SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics
VBL / Karikaturen
VBL / Karikaturen #2
VBL / Karikaturen #3 Requests mogen!
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Op SigaarSnor:
http://sigaarsnor.blogspo(...)en.html#comment-form
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
-Tekening voor DonRaja
-Ollie in Feyenoordshirt
- Ashley Cole
-Depay in PSV uitshirt met CR7 free kick.
-Ronald Waterreus
-Johan Derksen in Photoshop
-B2
-B100
-Sierd de Vos in de bezemkast
-Wim van Hanegem
-Jari Litmanen oud
-Maarten van Rossum
-Frank de Boer in het Ajax logo
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 23-03-2013 21:15:49 ]Oh.![]()
De mooiste tot nuquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even met Photoshop gedaan. Hoop dat je dat niet erg vindt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij retweet het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef RetRy32 het volgende:
Woah echt nice man!
Hopen dat Babel het retweet! (1 mil. Followers). Want hij retweette net wel wat daarna kwam enzo. Jammer, anders was het baas geweest. Blijkbaar was hij niet blij met zijn tekening
Oh.![]()
Met Photoshop zijn ze juist nicerquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Baas!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BFF met GGMM![]()
Duurt ook wel langer. Ik vind hem alleen niet heel goed gelukt qua karikatuur. Maar door die vele schaduwen enzo lijkt het al sneller watquote:
Oh.![]()
Staat in mijn FoBo, nu nog even verkleinen tot User iconquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurt ook wel langer. Ik vind hem alleen niet heel goed gelukt qua karikatuur. Maar door die vele schaduwen enzo lijkt het al sneller wat
BFF met GGMM![]()
Ik heb deze foto (of uit deze periode) nog origineel ergens liggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vind hem goed dusGa je hem boven je bed hangen?
BFF met GGMM![]()
Ja ik zag hem op Google. Is weer eens een ander kapsel als dat uit '88 of die stekeltjesquote:Op maandag 18 maart 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb deze foto (of uit deze periode) nog origineel ergens liggen.
Oh.![]()
Nicequote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat in mijn FoBo, nu nog even verkleinen tot User icon
Oh.![]()
Eindbaasquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ziet er nu wel wat gaar uitquote:Kan je niet een kleiner stuk van de tekening pakken en dan verkleinen?
Oh.![]()
Kweenie hoe...quote:Op maandag 18 maart 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gaar uitKan je niet een kleiner stuk van de tekening pakken en dan verkleinen?
BFF met GGMM![]()
Wow.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan ben ik serieus kippig, want daar heb ik hem toegevoegd onder Gattuso.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond er al, maar dan bij de spelers
BFF met GGMM![]()
Nu kan ik niks meer aanpassen aan de OPquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik serieus kippig, want daar heb ik hem toegevoegd onder Gattuso.
Oh.![]()
Nu wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan ik niks meer aanpassen aan de OP
BFF met GGMM![]()
Bweheh, doe die Messi een heerenveen shirtje aan en je hoeft Djuricic niet meer te doen![]()
Jawel johquote:Op maandag 18 maart 2013 17:03 schreef Divje het volgende:
Bweheh, doe die Messi een heerenveen shirtje aan en je hoeft Djuricic niet meer te doen![]()
Oh.![]()
Natuurlijk moet je Djuricic wél doen.quote:Was alleen de eerste speler waar ik aan dacht toen ik je Messi zag
Ja Messi ga ik ook nog wel een keer doen. Met Photoshop danquote:Op maandag 18 maart 2013 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je Djuricic wél doen.Was alleen de eerste speler waar ik aan dacht toen ik je Messi zag
Oh.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Messi ga ik ook nog wel een keer doen. Met Photoshop dan![]()
Kan je ook iets maken met Sierd de Vos? In een restaurant of eventueel dat hij op de vuist gaat met Johan Derksen?![]()
Hierna komt Gervinho, die ga ik wel in Photoshop makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Maraten het volgende:
Geweldig dit!
Giroud of Da Forehead Gervinho al?
![]()
Oh.![]()
Als hij zich achterover in de plantenbak laat vallen?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook iets maken met Sierd de Vos? In een restaurant of eventueel dat hij op de vuist gaat met Johan Derksen?
Oh.![]()
Je leert snel! naar mijn mening is dit je beste, ziet er geweldig uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
★★★![]()
Wow... die photoshop turtorials gaan goedquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet ik hem dan tekenen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:01 schreef Aldo-MC het volgende:
JR, wil je Olli aan je lijstje toevoegen. Of doe je alleen mensen?Ik doe het wel hoor
Oh.![]()
Thanks manquote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je leert snel! naar mijn mening is dit je beste, ziet er geweldig uit!
Oh.![]()
Ik heb al naar zoveel mensen iets gestuurd en er kon nog geen retweet van afquote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
Hey misschien kan je Ashley Cole maken en tweeten.
Het enige wat hij doet is mensen RT geven
Oh.![]()
23 volgers maarquote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel volgers op Twitter heb je al?
Bijna Snoop Dogg in Ajax shirt aan de beurt
Oh.![]()
Beetje kloten en dan gaat het welquote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... die photoshop turtorials gaan goed
Oh.![]()
En dan ook nog in PhotoShop, dat is zeker lastig. Ik moest voor iemand anders al Depay maken volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Depay in het uitshirt van PSV die een CR7 vrijetrap neemt..
Even een pittige
Oh.![]()
Ik ben ook even bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmalig, dit is niks voor mij
[ Bericht 18% gewijzigd door ajacied4lf op 18-03-2013 23:52:30 ]★★★![]()
Baasquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben ook even bezig geweest.![]()
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mij
Oh.![]()
Nike?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mijBFF met GGMM![]()
Ben je stiekem niet gewoon een PSV'er?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Shirt niet zelf gemaakt, komt van internet.
Maar dit moet snel aangepast worden.![]()
Zijn ogen vragen om een edit, maar wel goed gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent voor PSV omdat ze een nike shirt hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je stiekem niet gewoon een PSV'er?
Geen zin meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ogen vragen om een edit, maar wel goed gedaan
★★★![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Het adidaslogootje op z'n shirt beweegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jij bent voor PSV omdat ze een nike shirt hebben?
[..]
Geen zin meer.
BFF met GGMM![]()
Nieuwe modequote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het adidaslogootje op z'n shirt beweegt
★★★![]()
Mooie tekening ja van ajacied4lfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze manTalentje hoor! Ziet er echt super uit!
Oh.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Ajax dat shirt volgend jaar?Nee, jijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie tekening ja van ajacied4lf![]()
Ik zit op lange na niet op jouw niveau
★★★![]()
Zou wel vet zijn zo'n shirt. Gewoon net zulke shirtreclame als de reclamebordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij![]()
Ik zit op lange na niet op jouw niveau![]()
Ik vind dat jij ook een prima tekening heb afgeleverd hoor. Ik maak nu toch een prutswerk zeg met Gervinho
Oh.![]()
Volledig offtopic, maar volgens mij heeft Olympique Lyon dit seizoen al een 3D shirt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn zo'n shirt. Gewoon net zulke shirtreclame als de reclameborden![]()
Ik vind dat jij ook een prima tekening heb afgeleverd hoor. Ik maak nu toch een prutswerk zeg met Gervinho![]()
Wat gebeurt er dan als je er met een 3D bril naar kijkt? De reclame die op je af komt vliegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig offtopic, maar volgens mij heeft Olympique Lyon dit seizoen al een 3D shirt.
Oh.![]()
Tering hé. Dit is echt goed man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier heb je hem. Hij lijkt niet helemaal op Gervinho maar toch![]()
[ afbeelding ]
Echt knap."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering hé. Dit is echt goed man.
Echt knap.Al vind ik hem niet echt op Gervinho lijken, alleen dat grote voorhoofd dan
Oh.![]()
Dat is het probleem van tekenaars he. Jij ziet alleen de min punten, terwijl de buitenwereld alleen de pluspunten ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BedanktAl vind ik hem niet echt op Gervinho lijken, alleen dat grote voorhoofd dan
Maar ik vind hem ook best goed gelukt qua tekening met schaduwen enzo. Maar het is het net niet zeg maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is het probleem van tekenaars he. Jij ziet alleen de min punten, terwijl de buitenwereld alleen de pluspunten ziet.
Oh.![]()
Oh myquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal deze, echt vet![]()
Weer een Photoshopje gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je ajacied?
Zo'n Sjaak Swart leent zich ook wel voor een karikatuur zeker?
Oh.![]()
Ik ben redelijk nieuw op VBL maar heb net even je topics doorgelezen echt topwerk. Heb genoten keep up the good workquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een Photoshopje gedaan
[ afbeelding ].
![]()
Thanks manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik ben redelijk nieuw op VBL maar heb net even je topics doorgelezen echt topwerk. Heb genoten keep up the good work.
Ik zal hem aan de lijst toevoegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Ronald Waterreus lijkt mij ook wel leuk om te zien!Oh.![]()
Geniaal werkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een Photoshopje gedaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alsof hij daar heen wouquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sjakie boven mn bed? Meh
Misschien als ajax hem destijds wel had weten te slijten aan F'noordHet is geen Cruijff
Oh.![]()
Ik had nog een vraagje wie is diegene die in de OP bij de VI karakturen links op de geroyeerd lijst staat. Rechts is Willem maar wie is het links?![]()
denken dat ik liegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof hij daar heen wouHet is geen Cruijff
staat zelfs in zijn boek op bladzijde 72![]()
![]()
Daar ben ik niet voor ingehuurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
denken dat ik lieg
staat zelfs in zijn boek op bladzijde 72
Oh.![]()
Dat was ik ook van plan te doen als ik alles getekend had. Dat ik dan naar de 1e layer ging enzo. Maar toen werd mijn tekening ook verpest. Dus ik zal wel eerst de achtergrond moeten doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha! Prachtig, held!![]()
Al zou ik graag willen zien dat je iets met de achtergrond doet.
Oh.![]()
Of je moet met layers gaan verschuiven?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan te doen als ik alles getekend had. Dat ik dan naar de 1e layer ging enzo. Maar toen werd mijn tekening ook verpest. Dus ik zal wel eerst de achtergrond moeten doen![]()
Want met welke je begint maakt eerlijk gezegd weinig/niks uit.
★★★![]()
Ja en ik vergeet wel vaker een achtergrondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of je moet met layers gaan verschuiven?![]()
Want met welke je begint maakt eerlijk gezegd weinig/niks uit.Weet jij hoe je dan kan uitschakelen dat je niks van de vorige layer ziet ofzo?
Oh.![]()
Je kan een layer (tijdelijk) uitschakelen/verbergen door op dat oogje te klikken links van de layers. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik vergeet wel vaker een achtergrondWeet jij hoe je dan kan uitschakelen dat je niks van de vorige layer ziet ofzo?
★★★![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan een layer (tijdelijk) uitschakelen/verbergen door op dat oogje te klikken links van de layers. Of bedoel je dat niet?Thanks.
Oh.![]()
Ywquote:
Eigenlijk zou je Derksen opnieuw moeten maken, deze keer in Photoshop. Weet zeker dat het je mooiste gaat worden.
★★★![]()
Ik ga nu een Lion King tekening makenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Yw
Eigenlijk zou je Derksen opnieuw moeten maken, deze keer in Photoshop. Weet zeker dat het je mooiste gaat worden.Kijken of dat gaat lukken
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu een Lion King tekening makenKijken of dat gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
Wie is dat, Simba?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het is dan wel geen karikatuur, maar ik plaats hem toch maar hier
[ afbeelding ]![]()
Zie wel die valse tronie van Scar op de achtergrondMooi man!
![]()
Mufasa als tienerquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wie is dat, Simba?![]()
Zie wel die valse tronie van Scar op de achtergrondMooi man!
Oh.![]()
Ophangen? Heeft hij niet al genoeg geleden toen hij van die kloof afviel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vettttt, die eindige in die kloof toch![]()
Geniaal. Zou ik zo ergens ophangen
Oh.![]()
Op een muurtjequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ophangen? Heeft hij niet al genoeg geleden toen hij van die kloof afviel?![]()
Die van de Lion King is geweldig. Achtergrond ziet er ook prima uit! Goed bezig!
Verzoek: Johan Derksen in Photoshop
★★★![]()
Ik zet hem in de lijstquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Die van de Lion King is geweldig. Achtergrond ziet er ook prima uit! Goed bezig!
Verzoek: Johan Derksen in Photoshop
Oh.![]()
Hier is Snoop Doggquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we dan toch buiten VBL gaan. Deze onderaan de lijst toevoegen?
B2 en B100![]()
En daarbij wou ik eigenlijk niet helemaal buiten VBL gaanMaar ik zal ze wel onderaan de lijst zetten
Oh.![]()
Kenker baasquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
En daarbij wou ik eigenlijk niet helemaal buiten VBL gaanMaar ik zal ze wel onderaan de lijst zetten
![]()
alleen scheef hoofdGroot fan van User Wotte![]()
Mooi gedaan weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zal hem in de lijst zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
Verzoek Sierd de vos in de bezemkast bij sport1
Oh.![]()
Hier is hij dan. In Ajax shirt dan wel, Liverpool had ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Luis Suarez (Liverpool shirt, Ajax mag ook)![]()
Oh.![]()
Wow.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan. In Ajax shirt dan wel, Liverpool had ik al![]()
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ge-wel-dig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
★★★![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
AFCA!![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
AFCA!![]()
Netjes weer hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt niet echtquote:Net als Suarez. Dat vond ik beter met mijn Paint tekeningen. Maar dat komt nog wel Photoshop
hoop ik
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Snoop Dogg is echt baaaas gelukt hoor haha.
Ik zie al grote vorderingen met photoshop. Ben je nu definitief overgestapt of blijf je nog met Paint werken?AFCA!![]()
Vond je Paint niet gewoon leuker om te doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij lijkt niet echtNet als Suarez. Dat vond ik beter met mijn Paint tekeningen. Maar dat komt nog wel Photoshop
hoop ik
![]()
![]()
Ik ben wel redelijk overgestapt jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Snoop Dogg is echt baaaas gelukt hoor haha.
Ik zie al grote vorderingen met photoshop. Ben je nu definitief overgestapt of blijf je nog met Paint werken?Of mensen willen nog een Paint hebben
Nadeel is wel dat ik er minder kan maken per dag omdat het langer duurt
Oh.![]()
Nee ik vind Photoshop nu wel veel vetter om te doen. Om er diepte in te krijgen. Maar ik vond mijn Paint tekeningen meer lijken zeg maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vond je Paint niet gewoon leuker om te doen?
Oh.![]()
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
JR heb je Willempie van Hanegem al gedaan?Zet hem in de lijst
Oh.![]()
twitter:dannyveramusic twitterde op donderdag 21-03-2013 om 18:17:27Hahaha! http://t.co/HdKs1D52Eu reageer retweet
![]()
![]()
Danny Vera is wel degene die het minst gelukt isquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op donderdag 21-03-2013 om 18:17:27Hahaha! http://t.co/HdKs1D52Eu reageer retweet
Oh.![]()
Hier is hij danquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Filip Djuricic (SC Heerenveen shirt)
Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
leuk!
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan
[ afbeelding ]top
AFCA!![]()
Cruijff haar Cruijff haar!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet mijn beste, geef ik toe. Misschien zit ik in een vormdip
AFCA!![]()
Je weet het maar nooit man!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het mezelf ook echtZou tof zijn, maar gaat toch niet gebeuren
![]()
Jij Rensiequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zorgde nou voor een artikel mi mang![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij RensieIk zal kijken wat ik voor je kan doen
![]()
![]()
AFCA!![]()
Geloof je nou echt dat je met deze tekeningetjes die een kleuter van 4 in 10 minuten kan maken een item Voetbal International gaat krijgen? Hou toch op man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik in VI ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
OK heb ik ook nog een verzoekje, lastig om een leuke foto van hem te vinden, hij staat er altijd zo stom opquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik in VI ben geweest.![]()
![]()
Precies als hij oud is? Want ik heb Litmanen al een keer gemaaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK heb ik ook nog een verzoekje, lastig om een leuke foto van hem te vinden, hij staat er altijd zo stom op
[ afbeelding ]
Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat je met deze tekeningetjes die een kleuter van 4 in 10 minuten kan maken een item Voetbal International gaat krijgen? Hou toch op man.
Ik ga af op je eerste ingevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Oh shit ik had nog in de OP gekekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies als hij oud is? Want ik heb Litmanen al een keer gemaaktMaar door het doorstrepen gemist.
Ja doe maar als hij oud is dan![]()
![]()
Dan maak ik hem wel in Photoshop nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ik had nog in de OP gekekenMaar door het doorstrepen gemist.
Ja doe maar als hij oud is dan
Oh.![]()
Ok leuk! Kun je nog even oefenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maak ik hem wel in Photoshop nu![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit Cruijff haar![]()
?
[ afbeelding ]
look at thisAFCA!![]()
Nou mensen hier op FOK! vinden Strootman ook een God, dus weet ik niet of ik daar bij wil horenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
geloof in je zelf jr
jij bent de tekengod van FOK!
Oh.![]()
Er was ook nog een andere foto ofzoquote:Waar ik meer naar keek
Ik ga nu een 3e poging wagen en als je het dan nog niet goed vind zoek je het maar uit met je hele handel
Oh.![]()
Onprofessioneel van je. Tot morgen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was ook nog een andere foto ofzoWaar ik meer naar keek
Ik ga nu een 3e poging wagen en als je het dan nog niet goed vind zoek je het maar uit met je hele handel
AFCA!![]()
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Je hebt het er maar druk mee
Oh.![]()
Dan wil ik eerst nog wel een goed gesprek voor de uitzending.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onprofessioneel van je. Tot morgen?Oh.![]()
Haha nou ja kun je ook dieren oefenen, is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenen![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenen
Groot fan van User Wotte![]()
Paint van je zusquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenen![]()
![]()
Mijn Lion King tekening niet gezien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ja kun je ook dieren oefenen, is weer eens wat anders.
Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onprofessioneel van je. Tot morgen?
Oh.![]()
Nee sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn Lion King tekening niet gezien?Waar staat die?
![]()
Staat in ieder geval hier ergensquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb geen pagina's even zoeken dan
Oh.![]()
Wauw die vind ik echt tof!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het is dan wel geen karikatuur, maar ik plaats hem toch maar hier
[ afbeelding ]
Dat vogeltje![]()
![]()
Dat moet via DM zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het andere zal ik maar niet vragen
Oh.![]()
Dat is Zazu als puberquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wauw die vind ik echt tof!
Dat vogeltje![]()
Oh.![]()
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je daar zelfs ene paint vna??Al deed ik dat op de middelbare soms. Werd me gevraagd of ik meisjes uit de klas naakt wou tekenen
Oh.![]()
Ooit die films gezien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kleurtjes zijn ook zo leukEcht heel goed.
Oh.![]()
Wat? Heb je toch niet afgeslagen hé?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeAl deed ik dat op de middelbare soms. Werd me gevraagd of ik meisjes uit de klas naakt wou tekenen
![]()
![]()
![]()
AFCA!![]()
Ik vind persoonlijk die 1e beter. Dat is zijn kapsel van nu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Nee maar die laatste Djuricic is echt perfect man
Oh.![]()
Dat weigerde je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeAl deed ik dat op de middelbare soms. Werd me gevraagd of ik meisjes uit de klas naakt wou tekenen
![]()
Nope. Getekend via paint en doorgestuurd enzo. Ophangen in de school ging me net even te verquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat? Heb je toch niet afgeslagen hé?![]()
![]()
![]()
Ik ben laf
Oh.![]()
Ga je hem dan als UI doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Syntix het volgende:
Verzoek: Maarten van Rossem (uiteraard in zijn karakteristieke zwarte trui)
Oh.![]()
Ik heb er idd nog 1 nodig zoals je ziet, dus als hij goed is (waar ik niet aan twijfel als ik de meeste van je karikaturen zo zie) dan zeker!quote:![]()
DDan maak ik voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb er idd nog 1 nodig zoals je ziet, dus als hij goed is (waar ik niet aan twijfel als ik de meeste van je karikaturen zo zie) dan zeker!
Oh.![]()
The Lion King moet je gezien hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik houd niet zo van tekenfilms, ik ken wel de tekeningen en zo ervan
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Lion King moet je gezien hebbenEigenlijk wel he?
Ik ben wel benieuwd naar je Maarten van Rossem trouwens.![]()
Lion King sowiesoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]Eigenlijk wel he?
Ik ben wel benieuwd naar je Maarten van Rossem trouwens.![]()
Maarten van Rossem duurt nog wel even
Oh.![]()
Oh ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lion King sowieso![]()
Maarten van Rossem duurt nog wel even![]()
![]()
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.quote:![]()
★★★![]()
Dat doen er wel meer nu volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.![]()
Oh.![]()
Jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen wacht op zijn eigen verzoekje natuurlijk.
Jullie doen allemaal alsof jullie het leuk vinden natuurlijk
Oh.![]()
Je mag ook opbouwende kritiek gevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het nog wel leuk hoor, maar ik kan niet na elke mooie post een complimentje geven.
Oh.![]()
Z'n nekquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan
[ afbeelding ]![]()
Children of the night. What music they make.![]()
Die is goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook deze ooit getekend![]()
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.![]()
Prachtig, kerel, ik zei het in een ander topic ook al, maar toen pas ontdekte ik dit topic via je signature. Je hebt zeker wel talent.![]()
Bedankt man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Prachtig, kerel, ik zei het in een ander topic ook al, maar toen pas ontdekte ik dit topic via je signature. Je hebt zeker wel talent.Volg je me al op twitter?
Oh.![]()
Heb zelf geen twitterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man.Volg je me al op twitter?
Maak anders een facebookpagina voor jezelf? Dan wil ik die best delen oid!
![]()
![]()
Ik heb mijn eigen facebook account al waar ik die tekeningen op postquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb zelf geen twitterMaak anders een facebookpagina voor jezelf? Dan wil ik die best delen oid!
Oh.![]()
Ah zo, die mag je evt. dm'en, als ik dan af en toe eens een foto deel...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen facebook account al waar ik die tekeningen op post![]()
![]()
Volgens mij ben ik nu echt heel makkelijk te vinden voor iedereenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, die mag je evt. dm'en, als ik dan af en toe eens een foto deel...![]()
Met al die tekeningen enzo.
Oh.![]()
Nou, ik zou je naam toch echt niet weten hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu echt heel makkelijk te vinden voor iedereen![]()
Met al die tekeningen enzo.
![]()
![]()
Met al die programma's enzo. Maarja maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je naam toch echt niet weten hoor
Oh.![]()
Nja, ik zou zeggen, ga zo door, dan word je steeds bekender. Wie weet ga je er wel rijk mee worden..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al die programma's enzo. Maarja maakt niet uit![]()
Hiermee kan je niet rijk worden hoor. Het is een hobby, maar meer hoef ik er niet van te verwachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ik zou zeggen, ga zo door, dan word je steeds bekender. Wie weet ga je er wel rijk mee worden..Oh.![]()
Nou ja, er wat aan verdienen is wel mogelijk, rijk is ietwat overdreven ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiermee kan je niet rijk worden hoor. Het is een hobby, maar meer hoef ik er niet van te verwachten.
Maar ook als hobby is het natuurlijk leuk. Even een afleiding oid.![]()
Om er wat aan te verdienen moet ik zeker in de stad gaan zitten voor wat euro'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, er wat aan verdienen is wel mogelijk, rijk is ietwat overdreven ja.
Maar ook als hobby is het natuurlijk leuk. Even een afleiding oid.. Dat zie ik mezelf niet doen
Oh.![]()
Misschien wel internetopdrachtjes voor een klein zakcentje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er wat aan te verdienen moet ik zeker in de stad gaan zitten voor wat euro's. Dat zie ik mezelf niet doen
![]()
![]()
Dat kan ja. Weet jij sites dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien wel internetopdrachtjes voor een klein zakcentje?
Oh.![]()
Niet echt, maar goed, wat ik zojuist al zei, zodra je bekender wordt, heb je meer kans om ontdekt te worden natuurlijk!quote:![]()
Ik sta al op SigaarSnorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet echt, maar goed, wat ik zojuist al zei, zodra je bekender wordt, heb je meer kans om ontdekt te worden natuurlijk!
Oh.![]()
Ah zo, tof. Nou dat bedoel ik dus, hoe meer bekendheid je krijgt, hoe meer kans op kleine opdrachtjes. Ach, al zou je er 25 euro mee verdienen in een maand.. leuk extra'tje, toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)nal-karikaturen.html![]()
Met al het geld ben ik tevreden. Ik hoop eigenlijk dat ik hierdoor in VI konquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, tof. Nou dat bedoel ik dus, hoe meer bekendheid je krijgt, hoe meer kans op kleine opdrachtjes. Ach, al zou je er 25 euro mee verdienen in een maand.. leuk extra'tje, toch?. Danny Vera had die tekening al op twitter gezet
Oh.![]()
Ik kijk vanavond sowieso even VI dus... Ik zal voor je duimen, dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al het geld ben ik tevreden. Ik hoop eigenlijk dat ik hierdoor in VI kon. Danny Vera had die tekening al op twitter gezet
![]()
![]()
Vanavond is er geen VIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond sowieso even VI dus... Ik zal voor je duimen, dat zou tof zijn.Door NL Elftal
Oh.![]()
Och ja.. das waar ook.. Ik hou TV niet meer bij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond is er geen VIDoor NL Elftal
Maandag dan.![]()
![]()
Ik duim ook dat het erin komt. Maar ik denk dat ze liever een schijtlollig filmpje laten zien van een ploeg uit de 2e klasse Kazachstan ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och ja.. das waar ook.. Ik hou TV niet meer bij eigenlijk
Maandag dan.
Oh.![]()
~quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik duim ook dat het erin komt. Maar ik denk dat ze liever een schijtlollig filmpje laten zien van een ploeg uit de 2e klasse Kazachstan ofzo
Afwachten is alles dat je kan kerel, wie weet. Als nou half FOK! even VI mailt...![]()
![]()
Al keer gevraagd, maar luisteren ze niet naar. Ach ik zie het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
~
Afwachten is alles dat je kan kerel, wie weet. Als nou half FOK! even VI mailt...
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al keer gevraagd, maar luisteren ze niet naar. Ach ik zie het wel.![]()
![]()
Damn ze worden steeds moooier man
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik heb het gevoel dat het nog veel beter kan. Misschien dat ik later nog strips kan gaan maken ofzoquote:. Niet dat ik echt die droge grappen kan verzinnen als bijvoorbeeld in Dirk-Jan.
Oh.![]()
zitten pareltjes tussen JR
check regelmatig dit topic...keep them comingmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:
Ruim aan de verwachtingen voldaan!Ik vind het geweldig. Vooral om te zien dat je stappen maakt!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer
Jullie doen allemaal alsof jullie het leuk vinden natuurlijk
★★★![]()
Nou FOK!kers zijn meestal nogal negatief dus volgens mij vindt iedereen echt leuk hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer
Jullie doen allemaal alsof jullie het leuk vinden natuurlijk![]()
![]()
![]()
Dat is mooi danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ruim aan de verwachtingen voldaan!
[..]
Ik vind het geweldig. Vooral om te zien dat je stappen maakt!. Het moet nog stukken beter, vind ik zelf dan
.
Dat is mooi danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou FOK!kers zijn meestal nogal negatief dus volgens mij vindt iedereen echt leuk hoor
Oh.![]()
Wat vind jij de pareltjes dan ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef sjeppert het volgende:
zitten pareltjes tussen JR
check regelmatig dit topic...keep them coming
Oh.![]()
bijvoorbeeld Ribery
maar die heeft dan ook wel een hele karakteristieke kopmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Die was wel makkelijk ja. Maar ben nu helemaal overgestapt op Photoshop. Heb je nog een verzoekje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef sjeppert het volgende:
bijvoorbeeld Ribery
maar die heeft dan ook wel een hele karakteristieke kopOh.![]()
Erkenningquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Duricicquote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ah, je hebt het over Đuričić.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ook ja. Maar ik heb Djuricic getekend.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:![]()
![]()
EindbaasThanks!
UI waardig
[ Bericht 1% gewijzigd door Reemi op 23-03-2013 17:05:47 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thanksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
Wat een vette tekeningen zeg.Props voor de maker.
Oh.![]()
Doe je nog steeds verzoekjes?quote:Anders wil ik Frank de Boer wel als UI.
Of misschien een karikatuurversie van het Ajax-logo.
![]()
![]()
Frank de Boer staat al in mijn requestlijstquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je nog steeds verzoekjes?Anders wil ik Frank de Boer wel als UI.
Of misschien een karikatuurversie van het Ajax-logo.
. Hoe zie jij een karikatuur van het Ajax logo voor je? Van die 11 lijntjes?
Oh.![]()
Van het traditionele logo wellicht?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer staat al in mijn requestlijst. Hoe zie jij een karikatuur van het Ajax logo voor je? Van die 11 lijntjes?
Of misschien de Boer ipv de god?
![]()
![]()
Dat is wel een idee jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van het traditionele logo wellicht?Of misschien de Boer ipv de god?
Kan nog wel even duren trouwens
Oh.![]()
No problemoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja
Kan nog wel even duren trouwens![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer staat al in mijn requestlijst. Hoe zie jij een karikatuur van het Ajax logo voor je? Van die 11 lijntjes?
![]()
![]()
Lukaku is ook prima gelukt
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ronaldinho is wel een beetje te hoekig jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die is wel een beetje te overdreven.
[..]
Oh.![]()
Heb zelf ook eens een paar karikaturen gepaint, kan je meteen zien hoe moeilijk het is en hoe goed JR dus is...![]()
Kan je ze posten als je ze nog hebt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
Heb zelf ook eens een paar karikaturen gepaint, kan je meteen zien hoe moeilijk het is en hoe goed JR dus is...Oh.![]()
Ja, momentjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ze posten als je ze nog hebt?![]()
![]()
Meestal zijn de kleinste details het belangrijkst. Die maken dan het verschil of iemand lijkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel slecht in, maar ach.Oh.![]()
Jep, ik kan nog veel van je leren, maar de professionele paints laat ik gewoon lekker aan jou over.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal zijn de kleinste details het belangrijkst. Die maken dan het verschil of iemand lijkt.![]()
![]()
Ik paint nu niet meer. Maar met Photoshopquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik kan nog veel van je leren, maar de professionele paints laat ik gewoon lekker aan jou over.. Kan je toch beter diepte meegeven
Oh.![]()
Ah ook goed, ik bedoelde in ieder geval dat jij het tien keer beter kan en zo laten we het maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik paint nu niet meer. Maar met Photoshop. Kan je toch beter diepte meegeven
![]()
![]()
Iedereen kan het als ze veel tekenen en oefenen denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ook goed, ik bedoelde in ieder geval dat jij het tien keer beter kan en zo laten we het maar
Oh.![]()
Vooral zn gebit is te!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldinho is wel een beetje te hoekig jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel slecht in, maar ach.
Ze hebben wel allemaal hetzelfde ronde gezicht.Children of the night. What music they make.![]()
Uiteraard, maar ik ben te lui om het vaker te doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen kan het als ze veel tekenen en oefenen denk ik![]()
![]()
Ja is wel meer karikatuur als die van mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldinho is wel een beetje te hoekig ja
Vooral zn gebit is te!
Oh.![]()
Ja het moet ook net maar je interesse zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben te lui om het vaker te doen.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: