abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:43:28 #151
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124378841
YES. Mijn camera is binnen _O_ _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:43:38 #152
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124378846
Alleen ik nog niet :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124378903
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
YES. Mijn camera is binnen _O_ _O_
dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuis
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:45:59 #154
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124378908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp is er een pakketje voor jou thuis alleen jij bent nog niet thuis
:Y helemaal goed
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124378913
*pannenkoekeneter is aan het headbangen enzulks* vanaf 14 minuten :9~
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378924
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:45 schreef supersof het volgende:

[..]

:Y helemaal goed
ken dat gevoel, had ik ook met mijn nieuwe telefoon is echt zooooo vervelend
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
*pannenkoekeneter is aan het headbangen enzulks* vanaf 14 minuten :9~
Beetje saai ditdat
Je maintiendrai
pi_124378948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.
Wat vinden je ouders ervan?
pi_124378951
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Beetje saai ditdat
ach ja, hoeft niet jou smaak te zijn :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
Alleen ik nog niet :')
AHW ;(
pi_124378964
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:47 schreef JRRY het volgende:

[..]

Wat vinden je ouders ervan?
mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
lekker dan :{
pi_124378992
Je maintiendrai
pi_124379003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

mijn ouders roken ook 1-2 keer in de week een joint(ik rook trouwens geen wiet)
:')
pi_124379024
quote:
ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for life _O_
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379033
ja mensen, ik weet het top opvoeding enzulks :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379037
of gewoon R&B en pop.
pi_124379048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja mensen, ik weet het top opvoeding enzulks :)
ja echt wel
pi_124379060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef JRRY het volgende:
of gewoon R&B en pop.
van tijd tot tijd....
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ben niet zo'n van van hardstyle en hardcore..... house/ dirty house for life _O_
Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leuk :D al mijn vrienden luisteren dit dus dan luister je vanzelf ook wel eens wat :')
Je maintiendrai
pi_124379088
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar af en toe vind ik dit leuk :D al mijn vrienden luisteren dit dus dan luister je vanzelf ook wel eens wat :')
bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan geloven
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124379105
gwn chipcore jatog
pi_124379115
Je maintiendrai
pi_124379120
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

bekend verhaal, veel vrienden van mij luisteren het ook dus ook ik moet er af en toe aan geloven
Hakken :D
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')