abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124379147
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hakken :D
kan ik niet :@
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379161
AJ, wat voor muziek luister jij dan :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379168
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ, wat voor muziek luister jij dan :)
RIHANNA _O_
pi_124379189
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

kan ik niet :@
Het is niet zo moeilijk ;( gewoon met je voeten een bepaald patroon en als je dat een beetje kan met je handen erbij :D
Je zou het in een paar minuten kunnen leren :@
Je maintiendrai
pi_124379201
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:

[..]

RIHANNA _O_
goede artiest :) house icm met rihanna .... best of both worlds
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

goede artiest :) house icm met rihanna .... best of both worlds
Cheers is geweldig nummer ja _O_
pi_124379223
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk ;( gewoon met je voeten een bepaald patroon en als je dat een beetje kan met je handen erbij :D
Je zou het in een paar minuten kunnen leren :@
heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aan :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379310
stilte heerst
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:58:30 #185
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124379316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelend
Ja echt vervelend. maar straks naar huis *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124379330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja echt vervelend. maar straks naar huis *O*
jesszz
pi_124379331
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aan :P
Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doe :') als ik iets anders doe dan doe ik maar wat, en dan net doen alsof je precies weet wat je aan het doen bent _O-
Je maintiendrai
pi_124379403
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doe :') als ik iets anders doe dan doe ik maar wat, en dan net doen alsof je precies weet wat je aan het doen bent _O-
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379404
Dancehall _O_
pi_124379418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef JRRY het volgende:
Dancehall _O_
[ afbeelding ]
lekker... :9~
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379429
pi_124379433
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
Maar dat ziet er zo achterlijk uit.
Je maintiendrai
pi_124379449
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar dat ziet er zo achterlijk uit.
Daarom

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
pi_124379481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:

[..]

Daarom

[..]

kijk jij vatte het op de juiste manier op ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
stilte heerst
pi_124379485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:

[..]

Daarom

[..]

Ik las verkeerd nvm.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:03:59 #197
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_124379491
Ola
ok.
pi_124379495
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Hypocriet het volgende:
Ola
Hoi :W
pi_124379505
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Hypocriet het volgende:
Ola
:W
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:05:00 #200
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_124379526
Hoi Jer hoi pannenkoek
ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')