het is weekendquote:
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hele weekend niets doen
Je bent trouwens nieuw hier toch?
Er is een nieuw persoon en ze schijnt een Nelg te zijn, en ik heb geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
Dan ben je niet nieuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest
Mij heb je gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist
oh, dat gaat hier snel danquote:
zielig hurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
Ik ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie![]()
ja ik ben aandachtshoer enzulks
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......quote:
dankjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |