dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuisquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuis
ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelendquote:
Beetje saai ditdatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
*pannenkoekeneter is aan het headbangen enzulks* vanaf 14 minuten![]()
Wat vinden je ouders ervan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.
ach ja, hoeft niet jou smaak te zijnquote:
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)quote:
lekker danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
Beste episodequote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for lifequote:
ja echt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja mensen, ik weet het top opvoeding enzulks
van tijd tot tijd....quote:
Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for life
bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan gelovenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leukal mijn vrienden luisteren dit dus dan luister je vanzelf ook wel eens wat
Hakkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan geloven
RIHANNAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ, wat voor muziek luister jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |