abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124372164
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina :')
Voorlichting enzo toch _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124372206
Woopwoop, creditcard aangevraagd
#TeamMiley
pi_124372278
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef arachide. het volgende:
Woopwoop, creditcard aangevraagd
Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer worden :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124372575
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer worden :')
Die vrouw vroeg ook of ik rood wilde kunnen staan. :')

Ja joh, een scholier de mogelijkheid geven tot lenen. Ben je wel goed in je hoofd?
#TeamMiley
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:58:37 #55
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124372668
hoi allen :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124372701
Moet pissen maar het lukt niet want is koud buiten
pi_124372768
Dus dit is me verhaal, ik ben buiten moest pissen dus ik zoek een plekje uit ik probeer het maar lukt niet..

Dus ik loop weg maar er is geen pisvlek te bekennen, wat gaan mensen nu denken ;(
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:03:00 #58
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124372859
Ik ben Carice van Houten en ik ben ambassadeur van ...
NEE JE BENT GEEN AMBASSADEUR! JE BENT AMBASSADRICE
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124372884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
hoi allen :D
:W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124372922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
hoi allen :D
Hoi!
#TeamMiley
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:07:02 #61
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124373027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:W
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Hoi!
hoe gaat ie? :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124373065
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dus dit is me verhaal, ik ben buiten moest pissen dus ik zoek een plekje uit ik probeer het maar lukt niet..

Dus ik loop weg maar er is geen pisvlek te bekennen, wat gaan mensen nu denken ;(
Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist man ;(
Je maintiendrai
pi_124373073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef supersof het volgende:

[..]

[..]

hoe gaat ie? :)
Top :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124373143
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist man ;(
Ja, echt stom
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:10:28 #65
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124373166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Top :D
mooi zo :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124373454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef supersof het volgende:

[..]

mooi zo :)
En met jou? :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:22:25 #67
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124373615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

En met jou? :D
wel goed hoor :Y lekker aan het werk :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124373625
Struggles in dientjetown
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124373646
Even opruimen zodat ik de koelkast op mijn kamer kan zetten :7
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124373669
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:22 schreef supersof het volgende:

[..]

wel goed hoor :Y lekker aan het werk :)
''Werk''
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124373713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef supersof het volgende:

[..]


[..]

hoe gaat ie? :)
Al beter dan net
#TeamMiley
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:28:27 #72
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124373797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even opruimen zodat ik de koelkast op mijn kamer kan zetten :7
Waarom wil je een koelkast op je kamer :+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:28:57 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124373818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

''Werk''
Nee hoor :{ ik moest op iets wachten.
maar ik moet nu verder dus ik ga al ja :{w
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124373831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:

[..]

Waarom wil je een koelkast op je kamer :+
Hoef ik niet steeds naar beneden te lopen als ik wat drinken wil :7
en omdat het kan :D
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124373848
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:

[..]

Nee hoor :{ ik moest op iets wachten.
maar ik moet nu verder dus ik ga al ja :{w
Ja wat :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124373906
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124374456
he stille
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124374528
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
he stille
Yup, lekker setje van Qlimax aan en een beetje aan het opruimen ditdat :')
pi_124374549
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef Taexon het volgende:

[..]

Yup, lekker setje van Qlimax aan en een beetje aan het opruimen ditdat :')
Hier hardstyle en een beetje stofzuigen enzo :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124374568
Kindjes :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124374610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Hier hardstyle en een beetje stofzuigen enzo :')
Het leven van de MBOérs _O-
pi_124374611
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
Kindjes :W
Stewie :W!
pi_124374623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:52 schreef Taexon het volgende:

[..]

Stewie :W!
Taxie *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124374624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:

[..]

Het leven van de MBOérs _O-
Ik zeg livestream :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124374663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Ik zeg livestream :')
naja normaal werk ik maandag tm vrijdag dus niet echt boeiend _O-
pi_124374822
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124374912
Je had de koelkast wel eerst mogen schoonmaken voordat je hem aan mij gaf pap.
groeien schimmels in.
xkus jeboi jesper

:')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124374927
Godverdomme helemaal prullenbak en een shitload aan vochtige doekjes :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124375204
Gadverdamme :r
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124375664
Hoi :)!
Tax wil tetten :)!
pi_124375671
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoi :)!
Prom O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124375677
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoi :)!
Promi :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124375689
Buurjochie op de xbox hier (kind helemaal blij) wilt die mijn Qlimax cdtje nog harder aan hebben _O_

Kortom blazen uit die sub :7
Heerlijk, draai nooit harde muziek maarja _O-
pi_124375691
Ik kom jullie even een halfuurtje vervelen voor ik weer pleite ben :9
Alles goed? O+
Tax wil tetten :)!
pi_124375753
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom jullie even een halfuurtje vervelen voor ik weer pleite ben :9
Alles goed? O+
Not too bad meisje. En met u?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124375765
Ermnerm avondeten staat al klaar :9
pi_124375786
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

Not too bad meisje. En met u?
ja prima, om half 3 had ik lekkah weekend :9
#hetlevenvaneenmbostudent
Tax wil tetten :)!
pi_124375791
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermnerm avondeten staat al klaar :9
Jij bent voorbereid :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124375801
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja prima, om half 3 had ik lekkah weekend :9
#hetlevenvaneenmbostudent
Doe je goed _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_124375810
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom jullie even een halfuurtje vervelen voor ik weer pleite ben :9
Alles goed? O+
Gaat top *O*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')