abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124381163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachen :P dus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
je kan toch wel een lach maken?
pi_124381164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Beetje op spugen dan
ik was al bang dat iemand erover door zou gaan _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381175
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

je kan toch wel een lach maken?
niet echt :@
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381189
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :')
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
Je maintiendrai
pi_124381205
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :')
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
nee hoor ik lach vrijwel nooit op foto's
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381216
maar ik kan ook niet echt stoer kijken ofzo met mijn babyface hahaha
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381226
daarom beetje compenseren met sportschool ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381314
quote:
fuck jou :)
Je maintiendrai
pi_124381321
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

fuck jou :)
ik denk dat ik nog net onder noord val en daar komt geen sneeuw :+
pi_124381355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

niet echt :@
oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie gaat er nou lachend op een foto staan :') :'(
of ben ik de enige die dat raar vind om te doen :@ ?
je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
pi_124381381
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(

[..]

je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
Zal ik het dan maar direct doen? :'(
Je maintiendrai
pi_124381390
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

oh ik ben wel benieuwd hoe je er lachend uit ziet ;(

[..]

je beledigd nu indirect mijn whatsapp foto :'(
als ik ooit een foto met een lach heb ben jij de eerste die hem krijgt ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381400
ik ga even koken laters schatjes
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
friet?
Je maintiendrai
pi_124381420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga even koken laters schatjes
Kookse :W
pi_124381453
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

friet?
Friet kan je niet koken.
pi_124381468
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Zal ik het dan maar direct doen? :'(
stuk ongeluk
pi_124381476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef JRRY het volgende:

[..]

Friet kan je niet koken.
Dan kan je niets koken behalve vloeistoffen.

-edit: ik bedenk me niet dat je friet wel kan koken-
Je maintiendrai
pi_124381494
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

stuk ongeluk
Ik heb geen lelijke wap foto :6
Je maintiendrai
pi_124381513
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik heb geen lelijke wap foto :6
wel
pi_124381525
sweet zijn voor elkaar aub O+
pi_124381535
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wel
Je sopt er gewoon op :6
Je maintiendrai
pi_124381543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
sweet zijn voor elkaar aub O+
neh dat is zo saai
Je maintiendrai
pi_124381556
Wie gaat vanavond twee leuke films kijken? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')