Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn van Ola.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.
Hoort die echt met pure chocolade? Dat is de magnum toch ook niet?
Dan hadden ze melk chocolade moeten geven in plaats van die pure troep.quote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn van Ola.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Alle ingrediënten van die Magnum flurry zijn niet die van de Magnum Almond
Ja en nee. Ongeveer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat McD vraagt om Almond-zaken en Ola deze zooi aanlevert?
Ik snap dat de ingrediënten van Ola zijn, maar het 'recept'?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ongeveer.
Het is niet zo dat McDonald's die zelf produceert. Alles van Magnum komt bij Ola vandaan, M&M's bij Nestlé etc.
Allemaal van Ola ja, zit niks van McD bij.
Het recept is een samenstelling van beide denk ik; dat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat de ingrediënten van Ola zijn, maar het 'recept'?
Zoals ik al aangaf is de Almond mijn favoriet, maar de Flurry heb ik niet eens helemaal opgegeten
Maar er hoort geen saus in/op een Magnumquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het recept is een samenstelling van beide denk ik; dat weet ik niet precies.
Het is wel zo dat de Magnum een 'apart' verhaal is, de rest van de ingrediënten zit in zo'n dispenser die een vaste hoeveelheid geeft, net als met de caramelsaus en de chocoladesaus.
Die saus van de magnum zit in een knijpfles, dus de een doet er meer op dan de ander.
Enige wat een vaste hoeveelheid is bij die Almond Flurry zijn de nootjes, die zitten in zo'n dispenser.
Wow! Sowieso snap ik niet waarom McDonald's NL niet van zulke verse broodjes verkoopt. Ze hoeven niet bang te zijn dat het niet verkoopt want ze zijn het bestlopende horecabedrijf van NL...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef JustinK het volgende:
Op naar Belgie:
[ afbeelding ]
De McBAGUETTE
Dat is precies de reden dat het hier niet zal gebeuren. Het loopt hier al super goed, dus waarom nog de moeite doen? Bij veel andere landen is de concurrentie moordend, dus moet je ook creatiever zijn en concurrerend blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow! Sowieso snap ik niet waarom McDonald's NL niet van zulke verse broodjes verkoopt. Ze hoeven niet bang te zijn dat het niet verkoopt want ze zijn het bestlopende horecabedrijf van NL...
Ik denk dat dit het is ja. En idd, het loopt toch al goed. Waarom dan iets nieuws proberen? Stomme instellingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk dat het veel gedoe is om dat ding in elkaar te flansen?
Bovendien lijkt de Nederlandse Mac erg conservatief en is zo'n broodje wellicht te gedurfd?
En dan met een shot caramel!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Yannick567 het volgende:
Ik teken voor Crunch Die moet gewoon een keer terug.
Dat is al minstens 6 jaar zoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Nafi het volgende:
Vandaag een fish-filet-burger gehaald. Het plakje kaas was misschien de kwart van de grootte van het broodje, blijkt volgens de medewerker daar al jaren zo te zijn
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?quote:
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Nafi het volgende:
[..]
Hoeveel winst maken ze daarmee? 5 cent? 10 cent?
Al zeker 14 jaar zelfs...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan?
Ik werk er iets meer dan 6 jaar, en al die tijd is het al een half plakje.
DOe zelf eens een gokquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef D. het volgende:
Zou je als franchisenemer ook de Duitse formule in NL mogen hebben?
Niks over bekend hierquote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt de McRib nou nog (dit jaar)?
1x, binnen 10 min. na activering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HOe werkt dat app bonnen eigenlijk? 1x of oneindig gebruiken? Geen printer toch?
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccinoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn die donuts bij de Mc te eten? Zijn ze warm ofzo? Ben benieuwd eigenlijk
Ik heb de classic gegeten, bovenkant was puur brokjes chocolade en daaronder ijs . Beetje mixen zit er dus ook niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Grootste teleurstelling bij de Mac sinds tijden : De McFlurry Magnum Almond
Imho de lekkerste Magnum, maar de Flurry versie lijkt er in niets op
Is het niet zo dat ze die donuts alleen in de ochtend hebben (tot 12 uur ofzo?), ik kom heel soms langs de mc voorbij rond 12-en maar denk steeds laat maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een lekkere donut; Cappuccino
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze die donuts alleen in de ochtend hebben (tot 12 uur ofzo?), ik kom heel soms langs de mc voorbij rond 12-en maar denk steeds laat maar
Hmm okquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.
Waarschijnlijk zullen ze zelden warm zijn.
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen ze wel warm te zijn.
Waarschijnlijk zullen ze zelden warm zijn.
Niet warm-warm, als in heet, maar wel warm als in 'vers gemaakt', dus dat je het nog een beetje voelt nagloeien. Niet zoals soms bij de supermarkt, dat ze net uit de diepvries komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...
Eh... De donuts van McDonald's worden niet in het restaurant (af)gebakken...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet warm-warm, als in heet, maar wel warm als in 'vers gemaakt', dus dat je het nog een beetje voelt nagloeien. Niet zoals soms bij de supermarkt, dat ze net uit de diepvries komen.
Ook gewoon uit de vriezer dus!? Jammer. Maar dan dus ook niet warm.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... De donuts van McDonald's worden niet in het restaurant (af)gebakken...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook gewoon uit de vriezer dus!? Jammer. Maar dan dus ook niet warm.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze helemaal niet warm te zijn...
Maar kan je er 2 halen dan? Iedereen is tegenwoordig met zn 2.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1x, binnen 10 min. na activering.
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar kan je er 2 halen dan? Iedereen is tegenwoordig met zn 2.
Ik vond ze vroeger wel lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En nu zijn ze anders? Maar oké, de zomer komt er aan, niet echt de tijd voor donuts nuquote:
Sinds wanneer zijn donuts seizoensgebonden...!?quote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En nu zijn ze anders? Maar oké, de zomer komt er aan, niet echt de tijd voor donuts nu
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vindquote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn donuts seizoensgebonden...!?
Automatencolaquote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vind
Alleen voor een Flurry of een colatje ga ik bij de mac langs in de zomer
Dan kun je toch beter gewoon een blikje bij de supermarkt halen...?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds ik naar de Mac gaan voor eten in de zomer niet echt lekker vind
Alleen voor een Flurry of een colatje ga ik bij de mac langs in de zomer
Dan is het niet koud natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter gewoon een blikje bij de supermarkt halen...?
Datquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Sundae Caramel met stukjes pinda in de zomer
Ik wil aardbei, maar die is er ook uitgegooid. Net zoals flurry met stroopwafel.... Waarom? Dacht die die standaard bleven?quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Sundae Caramel met stukjes pinda in de zomer
Aardbei is eruit gegaan omdat (als ik me niet vergis) de verkoopcijfers landelijk tegenvielen. En stroopwafel moest plaats maken voor een andere variantquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wil aardbei, maar die is er ook uitgegooid. Net zoals flurry met stroopwafel.... Waarom? Dacht die die standaard bleven?
kijk op je bonquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef moddermonster het volgende:
Ik was zaterdag bij de mac, bestel ik een mcflurry en een kleine cola. Ik laat vervolgens de bon voor de mcflurry zien, en vervolgens hoefde ik in totaal maar 2,50 te betalen. Ben ik nu gematst?
Kreeg ik niet. Heb er verder ook niet om gevraagd omdat ik er pas later aan dachtquote:
Kleine fris is euroknaller dacht ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef moddermonster het volgende:
Ik was zaterdag bij de mac, bestel ik een mcflurry en een kleine cola. Ik laat vervolgens de bon voor de mcflurry zien, en vervolgens hoefde ik in totaal maar 2,50 te betalen. Ben ik nu gematst?
Eh op zich wel aangezien veel aardappelproducten gemaakt worden van/met veel aardappelzetmeel, een soort aardappelpuree combinatie...quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bij de reclame zeggen ze: gesneden uit ECHTE aardappelen. is dat iets om trots op te zijn?
http://m.mcdonalds.nl/mee(...)aardappelen-of-van/1
2004 heeft gebeld...quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Documentaire over Mc Donalds in Amerika.
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Tja, als je ALLEEN maar bij McDonald's gaat eten, en dan ook niet eens gebruik maken van de gezonde opties maar puur en alleen voor de vette happen gaat, NATUURLIJK is dat niet gezond voor je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Klopt..quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als je ALLEEN maar bij McDonald's gaat eten, en dan ook niet eens gebruik maken van de gezonde opties maar puur en alleen voor de vette happen gaat, NATUURLIJK is dat niet gezond voor je.
Als die documentaire voor -IEMAND- een eye-opener was, dan moeten ze voorheen echt zo blind als Ray Charles geweest zijn...
Zo kun je dan ook een documentaire maken over de gevolgen van de hele dag lang zitten, in een pleidooi om stoelen/banken af te schaffen...
Gewoon met mate, 1-2 keer per week, kan weinig kwaad, en verder afwisselend eten, en een beetje bewegen.
Vanmiddag trouwens even gelunched bij de Mac hier, omdat we vrij snel weer thuis moesten zijn, en toen meteen zo'n voordeelpasje gekocht van 12 HK$, waarmee je 1 drankje/ijsje koopt, en dan uit een andere selectie iets gratis kunt uitzoeken. Tot half juli onbeperkt geldig, dus wanneer mijn vriendin trek heeft in een koffie of ijsje of whatever, dan heb ik er gratis wat apple pies bij, of ook een ijsje of drankje...
Zeer relaxed dus.
http://www.mcdonalds.com.hk/english/campaign/rr_card/rr_card.htm
bij de mac op zuidplein werd ik gevraagd om dit broodje testen, maar ik had geen tijd ervoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef JustinK het volgende:
Op naar Belgie:
[ afbeelding ]
De McBAGUETTE
Kan ik me wel iets bij voorstellen, je moet natuurlijk doorwerken en die patties bakken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
bij de mac op zuidplein werd ik gevraagd om dit broodje testen, maar ik had geen tijd ervoor
Volgens mij is het elke maand ongeveerquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het lijkt wel alsof ze elke week met mcflurries wisselen. Schiet ook niet echt op
Kijk deze docu gelijk even, wil je.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef blasphemmer het volgende:
Je raadt t’ al
Dikke mensen..
Super Size Me
Mooie docu idd, helemaal omdat het vrijwel alles bevestigd wat ik zelf al jaren roep, en met grotendeels dezelfde argumentenquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk deze docu gelijk even, wil je.
Die man van 'Supersize Me' at 5000 kcal per dag. Dat is het dubbele aan wat een gemiddelde man per dag nodig heeft. Nogal logisch dat die vet aanzet. 'Fat Head' toont aan dat je met fastfood ook af kunt vallen, wat ook logisch is. Kcal in vs. kcal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |