Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Broodje lijkt me wel erg droog. Derhalve doe mij maar de Spicy
tomato relish lees ik, 1 of andere bekende aussiesaus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo te zien chili- of salsa- + knoflooksaus
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef JimmyJames het volgende:
Laatst weer eens een Big Mac genuttigd. Erg lekker maar wel een beetje klein. Worden voor de Big Mac trouwens dezelfde patties gebruikt als voor een hamburger van 1 euro?
Volgens mij gooien ze er gewoon een bak zout overheen om te verdoezelen dat de kip geen smaak heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gister ook die chickenwings gehaald, wel lekker maar erg zout idd
Gelukkig had ik er een cola bij genomen anders pleurde ik de rest van die kip wegquote:Op maandag 6 mei 2013 15:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze er gewoon een bak zout overheen om te verdoezelen dat de kip geen smaak heeft
Sweet Chilli?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
Wtf is die 'kruidige saus' op de small wrap?
Nu dan nog de HM chicken voor 1 euro, anders is t lulligquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef JustinK het volgende:
En daar issie weer:
[ afbeelding ]
En nu weer voor ¤1
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu dan nog de HM chicken voor 1 euro, anders is t lullig
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.
Oh wist niet dat er al nwe warenquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die is er nu uit toch? Net als de chili wrap, waar nu die wrap met frisse kruidige saus voor in de plaats is gekomen.
Het is een ranch-sausje, best lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef dutchdevil het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Heu. Vanavond mijn laatste centen uitgeven aan monsterlijk macgalgenmaal.
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
Zeker! Maar ik heb nu zin in de mac.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef muzas het volgende:
[..]
En je bedenkt je niet dat je voor dat zelfde geld voor een week eten kunt kopen?
Nee ze adverteren met de prijs excl. toeslagen en BTW.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Kost de chili chicken echt maar 1 euro? Dan ga ik er zometeen 5 halen.
Precies. Net als Scoupy. Op Scoupy kan je trouwens nog veel meer McDonalds waardebonnen vinden, afhankelijk per stad of dorp. In de McDonalds-app is het landelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Kitlerrr het volgende:
He, die mcdonalds app met de voordeelbonnen he. Moet je dan aan de kassa 'sliden om te activeren' terwijl er zo'n mokkel meekijkt? Hoe werkt dit?
Oh, die kende ik nog niet. Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Precies. Net als Scoupy. Op Scoupy kan je trouwens nog veel meer McDonalds waardebonnen vinden, afhankelijk per stad of dorp. In de McDonalds-app is het landelijk.
Soms kan je met Scoupy een twwede persoon gratis laten mee-etenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oh, die kende ik nog niet. Dankjewel!
WAUWquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms kan je met Scoupy een twwede persoon gratis laten mee-eten
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Kitlerrr het volgende:
He, die mcdonalds app met de voordeelbonnen he. Moet je dan aan de kassa 'sliden om te activeren' terwijl er zo'n mokkel meekijkt? Hoe werkt dit?
Oh oke. Super, dankjewel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwens
10 minquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je slide hem open en dan staat er vijf minuten een code. Die laat je zien en dan krijg je korting. Meestal hoeven ze hem niet eens te zien trouwens
Daarmee had ik laatst QP's mee gehaald, vreemd genoeg zaten er BT patty's opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Chickenwings zijn echt smerig, je proeft alleen maar zout
De app is wel weer chill: die voordeelbonnen . Had van de week twee voordeelmenu's voor 7,50, heerlijke deal!
Weet je zeker dat jij geen man bent?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap En misschien de chilichicken euroknallert als toetje. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
Dagen hebben dat je geen eten kunt betalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Voordeelbon voor een bigmac+quarterpounder voor 4.50, dan een big tasty, een grote friet en een mcwrap En misschien de chilichicken euroknallert als toetje. Maar goed dat ik dan tot dinsdag geen geld meer heb om te eten...
ik ben een grote kerel, maar dat krijg ik niet eens weg gok ikquote:
M'n ogen waren weer eens groter dan mn maag.quote:
Ik heb nog wat blikken soep en afbakstokbrood voor de noodsituaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dagen hebben dat je geen eten kunt betalen.
Niet geprobeerd, maar lijkt mij ook heel lekker!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Twisty Shake is nieuw in het assortiment.
Het is een regelrechte rip-off van de Burger King Drizzle Shake maar het lijkt me wel lekker.
Iemand al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |