abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124380502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sup HH
weinig mang
beetje wezen hangen met wat vrienden.
Vanavond heel misschien wat klojo's pakken ofzo. weet nog niet bekijk ik dan wel
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124380506
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn video moet de hele tijd bufferen }:|
DOWNLOADEN
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124380633
even mijn fotoboek updaten, recent naar de kapper geweest
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124380685
hoi
pi_124380710
aww pannekoekeneter heeft flapoortjes
pi_124380722
en armspieren goddamn asdfghj
pi_124380730
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even mijn fotoboek updaten, recent naar de kapper geweest
Er staat geen foto in je FoBo?
Je maintiendrai
pi_124380737
Waarom zie ik geen foto's :(
Je maintiendrai
pi_124380843
Pannenkoeker eter is rechts zo te zien :D
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124380880
Lol er staan roze voorwerpen in je badkamer :@
Je maintiendrai
pi_124380885
Hierdoor heb ik zojuist Allesreiniger van het merk Ammoniak door mijn was gegooid.Dit blijkt vrij hardnekkig spul want het stinkt als de neten. Een hele sterke lucht. Als ik er boven ga staan lijkt het wel of ik astma krijg. Heb er dan ook redelijk wat ingegooid.

Ik moet zo hard lachen :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124380922
Ammoniak door je was gooien _O-
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124380952
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
aww pannekoekeneter heeft flapoortjes
:( ik ga ze echt laten corrigeren :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124380960
foto's staan er nu wel.... enja ik heb babyface ;(
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124380976
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol er staan roze voorwerpen in je badkamer :@
zijn van mijn zusje :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:57:50 #241
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_124380979
Gwn gaan rukke is ook leuk
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_124381014
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Gwn gaan rukke is ook leuk
krijg je vieze vingers van
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:01:23 #243
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_124381075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

krijg je vieze vingers van
ik niet want ik was m
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_124381092
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:01 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ik niet want ik was m
ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingers _O- , maar laten we hier niet op doorgaan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingers _O- , maar laten we hier niet op doorgaan
hahaha :') :')
pi_124381124
pannekoek ik wil een foto van jou waarop je lacht
pi_124381139
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
pannekoek ik wil een foto van jou waarop je lacht
ik kan niet lachen tenzij ik oprecht moet lachen :P dus tenzij iemand het heel goed timed zie je nooit zo'n foto van mij
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124381147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ook maar tenzij je een kurkdroge stok heb krijg je echt wel vieze vingers _O- , maar laten we hier niet op doorgaan
Beetje op spugen dan
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124381154
glijd ook lekkerder
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124381157
Okee eten halen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')