Raad eens waar ik nu in eens zin in hebquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ook hoor, net tosti's op ermnerm
terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA postenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / Wat vindt jong van deze muziek? TS van dit topic![]()
_!
Muhahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Raad eens waar ik nu in eens zin in heb
Berigtbek
Ik heb al wat metalcore/deathcore gepostquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA posten
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
normale vraag hoor?
Ik heb namelijk al sinds 9:45 weekend
dinsdag
mboquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is eerder vreemd dat je op dinsdag weekend hebt ipv op vrijdag
Ik ben sneu en niet grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.
Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Waarom ben je chagrijnig dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.
Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je chagrijnig dan?
Swagleefquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb morgen om 17:00 pas weekend na een slopende 10-uurs shift
Dat is zeker kut. Dan heb je wel een goede reden om chagrijnig te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.
http://www.fbi.gov/fun-gamesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |