abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124370884
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ook hoor, net tosti's op ermnerm :9
Raad eens waar ik nu in eens zin in heb _O-

Berigtbek
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124370887
quote:
terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA posten :')
Je maintiendrai
pi_124370913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Raad eens waar ik nu in eens zin in heb _O-

Berigtbek
Muhaha :D
pi_124370920
Weekend. Fuckyeah.
#TeamMiley
pi_124370972
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

terechte klacht, zometeen gaat hij nog ABBA posten :')
Ik heb al wat metalcore/deathcore gepost
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124370976
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef arachide. het volgende:
Weekend. Fuckyeah.
Nu pas?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Nu pas?
:')
#TeamMiley
pi_124371101
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

:')
normale vraag hoor?
Ik heb namelijk al sinds 9:45 weekend
dinsdag
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371115
Want

pi_124371156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

normale vraag hoor?
Ik heb namelijk al sinds 9:45 weekend
dinsdag
Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.

Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
#TeamMiley
pi_124371171
Het is eerder vreemd dat je op dinsdag weekend hebt ipv op vrijdag :')
pi_124371186
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is eerder vreemd dat je op dinsdag weekend hebt ipv op vrijdag :')
mbo
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371195
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

mbo
Ja dus?
pi_124371202
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.

Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Ik ben sneu en niet grappig
dus ja
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371217
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja dus?
ben klaar met theorie
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371226
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, dat is geen normale vraag. Dat is een kijk-mij-eens-vrij-hebben vraag en doe vragen zijn sneu en niet grappig.

Verder ben ik chagrijnig dus het is nog sneuer en nog minder grappig.
Waarom ben je chagrijnig dan?
Je maintiendrai
pi_124371261
Ik wil LOTR kijken maar ik heb ze al te vaak gezien, struggles.
Je maintiendrai
pi_124371282
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Waarom ben je chagrijnig dan?
Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.
#TeamMiley
pi_124371347
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Muhaha :D
hihi was lekk0r
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124371369
Heb morgen om 17:00 pas weekend na een slopende 10-uurs shift :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124371419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb morgen om 17:00 pas weekend na een slopende 10-uurs shift :')
Swagleef
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371538
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef arachide. het volgende:

[..]

Omdat er in 15 minuten 6 dingen fout gingen.
Dat is zeker kut. Dan heb je wel een goede reden om chagrijnig te zijn.
Maar nu heb je een heel weekend om die 6 dingen goed te doen.
Je maintiendrai
pi_124371764
swagswag weekend
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124371902
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina :')
Je maintiendrai
pi_124371916
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft de website van de FBI een gamepagina :')
http://www.fbi.gov/fun-games :')
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')