abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124381563
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je sopt er gewoon op :6
in jouw dromen :r
pi_124381630
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

in jouw dromen :r
Ik zit in jouw dromen, I know *)
Je maintiendrai
pi_124381755
-stilte-
Je maintiendrai
pi_124381767
frietparkiet
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124381869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
frietparkiet
wietfriet
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:42:37 #281
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382226
hai :W
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382248
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
hai :W
Hey! Alles goed?
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:43:47 #283
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382266
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey! Alles goed?
het is weekend :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

het is weekend :Y
Hele weekend niets doen _O_
Je bent trouwens nieuw hier toch? :@
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:45:15 #285
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382303
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hele weekend niets doen _O_
Je bent trouwens nieuw hier toch? :@
jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382306
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
Er is een nieuw persoon en ze schijnt een Nelg te zijn, en ik heb geen idee wat dat is.
Je maintiendrai
pi_124382338
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

jap, ik ben 1 keer eerder in deze SC geweest :Y
Dan ben je niet nieuw :D
Je maintiendrai
pi_124382354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik weer, heb ik nog wat gemist :)
Mij heb je gemist :@
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:46:56 #290
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382359
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dan ben je niet nieuw :D
oh, dat gaat hier snel dan :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382370
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mij heb je gemist :@
dat sowieso :*
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382393
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:48:26 #293
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
zielig hur *;
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dan update je je FOBO en niemand geeft een reactie ;(

ja ik ben aandachtshoer enzulks
Ik ga wel ff kijken :@
pi_124382424
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

zielig hur *;
jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom in de leukste SC van !FOK
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:49:18 #296
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382432
Heuj hooo hieee
pi_124382438
Moeraskat ERMAHGERD
pi_124382441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
Heuj hooo hieee
sup nodig
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:49:48 #299
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jij bent nieuw jij mag niks zeggen......
nee grapje welkom
dankje :*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382451
wie krijg lapo dan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')