abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124378458
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Orphan met een voorbinddildo, niks 2.0
Wel 2.0, de tweede versie is altijd minder :{w
Je maintiendrai
pi_124378464
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

present, ik dacht dat ik een gat in mijn glas kon boren, maar het hele glas barstte en toen lag overal glas :'(
dat filmpje is echt vies maar ik ging helemaal kapot van het lachen toen ik het zag, hoe kan die kerel zo stom zijn hahaha
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378475
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doen :P en ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen :'(
Hoe graag wil je dat rijbewijs?
Je maintiendrai
pi_124378479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doen :P en ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen :'(
Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.
pi_124378507
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hoe graag wil je dat rijbewijs?
.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uit :D
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:

[..]

Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.
ik ga nog liever in een hoekje zitten huilen :')
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uit :D
:') ik moest grinniken :')
Je maintiendrai
pi_124378543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doen :P en ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen :'(
Rijbewijs, sowieso.

Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
pi_124378553
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

:') ik moest grinniken :')
uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer op :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378572
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Rijbewijs, sowieso.

Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ga nog liever in een hoekje zitten huilen :')
Heb je wat met vrienden afgesproken?
pi_124378588
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Rijbewijs, sowieso.

Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
Ga naar een gaybar echt een geweldig idee ja ( :') )
Gewoon uitgaan, dat rijbewijs komt wel! En niet half, gewoon wel hard uitgaan als je gaat.
Je maintiendrai
pi_124378600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer op :P
Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?
Je maintiendrai
pi_124378613
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

:') ik moest grinniken :')
pi_124378651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks :P
Mag ik je aanraken? :@
pi_124378657
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:

[..]

Heb je wat met vrienden afgesproken?
nee maar dat is binnen een paar minuten gedaan :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks :P
Ja dus dan kopen ze nog meer drankjes voor je want dan moet je heel dronken zijn om ze te willen pijpen ^O^ win-win situatie dus!
Je maintiendrai
pi_124378668
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken? :@
jij wel ;)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378697
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?
nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timing :)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timing :)
Heb je buitenplanten?
Je maintiendrai
pi_124378745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jij wel ;)
Wat een eer :@
pi_124378771
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Heb je buitenplanten?
jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378783
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een eer :@
dat sarcasme :( je doet me pijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124378801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dat sarcasme :( je doet me pijn
Niet, ik meen het toch :*
pi_124378825
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet, ik meen het toch :*
oke lafjoe xoxo etc etc :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')