Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Rijst? Ben je wel goed bij je hoofd?
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef Evertjan het volgende:
ze zouden is een keer wat met rijst moeten doen bij de Mac
En dan krijg je zo'n bekertje magnetron verwarmde rijst?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
rijst ipv van patat of een salade bij de menu's
Vandaag geprobeerd, vond hem niet bijzonder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nogal inspiratieloos maar wel goedkoop, zo'n broodje. Ik ben meer blij met een broodje dan een wrap dus de honing mosterd chicken ga ik zeker proberen
Lijkt me ook niet bijzonder, maar zal wel de prijs zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, vond hem niet bijzonder.
Ik mis de gefrituurde uitjes, want die zitten er niet op.
Nee, maar het is in principe 'de wrap op een broodje'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet bijzonder, maar zal wel de prijs zijn
Wtf is er met de mac aan de hand.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:23 schreef JustinK het volgende:
Nieuwe euroknallers:
CHICKEN HONING-MOSTERD:
[ afbeelding ]
SWEET CHILI SMALL WRAP:
[ afbeelding ]
Chili Chicken eruit
daarom moet je het broodje ook eerst scheiden van het vlees. Vlees een minuutje en broodje 15 seconden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:15 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er weleens eentje in de koelkast gelegd en 's avonds opgewarmd, 1 minuut in de magnetron op 800w. Broodje wordt alleen een beetje klef, maar het is te doen hoor.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:36 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
daarom moet je het broodje ook eerst scheiden van het vlees. Vlees een minuutje en broodje 15 seconden.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:40 schreef Studiotje het volgende:
Die patato wedges moeten weer komen, heerlijke afgang
Dat mag toch ook wel een cookie wezen of niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef Tosti-ham-kaas het volgende:
De chocolate chip cookie is erg aan te raden![]()
Niet krokant, eerder zacht. Maar toch erg lekker. Kostte ook maar 1 euro
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook wel een cookie wezen of niet?
Referentie is nog een beetje onduidelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kost overigens niet overal maar 1 euro, de adviesprijs is 1 euro, bij ons betaal je er 1,25 voor.
Mag je niet eten plzquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er nog wat bijzonders lekker aan die double chocolate muffin, cookie of appelpunt?
Wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kost overigens niet overal maar 1 euro, de adviesprijs is 1 euro, bij ons betaal je er 1,25 voor.
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Referentie is nog een beetje onduidelijk.![]()
Dat het lekker is wil ik best geloven, maar 1-1,25 euro voor zo'n koekie terwijl je voor iets meer een hele doos bij de supermarkt haalt...
En ja, ik trek het dus niet zover dat je voor een paar euro ook een paar kilo diepvriesfriet bij de supermarkt kunt halen, want dat is totaal niet vergelijkbaar.
Dan vind ik die van de AH lekkerder. Die zijn ook vers, kost 1,20 per koek (meestal per 2 verkocht), en die zijn doorgaans een heel stuk dikker en groter dan de koekjes bij de Subway (die trouwens ook lekker zijn).quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wtf
Dat ding kost bij een Subway iets van 75ct of zo. En dan worden ze daar nog diezelfde dag vers afgebakken ook...
Hebben ze daar geen saus voor bij de nuggets dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan vind ik die van de AH lekkerder. Die zijn ook vers, kost 1,20 per koek (meestal per 2 verkocht), en die zijn doorgaans een heel stuk dikker en groter dan de koekjes bij de Subway (die trouwens ook lekker zijn).
Maar het meest mis ik momenteel de triple-chocolate chip koekjes van de AH, dus gewoon 8 in een pak voor 1,10 ofzo, met melk, puur en witte chocolade. De lekkerste koekjes in Nederland (uit pak).
Wat betreft de Mac: Hier in HK dus geen mayo bij de Mac, wat vrij kut is, maar ik bedacht me laatst wel dat ik misschien zo'n bakje met saus voor bij de salade los kan kopen, en dan heb je dus bijvoorbeeld 1000 islands saus of ceasar's saus bij je patat.
Heb het nog niet geprobeerd btw, maar mochten ze dat los verkopen, dan lost dat in ieder geval gedeeltelijk het 'mayo' probleem ietwat op, en waarschijnlijk zal het maar 1HK$ ofzo kosten per bakje.
Is de honingmosterd wrap er ook nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:23 schreef JustinK het volgende:
Nieuwe euroknallers:
CHICKEN HONING-MOSTERD:
[ afbeelding ]
SWEET CHILI SMALL WRAP:
[ afbeelding ]
Chili Chicken eruit
Tuurlijk wel. Volgens mij ook zo'n beetje dezelfde smaken als in NL.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen saus voor bij de nuggets dan?
Smaakloos, droog ding die 'Chicken Honing-Mosterd'. Te weinig saus en het sponzige broodje past niet echt bij een kipburger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:23 schreef JustinK het volgende:
Nieuwe euroknallers:
CHICKEN HONING-MOSTERD:
[ afbeelding ]
SWEET CHILI SMALL WRAP:
[ afbeelding ]
Chili Chicken eruit
Niet nemen dus?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Smaakloos, droog ding die 'Chicken Honing-Mosterd'. Te weinig saus en het sponzige broodje past niet echt bij een kipburger.
Dan nog liever een simpel hamburgertje.
Als aanvulling, yes. Maar als die niet zo lekker is, dan neem ik liever een andere aanvulling.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef 16meter het volgende:
Nee man, serieus.. Doe dan gewoon een hamburger of wat nuggets i.p.v. dat ding. Neem aan dat je 'm als aanvulling op je 'main' burger (Tasty?) wilt nemen?
De honing-mosterd wrap vond ik prima te doen, maar als burger is het niks.
Te weinig saus hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Smaakloos, droog ding die 'Chicken Honing-Mosterd'. Te weinig saus en het sponzige broodje past niet echt bij een kipburger.
Ik had juist te veel saus.. vond het verder maar een saai ding. De wrap was beter ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |