Mufasa als tienerquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wie is dat, Simba?![]()
Zie wel die valse tronie van Scar op de achtergrondMooi man!
Ophangen? Heeft hij niet al genoeg geleden toen hij van die kloof afviel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vettttt, die eindige in die kloof toch![]()
Geniaal. Zou ik zo ergens ophangen
Op een muurtjequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ophangen? Heeft hij niet al genoeg geleden toen hij van die kloof afviel?
Ik zet hem in de lijstquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Die van de Lion King is geweldig. Achtergrond ziet er ook prima uit! Goed bezig!
Verzoek: Johan Derksen in Photoshop
Hier is Snoop Doggquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we dan toch buiten VBL gaan. Deze onderaan de lijst toevoegen?
B2 en B100![]()
Kenker baasquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
En daarbij wou ik eigenlijk niet helemaal buiten VBL gaanMaar ik zal ze wel onderaan de lijst zetten
Mooi gedaan weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
En daarbij wou ik eigenlijk niet helemaal buiten VBL gaanMaar ik zal ze wel onderaan de lijst zetten
Zal hem in de lijst zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
Verzoek Sierd de vos in de bezemkast bij sport1
Hier is hij dan. In Ajax shirt dan wel, Liverpool had ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Luis Suarez (Liverpool shirt, Ajax mag ook)
Wow.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan. In Ajax shirt dan wel, Liverpool had ik al![]()
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Netjes weer hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is Snoop Dogg
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |