RIHANNAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ, wat voor muziek luister jij dan
Het is niet zo moeilijkquote:
goede artiestquote:
Cheers is geweldig nummer jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
goede artiesthouse icm met rihanna .... best of both worlds
heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijkgewoon met je voeten een bepaald patroon en als je dat een beetje kan met je handen erbij
Je zou het in een paar minuten kunnen leren
Ja echt vervelend. maar straks naar huisquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelend
jesszzquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vervelend. maar straks naar huis
Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb het nooit echt willen leren misschien ligt het daar meer aan
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is het enige dansen waarvan ik weet dat ik het goed doeals ik iets anders doe dan doe ik maar wat, en dan net doen alsof je precies weet wat je aan het doen bent
Maar dat ziet er zo achterlijk uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
Daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat ziet er zo achterlijk uit.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, dat is wat 90 procent van de mensen doet. zolang je niet zo danst zit je goed ======>[ afbeelding ]
kijk jij vatte het op de juiste manier opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |