abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124381163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachen :P dus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
je kan toch wel een lach maken?
pi_124381164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Beetje op spugen dan
ik was al bang dat iemand erover door zou gaan _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381175
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

je kan toch wel een lach maken?
niet echt :@
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381189
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :')
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
Je maintiendrai
pi_124381205
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :')
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
nee hoor ik lach vrijwel nooit op foto's
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381216
maar ik kan ook niet echt stoer kijken ofzo met mijn babyface hahaha
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381226
daarom beetje compenseren met sportschool ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381314
quote:
fuck jou :)
Je maintiendrai
pi_124381321
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

fuck jou :)
ik denk dat ik nog net onder noord val en daar komt geen sneeuw :+
pi_124381355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

niet echt :@
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :') :'(
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
pi_124381381
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(

[..]

je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
Zal ik het dan maar direct doen? :'(
Je maintiendrai
pi_124381390
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(

[..]

je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
als ik ooit een foto met een lach heb ben jij de eerste die hem krijgt ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381400
ik ga even koken laters schatjes
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
friet?
Je maintiendrai
pi_124381420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
Kookse :W
pi_124381453
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

friet?
Friet kan je niet koken.
pi_124381468
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zal ik het dan maar direct doen? :'(
stuk ongeluk
pi_124381476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef JRRY het volgende:

[..]

Friet kan je niet koken.
Dan kan je niets koken behalve vloeistoffen.

-edit: ik bedenk me niet dat je friet wel kan koken-
Je maintiendrai
pi_124381494
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

stuk ongeluk
Ik heb geen lelijke wap foto :6
Je maintiendrai
pi_124381513
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik heb geen lelijke wap foto :6
wel
pi_124381525
sweet zijn voor elkaar aub O+
pi_124381535
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wel
Je sopt er gewoon op :6
Je maintiendrai
pi_124381543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
sweet zijn voor elkaar aub O+
neh dat is zo saai
Je maintiendrai
pi_124381556
Wie gaat vanavond twee leuke films kijken? :@
pi_124381563
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je sopt er gewoon op :6
in jouw dromen :r
pi_124381630
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

in jouw dromen :r
Ik zit in jouw dromen, I know *)
Je maintiendrai
pi_124381755
-stilte-
Je maintiendrai
pi_124381767
frietparkiet
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124381869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
frietparkiet
wietfriet
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:42:37 #281
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382226
hai :W
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382248
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
hai :W
Hey! Alles goed?
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:43:47 #283
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382266
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey! Alles goed?
het is weekend :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

het is weekend :Y
Hele weekend niets doen _O_
Je bent trouwens nieuw hier toch? :@
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:45:15 #285
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382303
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hele weekend niets doen _O_
Je bent trouwens nieuw hier toch? :@
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382306
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
Er is een nieuw persoon en ze schijnt een Nelg te zijn, en ik heb geen idee wat dat is.
Je maintiendrai
pi_124382338
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest :Y
Dan ben je niet nieuw :D
Je maintiendrai
pi_124382354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
Mij heb je gemist :@
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:46:56 #290
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382359
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dan ben je niet nieuw :D
oh, dat gaat hier snel dan :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382370
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mij heb je gemist :@
dat sowieso :*
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382393
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:48:26 #293
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
zielig hur *;
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
Ik ga wel ff kijken :@
pi_124382424
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

zielig hur *;
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom in de leukste SC van !FOK
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:49:18 #296
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382432
Heuj hooo hieee
pi_124382438
Moeraskat ERMAHGERD
pi_124382441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
Heuj hooo hieee
sup nodig
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:49:48 #299
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom
dankje :*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382451
wie krijg lapo dan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')