je kan toch wel een lach maken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachendus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
ik was al bang dat iemand erover door zou gaanquote:
niet echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan toch wel een lach maken?
nee hoor ik lach vrijwel nooit op foto'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit zietquote:
je beledigd nu indirect mijn whatsapp fotoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan![]()
![]()
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
Zal ik het dan maar direct doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
als ik ooit een foto met een lach heb ben jij de eerste die hem krijgtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
friet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
Kooksequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
stuk ongelukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar direct doen?
Dan kan je niets koken behalve vloeistoffen.quote:
welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen lelijke wap foto
het is weekendquote:
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hele weekend niets doen
Je bent trouwens nieuw hier toch?
Er is een nieuw persoon en ze schijnt een Nelg te zijn, en ik heb geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
Dan ben je niet nieuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest
Mij heb je gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
oh, dat gaat hier snel danquote:
zielig hurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
Ik ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......quote:
dankjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |