Dat is al minstens 6 jaar zoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Nafi het volgende:
Vandaag een fish-filet-burger gehaald. Het plakje kaas was misschien de kwart van de grootte van het broodje, blijkt volgens de medewerker daar al jaren zo te zijn
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?quote:
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Nafi het volgende:
[..]
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?
Al zeker 14 jaar zelfs...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan?
Ik werk er iets meer dan 6 jaar, en al die tijd is het al een half plakje.
DOe zelf eens een gokquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef D. het volgende:
Zou je als franchisenemer ook de Duitse formule in NL mogen hebben?
Niks over bekend hierquote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt de McRib nou nog (dit jaar)?
1x, binnen 10 min. na activering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HOe werkt dat app bonnen eigenlijk? 1x of oneindig gebruiken? Geen printer toch?
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccinoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn die donuts bij de Mc te eten? Zijn ze warm ofzo? Ben benieuwd eigenlijk
Ik heb de classic gegeten, bovenkant was puur brokjes chocolade en daaronder ijs . Beetje mixen zit er dus ook niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Grootste teleurstelling bij de Mac sinds tijden : De McFlurry Magnum Almond
Imho de lekkerste Magnum, maar de Flurry versie lijkt er in niets op
Is het niet zo dat ze die donuts alleen in de ochtend hebben (tot 12 uur ofzo?), ik kom heel soms langs de mc voorbij rond 12-en maar denk steeds laat maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccino
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn die donuts bij de Mc te eten? Zijn ze warm ofzo? Ben benieuwd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |