Voorlichting enzo tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina
Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer wordenquote:
Die vrouw vroeg ook of ik rood wilde kunnen staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen, die van mijn pa lenen en daarna overmaken gaat hem niet meer worden
quote:
hoe gaat ie?quote:
Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dus dit is me verhaal, ik ben buiten moest pissen dus ik zoek een plekje uit ik probeer het maar lukt niet..
Dus ik loop weg maar er is geen pisvlek te bekennen, wat gaan mensen nu denken
Ja, echt stomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut waarschijnlijk denken ze nu dat je een soort raar iemand bent die gaat pissen en dan toch niet pist man
mooi zoquote:
wel goed hoorquote:
Waarom wil je een koelkast op je kamerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even opruimen zodat ik de koelkast op mijn kamer kan zetten
Nee hoorquote:
Hoef ik niet steeds naar beneden te lopen als ik wat drinken wilquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je een koelkast op je kamer
Ja watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoorik moest op iets wachten.
maar ik moet nu verder dus ik ga al ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |