Nee die groep leuke jongeren had erin moeten staan, bitch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Moet dat overig in de OP blijven staan?
Mag ik de overig dus weghalen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee die groep leuke jongeren had erin moeten staan, bitch.
Ja als je die leuke jongerengroep erweer bijhaaltquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mag ik de overig dus weghalen?
Done.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja als je die leuke jongerengroep erweer bijhaalt
swag allesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken twee van die mensen in de OP
hara watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
wild space appeared commiting hara kiri in 3...2....1...
Allemaal geweldigquote:
Ook hoor, net tosti's op ermnermquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal geweldig
En met u?
Raad eens waar ik nu in eens zin in hebquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook hoor, net tosti's op ermnerm
terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA postenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / Wat vindt jong van deze muziek? TS van dit topic![]()
_!
Muhahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Raad eens waar ik nu in eens zin in heb
Berigtbek
Ik heb al wat metalcore/deathcore gepostquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA posten
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
normale vraag hoor?
Ik heb namelijk al sinds 9:45 weekend
dinsdag
mboquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is eerder vreemd dat je op dinsdag weekend hebt ipv op vrijdag
Ik ben sneu en niet grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.
Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Waarom ben je chagrijnig dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.
Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je chagrijnig dan?
Swagleefquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb morgen om 17:00 pas weekend na een slopende 10-uurs shift
Dat is zeker kut. Dan heb je wel een goede reden om chagrijnig te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.
http://www.fbi.gov/fun-gamesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina
Voorlichting enzo tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina
Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer wordenquote:
Die vrouw vroeg ook of ik rood wilde kunnen staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer worden
quote:
hoe gaat ie?quote:
Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dus dit is me verhaal, ik ben buiten moest pissen dus ik zoek een plekje uit ik probeer het maar lukt niet..
Dus ik loop weg maar er is geen pisvlek te bekennen, wat gaan mensen nu denken
Ja, echt stomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist man
mooi zoquote:
wel goed hoorquote:
Waarom wil je een koelkast op je kamerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even opruimen zodat ik de koelkast op mijn kamer kan zetten
Nee hoorquote:
Hoef ik niet steeds naar beneden te lopen als ik wat drinken wilquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je een koelkast op je kamer
Ja watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoorik moest op iets wachten.
maar ik moet nu verder dus ik ga al ja
Hier hardstyle en een beetje stofzuigen enzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, lekker setje van Qlimax aan en een beetje aan het opruimen ditdat
Het leven van de MBOérsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier hardstyle en een beetje stofzuigen enzo
Not too bad meisje. En met u?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom jullie even een halfuurtje vervelen voor ik weer pleite ben
Alles goed?
Doe je goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima, om half 3 had ik lekkah weekend
#hetlevenvaneenmbostudent
Gaat topquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom jullie even een halfuurtje vervelen voor ik weer pleite ben
Alles goed?
wtfquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
NWS / Tienermeid doet zich 3,5 jaar voor als jongen.
wtf man
WTFquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
wtf man
ze werd door 'm haar ontmaagd hoe kon zij wetenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso ben je dom als je niet merkt dat het een dildo is
[..]
Hey ecto
ey lekker dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso ben je dom als je niet merkt dat het een dildo is
[..]
Hey ecto
quote:
Nou, je voelt het toch als je eraan zit of überhaupt aan haar zit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze werd door 'm haar ontmaagd hoe kon zij weten
ja klopt Amerikanen zijn echt heel dom somsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
tja sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo slim als de gemiddelde !Fokker
Orphan 2.0quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
wtf man
present, ik dacht dat ik een gat in mijn glas kon boren, maar het hele glas barstte en toen lag overal glasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
tja sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo slim als de gemiddelde !Fokker
Wel 2.0, de tweede versie is altijd minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Orphan met een voorbinddildo, niks 2.0
dat filmpje is echt vies maar ik ging helemaal kapot van het lachen toen ik het zag, hoe kan die kerel zo stom zijn hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
present, ik dacht dat ik een gat in mijn glas kon boren, maar het hele glas barstte en toen lag overal glas
Hoe graag wil je dat rijbewijs?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doenen ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen
Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doenen ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen
.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe graag wil je dat rijbewijs?
ik ga nog liever in een hoekje zitten huilenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uit
Rijbewijs, sowieso.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer opquote:
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rijbewijs, sowieso.
Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
Heb je wat met vrienden afgesproken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga nog liever in een hoekje zitten huilen
Ga naar een gaybar echt een geweldig idee ja (quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rijbewijs, sowieso.
Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer op
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks
nee maar dat is binnen een paar minuten gedaanquote:
Ja dus dan kopen ze nog meer drankjes voor je want dan moet je heel dronken zijn om ze te willen pijpenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks
nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?
Heb je buitenplanten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timing
jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.quote:
dat sarcasmequote:
Niet, ik meen het tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat sarcasmeje doet me pijn
oke lafjoe xoxo etc etcquote:
dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuisquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuis
ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelendquote:
Beetje saai ditdatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
*pannenkoekeneter is aan het headbangen enzulks* vanaf 14 minuten![]()
Wat vinden je ouders ervan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.
ach ja, hoeft niet jou smaak te zijnquote:
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)quote:
lekker danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
Beste episodequote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for lifequote:
ja echt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja mensen, ik weet het top opvoeding enzulks
van tijd tot tijd....quote:
Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for life
bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan gelovenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leukal mijn vrienden luisteren dit dus dan luister je vanzelf ook wel eens wat
Hakkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan geloven
RIHANNAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ, wat voor muziek luister jij dan
Het is niet zo moeilijkquote:
goede artiestquote:
Cheers is geweldig nummer jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
goede artiesthouse icm met rihanna .... best of both worlds
heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijkgewoon met je voeten een bepaald patroon en als je dat een beetje kan met je handen erbij
Je zou het in een paar minuten kunnen leren
Ja echt vervelend. maar straks naar huisquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelend
jesszzquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vervelend. maar straks naar huis
Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aan
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doeals ik iets anders doe dan doe ik maar wat, en dan net doen alsof je precies weet wat je aan het doen bent
Maar dat ziet er zo achterlijk uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
Daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat ziet er zo achterlijk uit.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
kijk jij vatte het op de juiste manier opquote:
hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zeg ik hoi wordt er niet op gereageerd
terechtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zeg ik hoi wordt er niet op gereageerd
't is je boi hhquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
He daar ben ik weer, de boi uit kanaleneiland
weinig mangquote:
DOWNLOADENquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn video moet de hele tijd bufferen
Er staat geen foto in je FoBo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even mijn fotoboek updaten, recent naar de kapper geweest
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
aww pannekoekeneter heeft flapoortjes
zijn van mijn zusjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol er staan roze voorwerpen in je badkamer
krijg je vieze vingers vanquote:
ik niet want ik was mquote:
ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingersquote:
hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingers, maar laten we hier niet op doorgaan
ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
pannekoek ik wil een foto van jou waarop je lacht
Beetje op spugen danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingers, maar laten we hier niet op doorgaan
je kan toch wel een lach maken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachendus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
ik was al bang dat iemand erover door zou gaanquote:
niet echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan toch wel een lach maken?
nee hoor ik lach vrijwel nooit op foto'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit zietquote:
je beledigd nu indirect mijn whatsapp fotoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan![]()
![]()
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
Zal ik het dan maar direct doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
als ik ooit een foto met een lach heb ben jij de eerste die hem krijgtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
friet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
Kooksequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
stuk ongelukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar direct doen?
Dan kan je niets koken behalve vloeistoffen.quote:
welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen lelijke wap foto
het is weekendquote:
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hele weekend niets doen
Je bent trouwens nieuw hier toch?
Er is een nieuw persoon en ze schijnt een Nelg te zijn, en ik heb geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
Dan ben je niet nieuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest
Mij heb je gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
oh, dat gaat hier snel danquote:
zielig hurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
Ik ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......quote:
dankjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |