dat iets nieuws? Die kende het hele app gebeuren nog niet en moest er iemand bij halen, fail
Ja echt he. Er moet altijd iemand bij komen voor de kortingsbon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Hier ook. Alsof ze water zagen branden, en uiteraard hoefde ik ook niet te sliden (maar wel netjes de korting gekregen).
jezus, is dat nou echt nodig? 10 gram zout in zo'n doosje, kom op manquote:
nouja, 10 gram in 1 portie is wel erg over the top hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Sjongejonge, zeuren over zout in fastfood...
zes jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Loll het volgende:
Das echt wel veel zout hoor.
De maximum hoeveelheid is volgens mij gram.
Ik doe er juist altijd extra zout op omdat ik ze anders niet zout genoeg vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Loll het volgende:
Das echt wel veel zout hoor.
De maximum hoeveelheid is volgens mij gram.
Precies. Een patat met, met zout van de snackbar bevat zo'n 60% ADH, 10 kleine kutvleugeltjes van de Mc 194%. Ergens wel knap..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, 10 gram in 1 portie is wel erg over the top hoor...
Mocht je eindelijk de grot verlaten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef fespo het volgende:
vandaag voor het eerst een quarter pounder gegeten, best lekker
Excuus num-lockquote:
Mensen die de ADH als maatstaf gebruiken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Precies. Een patat met, met zout van de snackbar bevat zo'n 60% ADH, 10 kleine kutvleugeltjes van de Mc 194%. Ergens wel knap..
Mensen die ADHD als maatstaf gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen die de ADH als maatstaf gebruiken.
Mensen sowieso.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen die ADHD als maatstaf gebruiken
Dikkiedik jij gaat echt 5x in de week naar die fastfood ketens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van dat voordeelpasje hier om 1 koffie te halen, en dan 2 gratis apple-pies te krijgen. Voor 1,50 dus een prima deal Apple-pies waren helaas alleen niet zo heet meer.
Gisteren trouwens de nieuwe burger bij de Burger King gehaald in Mong Kok, de Ranch Angus XT, en die was echt fuckingggggggg lekker! Ga binnenkort snel weer heen. Misschien wel net zo lekker als de Steakhouse Burger in Nederland. Prima broodje, en goede combi qua ingredienten, dus lekker dik vlees, maar niet te zwaar maar ook niet te luchtig. Precies goed.
http://www.burgerking.com.hk/en/home#
Tijd dat we met zijn allen de culinaire hoogstandjes van de Mac in Hong Kong gaan proberen dan.quote:
CUL meet in Hong Kongquote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tijd dat we met zijn allen de culinaire hoogstandjes van de Mac in Hong Kong gaan proberen dan.
Ik was 73-74 kg toen ik vanuit Nederland deze kant op kwam, en vanmorgen woog ik 68 kg, dus dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dikkiedik jij gaat echt 5x in de week naar die fastfood ketens.
Goede vraag! Omdat de gemiddelde Nederlander waarschijnlijk geen smaak heeft. Nou ja, ga volgend week weer even de grens over voor de mcRibquote:Op maandag 29 april 2013 01:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Deze producten mogen wat mij betreft meteen van DE naar NL komen. Waarom gebeurd het nou nooit?
Broodje lijkt me wel erg droog. Derhalve doe mij maar de Spicyquote:
is die champ met ketchup?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |