je kan toch wel een lach maken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachendus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
ik was al bang dat iemand erover door zou gaanquote:
niet echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan toch wel een lach maken?
nee hoor ik lach vrijwel nooit op foto'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit zietquote:
je beledigd nu indirect mijn whatsapp fotoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan![]()
![]()
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen?
Zal ik het dan maar direct doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
als ik ooit een foto met een lach heb ben jij de eerste die hem krijgtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet
[..]
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto
friet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
Kooksequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
stuk ongelukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar direct doen?
Dan kan je niets koken behalve vloeistoffen.quote:
welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen lelijke wap foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |