Wel 2.0, de tweede versie is altijd minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Orphan met een voorbinddildo, niks 2.0
dat filmpje is echt vies maar ik ging helemaal kapot van het lachen toen ik het zag, hoe kan die kerel zo stom zijn hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
present, ik dacht dat ik een gat in mijn glas kon boren, maar het hele glas barstte en toen lag overal glas
Hoe graag wil je dat rijbewijs?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doenen ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen
Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
even advies nodig, ik ben nu 16 en half en verveel me dood en wil graag uitgaan en zuipen dit weekend. aan de andere hand ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs waar ik volgende maand aan wou beginnen. wat zal ik doenen ja ik ben echt arm zulke dingen moet ik echt goed overwegen
.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe graag wil je dat rijbewijs?
ik ga nog liever in een hoekje zitten huilenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haal een krat bier en ga thuis bier drinken terwijl je FOK!t.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
.... best graag. maar ik krijg natuurlijk ook nog geld voor mijn verjaardag en ik ga nog mijn 5 wietplanten knippen en verkopen..... jep ik ga uit
Rijbewijs, sowieso.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer opquote:
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rijbewijs, sowieso.
Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
Heb je wat met vrienden afgesproken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga nog liever in een hoekje zitten huilen
Ga naar een gaybar echt een geweldig idee ja (quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rijbewijs, sowieso.
Of uitgaan, maar dan niet te veel drankjes bestellen.
Of je voordoen als homo zodat andere mannen jouw drankjes gaan betalen.
Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uhm, werkt best goed hoor. ik heb dat vorig jaar ook gedaan maar dat geld is nu al weer op
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks
nee maar dat is binnen een paar minuten gedaanquote:
Ja dus dan kopen ze nog meer drankjes voor je want dan moet je heel dronken zijn om ze te willen pijpenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben een echte alpha iedereen ziet aan mij dat ik hetero ben enzulks
nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar die planten zijn toch nog lang niet klaar?
Heb je buitenplanten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar die zijn rond september wel klaar en dat is precies in de maand dat ik 17 word, oftewel perfecte timing
jah, maar indien nodig heb ik wel lampen die ze warm houden.quote:
dat sarcasmequote:
Niet, ik meen het tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat sarcasmeje doet me pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |